Weer vandaag2°-3°
6,8

We hebben een aantal aanbieders voor Van der Valk Hotel Rotterdam - Nieuwerkerk voor je op een rij gezet:

HotelSpecials.nl

124 reviews over Hotel Van der Valk Hotel Rotterdam - Nieuwerkerk in het Nederlands

niet leuk

Lourouse,
15-1-2019

onbeschoft personeel

wordt je s'avonds laat uit bed gehaald om onmiddellijk naar de receptie iets betalen kan niet tot volgende ochtend wachten en beneden een erg onvriendelijke restaurant manager

voor ons nooit meer

Gereisd met partner in december 2018

Goed hotel.

Hilma Weezepoel-Roose,
13-1-2019

Goed hotel, centraal gelegen voor diverse steden. Kamer en badkamer schoon , goede bedden. Wel een erg kleine badkamer(in vergelijk met andere Valk hotels)Prima ontbijt. Een goede sauna . Wat kleine punten voor verbetering; Ontvangst mag wel wat klant vriendelijker. Bij inleveren consumptiebon wel vermelden dat je moet betalen voor Heineken biertje.(Amstel niet) waardoor er toch een rare situatie ontstond. Wat ook opviel; de ontbijt ruimte is erg koel(tocht)

Gereisd met partner in januari 2019

Een beetje aandacht doet wonderen...

Marcel Annema,
6-12-2018

Het begon goed... aan het einde ging het mis bij het afrekenen. Rekening stond niet in het systeem, grote verwarring bij de bediening. In zakelijk gezelschap begon ik me meer en meer ongemakkelijk te voelen bij de toestand. Na 5 minuten wachten (......) heb ik eerlijk laten weten het niet zo fijn te vinden om zo lang te moeten wachten bij het afrekenen. Daarop kreeg ik een wat geërgerde hulpeloze blik terug en weinig begrip, zij konden er toch ook niets aan doen was het antwoord. Na ruim 10 minuten wachten kwam er een bonnetje uit, zonder specificatie, (daar zal mijn accountant blij mee zijn...).

Leef je nou gewoon eens even in in plaats van allemaal redenen te geven waarom iets fout loopt. Dan voelt het heel anders aan. Irritatie is nog steeds niet weg en op deze manier schrijf ik het maar van me af, zo :)

Gereisd zakelijk in december 2018

Geen herhaling voor ons

marion,
2-11-2018

Hotel kamer was niet erg schoon.

Een drankje wat we bestelde was per glas 2 euro duurder dan in andere hotels !!!

Douche loopt onder , geen drempel .

Gehorig , de auto's die voorbij rijden.

Mensen op de gang.

Zijn veel beter gewend bij een Van Der Valk

Gereisd met partner in oktober 2018

Voorlopig Niet meer

CMvk,
3-11-2017

Zeer slechte bediening. Geen tijd voor extra bestellingen. De cheffin kon /wilde het ook niet oplossen. Klacht gestuurd. Weigeren te antwoorden.

Dit is zeker de klantvriendelijkste Valk?????.

Gereisd met partner in september 2017

spijtig van te dure kamer

janvermeir,
16-10-2017

Bijna alles was heel goed,behalve de prijs van de kamer.Doordat wij last minute boekten was alleen nog 3persoonskamer vrij.Bijna 150euro incl ontbijt,was toch heel erg veel voor een, naar vandervalk normen ,toch wel kleine kamer,daar heb je soms bijna suite voor.

Het hotel is heel mooi ingericht en ontbijt en diner is heel lekker,alleen spijtig dat de kok er niet vroeg is voor het bakken van een eitje.

Waren net als vorige keer tevreden ,alleen die dure kamer was een domper op een fijn verblijf

Gereisd met partner in oktober 2017

Voor herhaling vatbaar

Xaviera Jamie,
26-9-2017

Zeer centrale ligging! Perfect kom je aanrijden en parkeerplekken in overvloed. We waren er wel in het weekend. De entree is ruim. 's Avonds genoten van een overheerlijk diner..... We mochten kiezen welke gerechten we het liefst hadden! En het was verrukkelijk! De kamer was prima en schoon. Geen lawaai van buitenaf te horen. Voor ons beslist een adres waar we weer graag naar toe komen!

Gereisd met partner in september 2017

leuk hotel

john,
28-8-2017

de ontvangst was top vriendelijk personeel,de luxe kamer was mooi en schoon mooi uitzicht op het park!! het eten was lekker en top live en cooking ruim opgezet hebben 4 dagen genoten van ieder minuut bij van der valk nieuwkerk

Gereisd met partner in augustus 2017

Helemaal niet

Nao,
26-8-2017

Ik ben al bij zoveel van der valk hotels geweest maar dit was echt drama wat betreft het eten. Normaal gesproken eet ik altijd heerlijk bij van der valk maar dit was niet lekker. Soep smaakte niet en het vlees ook niet. Service kan ook veel beter. Kamers en ontbijt wel prima

Gereisd met partner in januari 2017

Fijn hotel!

Sven,
4-6-2017

Modern en nieuw Van der Valk hotel. Wij hadden een luxe kamer, aan de achterkant met uitzicht op het park. Dat is wel een aanrader, anders kijk je uit of op de parkeerplaats / weg of de gebouwen. Ruime kamer, heerlijk bed en erg grote badkamer met zowel douche en bad. Uitgebreid ontbijtbuffet zoals je bij Van der Valk mag en kan verwachten! Dicht bij Rotterdam, we waren binnen 15 minuten bij de P&R bij Kralingen. Helaas wat ziek geworden tijdens het verblijf maar dat had niets met het hotel te maken ;-). Weer een prima Van der Valk!

Gereisd met partner in juni 2017

HotelSpecials.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Van der Valk Hotel Rotterdam - Nieuwerkerk in Nieuwerkerk aan den IJssel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Van der Valk Hotel Rotterdam - Nieuwerkerk zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.