Tijdelijk €25 aanbetaling
3,8 miljoen reviews
  • ANVR
  • Calamiteitenfonds
  • SGR
  • iDeal Logo
  • BanContact
  • Mastercard
  • Visa

Van der Valk Hotel Rotterdam - Nieuwerkerk

Benieuwd naar de prijzen?

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Van der Valk Hotel Rotterdam - Nieuwerkerk voor je op een rij gezet:


6.8VoldoendeScore uit 130 reviews
+29

Beoordeling

6.8VoldoendeScore uit 130 reviews
  • 7Kamers
  • 7.4Eten
  • 8Service
  • 7.2Ligging
  • 8Hygiëne
  • 6Prijs/kwaliteit
  • 6.8Waardering
  • 8.6Kindvriendelijk

Hotel info

  • Airconditioning
  • Restaurant
  • Draadloos internet
  • Speeltuin
  • Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
  • Huisdieren toegestaan
Meer hotel info

Benieuwd naar de prijzen?

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Van der Valk Hotel Rotterdam - Nieuwerkerk voor je op een rij gezet:


Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

Reviews

130 Reviews over Van der Valk Hotel Rotterdam - Nieuwerkerk

  • 6Johannes05-02-2022

    Was een teleurstelling.

    Wij hadden speciaal een luxe kamer geboekt, maar helaas de gordijnen zagen er niet uit,veel gordijnen haken waren kapot . Onze kamer was voorzien van een inloop douche en ook een ligbad. Maar wel een ligbad maar geen badschuim/ badolie aanwezig op de kamer.

    • 6Kamers
    • 7Eten
    • 8Service
    • 7Ligging
    • 8Hygiëne
    • 5Prijs/kwaliteit
  • 9Louis30-12-2021

    Perfect romantisch verblijf gehad!

    Verblijf in de Delftsuite was zeer aangenaam! Heerlijke sauna en bubbelbad, sfeervol ingericht, vriendelijk personeel, echt een aanrader!

    • 10Kamers
    • 8Eten
    • 8Service
    • 9Hygiëne
    • 9Kindvriendelijk
    • 8Prijs/kwaliteit
  • 7Jacq Heijmans22-10-2020

    Mooi hotel

    Heerlijk ontbijt. Goede kamer..receptie aardig...fijne ligging

    • 7Ligging
    • 7Service
    • 7Prijs/kwaliteit
    • 7Eten
    • 7Kamers
    • 7Hygiëne
  • 1Stella26-02-2020

    Super slecht en onvriendelijk personeel

    Een heel vies dekbed verstopt onder het sprei Onvriendelijk personeel zowel midddag avond en ochtend

    • 3Ligging
    • 4Prijs/kwaliteit
    • 2Eten
    • 1Kamers
    • 5Kindvriendelijk
    • 1Hygiëne
  • 4Gino17-12-2019

    Schande

    Boek dit hotel niet, de kamers zijn extreem gehorig en ze doen er niets aan om het op te lossen. De enige keuze die ik kreeg wat om € 35 te betalen voor een upgrade maar een luxere kamer omdat er geen zelfde soort kamers meer beschikbaar waren. Een schande dat een hotel de gast laat betalen voor een upgrade aangezien hun kamer gehoord is. JE WORDT OOK NOG ONBESCHOFT TE WOORD GESTAAN DUS BOEK DIT HOTEL NIET

    • 1Ligging
    • 3Service
    • 3Prijs/kwaliteit
    • 8Eten
    • 1Kamers
    • 8Hygiëne
  • 5G.D.11-11-2019

    We werden niet opgehaald van vliegveld!

    Park sleep en fly arrangement echter werden we niet opgehaald van het vliegveld. Na telefonisch contact kregen we te horen dat er een aantal ziekmeldingen waren en dat ze ons vergeten waren. Er werd alsnog een medewerker van het restaurant gestuurd. Een uur en 15 minuten uiteindelijk gewacht. Bij aankomst hotel nogmaals onze ongenoegen geuit bij baliemedewerker en hij deelde mee dat onze klacht in behandeling werd genomen en dat een compensatie van het ontstane ongemak op zijn plaats is. Tot op heden alleen excuses ontvangen en daarmee is de kous af volgens Van der Valk Nieuwerkerk. Absoluut niet Van der Valk waardig!! Een kopje koffie was bij aankomst in het hotel op z'n minst gepast geweest en erg simpel te regelen. Absoluut een gemiste kans! Totaal geen dienstverlening /service...Van der Valk onwaardig. Tot op heden geen gepaste compensatie in welke vorm dan ook is ons aangeboden. Slecht!!

    • 7Ligging
    • 1Service
    • 4Prijs/kwaliteit
    • 7Eten
    • 7Kamers
    • 6Kindvriendelijk
    • 6Hygiëne
  • 10Huisman29-03-2019

    Fantastisch

    Wij verbleven in de Dubai suite en wat een ongelooflijk mooie suite,zo genoten van de sauna en het restaurant was heerlijk,super vriendelijk personeel ,fijne bedden kortom Fantastisch

    • 10Ligging
    • 10Service
    • 10Prijs/kwaliteit
    • 10Eten
    • 10Kamers
    • 10Kindvriendelijk
    • 10Hygiëne
  • 5Lourouse15-01-2019

    niet leuk

    onbeschoft personeel wordt je s'avonds laat uit bed gehaald om onmiddellijk naar de receptie iets betalen kan niet tot volgende ochtend wachten en beneden een erg onvriendelijke restaurant manager voor ons nooit meer

    • 6Ligging
    • 1Service
    • 7Prijs/kwaliteit
    • 6Eten
    • 6Kamers
    • 6Hygiëne
  • 7Hilma Weezepoel-Roose13-01-2019

    Goed hotel.

    Goed hotel, centraal gelegen voor diverse steden. Kamer en badkamer schoon , goede bedden. Wel een erg kleine badkamer(in vergelijk met andere Valk hotels)Prima ontbijt. Een goede sauna . Wat kleine punten voor verbetering; Ontvangst mag wel wat klant vriendelijker. Bij inleveren consumptiebon wel vermelden dat je moet betalen voor Heineken biertje.(Amstel niet) waardoor er toch een rare situatie ontstond. Wat ook opviel; de ontbijt ruimte is erg koel(tocht)

    • 7Ligging
    • 7Service
    • 7Prijs/kwaliteit
    • 7Eten
    • 6Kamers
    • 7Kindvriendelijk
    • 8Hygiëne
  • 6Marcel Annema06-12-2018

    Een beetje aandacht doet wonderen...

    Het begon goed... aan het einde ging het mis bij het afrekenen. Rekening stond niet in het systeem, grote verwarring bij de bediening. In zakelijk gezelschap begon ik me meer en meer ongemakkelijk te voelen bij de toestand. Na 5 minuten wachten (......) heb ik eerlijk laten weten het niet zo fijn te vinden om zo lang te moeten wachten bij het afrekenen. Daarop kreeg ik een wat geërgerde hulpeloze blik terug en weinig begrip, zij konden er toch ook niets aan doen was het antwoord. Na ruim 10 minuten wachten kwam er een bonnetje uit, zonder specificatie, (daar zal mijn accountant blij mee zijn...). Leef je nou gewoon eens even in in plaats van allemaal redenen te geven waarom iets fout loopt. Dan voelt het heel anders aan. Irritatie is nog steeds niet weg en op deze manier schrijf ik het maar van me af, zo :)

    • 7Ligging
    • 1Service
    • 5Prijs/kwaliteit
    • 7Eten
    • 6Kamers
    • 6Kindvriendelijk
    • 7Hygiëne

Hotel Van der Valk Hotel Rotterdam - Nieuwerkerk info

Faciliteiten

  • AirconditioningBeschikbaar
  • LiftenBeschikbaar (1)
  • CafeBeschikbaar (1)
  • WinkelsNiet beschikbaar
  • BarsNiet beschikbaar
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • InternetBeschikbaar
  • Wlan internetBeschikbaar
  • Room serviceBeschikbaar
  • SpeelplaatsBeschikbaar
  • WasseretteBeschikbaar
  • HuisdierenBeschikbaar

Kamerfaciliteiten

  • Rolstoel toegangBeschikbaar
  • MinibarNiet beschikbaar
  • KluisBeschikbaar
  • TVBeschikbaar

Entertainment

  • SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenNiet beschikbaar

Adresgegevens

  • Adresgegevens
    Parallelweg-Zuid 185, 2914 LE