Vakantiepark TopParken - Parc de IJsselhoeve

NederlandZuid-HollandNieuwerkerk aan den IJssel

We hebben een aantal aanbieders voor Vakantiepark TopParken - Parc de IJsselhoeve voor je op een rij gezet:

5.6VoldoendeScore uit 22 reviews
+11/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

5.6VoldoendeScore uit 22 reviews
  • 4.8Activiteiten
  • 5.9Onderkomen
  • 6.1Eetgelegenheden

Vakantiepark info

• Sportfaciliteiten
Meer vakantiepark infoTonen op kaart

22 Reviews over TopParken - Parc de IJsselhoeve

• 5Lisa05-09-2021

Overlast van werkzaamheden / verbouwingen

Toen wij (aantal maanden terug) de reservering plaatste stond er op de site niks vermeld van bouwwerkzaamheden. Echter bij aankomst waren ze tegenover ons huisje en beide kanten naast ons huisje aan het bouwen. Veel last hiervan ervaren, werden sochtends vroeg letterlijk uit ons bed getrilt. Bij navraag stond dit vermeld op de site, gekeken en inderdaad nu staat het wel vermeld.

Wij hebben voor 1 week 1500 euro betaald om tussen de herrie van machines en werklui te zitten.

We hadden een welness huisje, met jacuzzi en sauna, dit om tot rust te komen maar die rust is ons ontnomen.

Samenvattend was het dus geen 1500 euro waard. Spijt van de boeking!

Buiten dat om was het huisje, de jacuzzi en de sauna prima, alles was schoon, daar hebben we niks op aan te merken. Jammer dat we er alleen weinig gebruik van hebben kunnen maken wegens de herrie zijn we veel weg geweest en weinig op het park / in ons huisje.

• 3Activiteiten
  • 8Gerda10-08-2021

Huisje 241 SUPER !!!

Wij waren met 5 vrouwen in Juni SUPER huisje nr 241 en niet duur niks negatiefs Het restaurant: het ijs wat we wilden was er allemaal niet ze gingen wel wat maken voor ons alleen erg in de maling genomen bij het restaurant 7.50 per ijsje dus 37.50 moeten betalen voor 1 bolletje ijs en wat spuitbus slagroom 40 euro gegeven zelfs wisselgeld niet teruggekregen we werden uitgelachen toen we weggingen voelde ons niet prettig bij deze mensen ook rare bediening met gekke antwoorden klacht bij weggaan aangegeven zouden ze wat mee doen niks meer van gehoord erg slecht

• 1Eetgelegenheden
    • 10Onderkomen
  • 8Familie van Berkel10-08-2021

Heerlijke vakantie, prachtige omgeving.

Wij hebben heerlijk genoten van het fijne huisje met jacuzzi en sauna.Restaurant is heel klantvriendelijk.Prachtige omgeving om te wandelen en heel grote omheinde hondenuitlaatplek.

• 10Onderkomen
  • 1Jeroen09-08-2021

Groot drama

Vanaf december 2020 tot mei 2021 verbleven wij in een chalet ivm de verkoop van onze woning en als tussenoplossing.Na een aantal weken zat de riolering continu verstopt. Weinig actie van de camping en het onstoppingsbedrijf reed na een aantal meldingen maar gewoon weg zonder iets te doen.Daarna kwam de chalet naast ons vrij. Deze hebben we zelf maar schoon gemaakt tegen een minimale vergoeding.Chalets zijn van 2004 afkomstig uit Duinrell.Overal schimmel, kranen zijn oud en verkalkt, en alles is vreselijk oud slecht en vies en niet meer schoon te krijgen.Tijdens verblijf werden de straten opengebroken en zaten we tot onze nek in de bagger. Tijdens de huur werden de caravans gewoon geverfd, en de bestrating vervangen. Echt niet klantvriendelijk dus. Parkeerplaatsen opengebroken waardoor onze auto's in de bagger stonden. Wasmachines zijn slecht en defect 14 jaar oud. Het was overleven daar... Gelukkig zijn we er nu weg....

• 1Activiteiten
    • 4Eetgelegenheden
    • 1Onderkomen
  • 3ETP Kempenaar07-05-2021

Vochtig, koud geen aanrader

Wij hebben voor 5,5 maand een chalet gehuurd, deze was vochtig en koud. Al die tijd goed geventileerd en verwarmd vlgs voorschrift. Bij ons vertrek bleek ze eigen topper aan de onderkant vol schimmel te zitten. Klacht ingediend bij receptie, dames waren wel bereidwillig maar veel empathie hadden zij niet. Na een klachtenbrief gestuurd te hebben naar het hoofdkantoor kregen wij een bedrag terug voor de beschimmelde topper( kan je zeker geen nieuw van kopen)Het ergste vonden wij, de chalets zijn al jaren vochtig, schimmel ontwikkelt zich onderin de kast en eventueel hoeken en toch wordt hier erg weinig aan gedaan dan behalve het weer snel te verhuren voor langer termijn.Een ruimere financiële vergoeding was zeker op z'n plaats geweest gezien de maandhuur, minstens nog een maandhuur erbij terwijl wij ook weten dat dit het vochtprobleem niet had opgelost. Het zou meer een blijk van empathie en luisterend oor zijn geweest

• 5Activiteiten
    • 3Eetgelegenheden
    • 2Onderkomen
  • 3Leo18-03-2021

nooit meer

Prijs/Kwaliteit van een basic chalet voor een lang verblijf op Topparken "De IJsselhoeve" in Nieuwerkerk aan den IJssel is ver te zoeken. Zeer slecht onderhouden chalet en het stonk vreselijk naar kattenpis.

• 1Activiteiten
    • 9Eetgelegenheden
    • 1Onderkomen
  • 9Hugo08-03-2021

Zeer mooi huisje. Superschoon. Sauna en jacuzzi ook heerlijk.Het park zelf is een mengeling van eigendomshuisjes en verhuur huisjes, wat een leuke mix geeft.Er worden op veel plaatsen huisjes bijgeplaatst, dus dat wordt op den duur steeds mooier.

• 9Activiteiten
    • 9Eetgelegenheden
    • 9Onderkomen
  • 8Wilma21-09-2020

Mooi rustig kleinschalig park

Mooi klein goed onderhouden park midden in een natuurpark met veel water rondom. Je loopt zo de natuur in. Zeer vriendelijk ontvangst en fijn eetcafé op het park voor een hapje en drankje. Prima zwembad voor kinderen. Leuk huisje met goede bedden en fris beddengoed. Op 15 min van Rotterdam centrum met de auto. Alexandrium is minder dan 10 min rijden. Geen park voor pubers of die moeten van wandelen houden. Voor kleine kinderen wel een fijn park. Ook honden zijn welkom op terras en in het eetcafé. Bakje water staat klaar. Park heeft veel vaste gasten maar was prima. Ik was de medicijnen vergeten in het huisje. Even gebeld. Werden direct naar mij verzonden. Top service

• 7Activiteiten
  • 7Anoniem30-08-2020

Prima park, fijn huisje. Schoonmaak kon beter

Wij verbleven in een 5persoons huisje. Deze was ruim en voorzien van een fijne en moderne inrichting. Park zag er prima uit, wel veel muggen savonds. Schoonmaak had een stuk beter gemogen.

• 8Onderkomen
  • 7C.16-08-2020

Leuk vakantiehuis in een rustige omgeving

Fijne tuin, gezellige inrichting, fijne zwembad 1,39 m diep en kinderzwembad apart. Jasmine en haar collega's bij de receptie waren uiterst vriendelijk en behulpzaam!

• 5Activiteiten
    • 6Eetgelegenheden