Géén boekingskosten

Camping De Grevelingen

NederlandZuid-HollandNieuwe Tonge

We hebben de beste aanbieders voor Camping De Grevelingen voor je op een rij gezet:

8.4FantastischScore uit 114 reviews
+18/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.4FantastischScore uit 114 reviews
  • 8.5Staat v/h sanitair

Meer camping info

114 Reviews over De Grevelingen

• 6Wil06-09-2021

Veel lawaai

Nieuwe poging gedaan, maar omdat de camping inmiddels behoorlijk gegroeid, betekent dat ook meer lawaai. Elke dag wordt er wel geklust: schuren, zagen, timmeren, snoeien, maaien. Doordeweeks door mensen van de camping zelf en bedrijven die door mensen ingehuurd zijn, in het weekend door de vaste gasten. Het begint 's morgens om 9 uur (doordeweeks zelfs eerder) en eindigt 's avonds om 9 uur. Rust?? Ik weet niet waar mensen het vandaan halen, maar ik heb de rust niet kunnen horen. Er zou op zondag niet geklust mogen worden. Nou...het wordt gewoon gedaan en er is niemand die er wat van zegt.

• 5Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair
  • 9W.N.van Deursen01-09-2021

Voor herhaliing vatbaar

Ben ex met vrouw en kleindochters met camper hier geweest mooie camping sanitair uitfstekend prima service bij de receptie veel plezier voor de kinderen

• 8Eetgelegenheden
  • 8Martijn11-08-2021

Super camping

Rustige omgeving, veel stacaravans maar ook voor onze caravan was er nog een plekje vrij!

• 6Staat v/h sanitair
  • 8René Thijs10-08-2021

Super

Ik heb 25 jaar geleden hier ook gestaan met een stacaravan en dat was met veel plezier.Nu ben ik al 2 weekenden geweest met een toercaravan.. Ik vind dat camping de grevelingen een voorbeeld is van een mooie zeer nette en verzorgde camping. Personeel is aardig en hulpbehoevend..ik en mijn vriendin die ook zeer tevreden is komen zeker nog eens terug...ga zo door 👍👍

• 8Staat v/h sanitair
  • 9Muis04-08-2021

Voor herhaling vatbaar!!

Wij waren hier afgelopen weekend met onze camper. Erg vriendelijk te woord gestaan aan de telefoon en bij de receptie. Kregen veel info mee over de omgeving en wat er te doen en te zien. Voor kort verblijf stonden wij op hun ruime camperveld net achter de dijk naar de Grevelingen. top lokatie! Stroom inclusief en aan zijkant van het veld een keurige loosplek met 2 waterpunten en bak voor lozen vn je toilet. Sanitairruimte wel iets verder, maar wij gebruiken ons eigen sanitair. Heerlijke plek om tot rust te komen. Je loopt zo de dijk op voor giga uitzicht over de Grevelingen en via een belevingspaadje loop je naar het pittoreske haventje Battenoord. Voelden ons hier heel senang en komen zeker graag terug!!

• 9Kurt29-06-2021

Prachtig veld voor de campers

Grote maar toch rustige camping. Camping zichtbaar gespecialiseerd op de chalets die overigens niet zomaar mogen verhuurd worden (vporal vaste bewoners) . De camping ligt vlak aan het Greveligen meer achter de dijk. Wij waren er reeds twee keer met de camper. Ze hebben er een apart camperveldje voor kort verblijf. Alle comfort aanwezig en perfekt onderhouden. Aanrader voor wie zoekt naar een rustig verblijf met de camper aan het Grevelingen Meer. Uiteraard ook nog plekken voor tent of caravan op de camping aanwezig (van kort verblijf tot seizoensplaatsen).

• 9Kamphuis29-06-2021

Mooie camping aan het water

Rustige , schone, nette camping. Vriendelijke mensen.

• 9Staat v/h sanitair
  • 9Familie Dagevos16-05-2021

Heerlijk verblijf

Hele fijne camping, netjes en schoon. Leuk veld midden op de camping met speeltuin en animatie. Camping is netjes en overzichtelijk, kids kunnen hier makkelijk rondwandelen en spelen. Eigenaars heel vriendelijk en meedenkend. Echt een aanrader, zulken hier nog veel terugkomen.

• 9Staat v/h sanitair
  • 9Ronald & Anita05-04-2021

Fantastisch Geweldig Genieten Heerlijk

We waren de eerste gasten dit jaar! We hebben heerlijk Genoten op de camping en van de omgeving! Aardige vriendelijke eigenaren, alles goed ingeregeld, geen 'last' gehad van enige coronaperikelen. Alles schoon en hygiënisch!Lekker wandelen en fietsen, maar je bent ook zo in Brabant en Zeeland om daar van al het natuurlijk schoon te Genieten!Al met al een paar heerlijke fantastische dagen mogen beleven!Bedankt mensen!

• 8Liz23-02-2021

Zalige camping

Het is een hele fijne en schone camping. Er heerst een ontspannen sfeer en de medewerkers bij de receptie zijn enorm toegankelijk en denken graag mee. Zoonlief geniet altijd van mooie speeltuin en de te huren skelter (geld gaat naar goed doel) ..en niet te vergeten:krabbetjes vangen. Wij gaan vaak en graag! :)

• 8Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair