Camping 't Anker

Met jonge kinderen

Prachtige en rustige camping

Fam. v. Valkenburg
8-11-2010

Wij komen al jaren op deze camping.

Zeer gast vrij en mooi en schoon sanitair.

al 37 jaar.....

belinda
22-8-2009

Mijn ouders staan al 37 jaar op deze camping met een vaste staaplaats. Als kind ging ik natuurlijk altijd mee. in augustus 2009 nog een dagje geweest en het ziet er keurig uit. Helaas voor de kinderen nu, maar ook van toen, is er niets te doen. Een kleine kinderboerderij........ en daar heb je het mee gehad. Zonder kinderen kan je hier van alle rust genieten. Wel genoeg kinderen op de camping aanwezig.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping 't Anker in Nieuwe Tonge, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping 't Anker zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.