Camping De Grevelingenstersterster

Tonen op kaart

98 reviews over Camping De Grevelingen

• 2019
    7Marianne03-09-2019

Prachtige camping, maar niet echt rustig

Prachtige ligging zo vlakbij het Grevelingenmeer. Alles netjes en schoon, altijd fijn. Leuk animatieteam voor de kinderen, hebben wij ook eens rust. Eigenaren erg behulpzaam. Jammer dat er veel te hard wordt gereden, veel blaffende honden en hondenpoep en zelfs tijdens de vakantieperiode wordt er 'lekker' geklust door de eigenaren van de stacaravans. Hebben toch op andere campings gestaan, waar dat in de vakantieperiode echt niet toegestaan is. Zelfs op zondag mag het hier blijkbaar gewoon, had ik niet verwacht in een gelovige omgeving. Dus echt heel rustig vonden wij het niet. Weinig eetgelegenheden in de buurt en helaas ook geen winkeltje. Voor verse broodjes moest je echt naar het de supermarkt. Maar over het algemeen wel een lekkere vakantie gehad.

• 5Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 9Fam Bal27-08-2019

Fijn verblijf op een mooie camping

Rustige, kindvriendelijke camping in een mooie omgeving aan het Grevelingenmeer. Schone voorzieningen en alles goed onderhouden. Komen hier nu voor het tweede jaar en willen voorlopig niks anders meer. In de zomervakantie worden er leuke activiteiten voor de kinderen georganiseerd.

Eigenaren zijn vriendelijk en denken graag mee. Wij komen hier voorlopig nog terug!

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 9Fam. van Bavelgem05-08-2019

Buitengewoon goed, komen zeker terug

Wij hebben ons prima vermaakt, rustige camping, ook honden waren meer dan welkom. Vriendelijke beheerders. Wat wel jammer is is dat de mensen op de camping toch de uitwerpselen van de honden laten voor wat het is....dit zouden ze gewoon beter kunnen opruimen....afval voorziening is top...daar ligt het niet aan en de afvalbakken werden keurig geleegd elke dag

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2019

• 9Yvonne de vries10-06-2019

Zeker voor herhaling ...

Een prachtige lokatie , zeer vriendelijk gastheren , kom maar gewoon er is vast nog een plek voor jullie , maar we hebben .... en mogen we nog wat langer blijven dan 13.00 , niets was te veel ... wat fijn , mee denkend .. het was maar kort maar onze ervaring , zeker nog eens terug en nemen de kleinkinderen mee ...bedankt voor dit mooie , rustige weekend op het mooie plekje ....dit houden we zeker in gedachten .

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juni 2019

• 9Alting02-06-2019

Nooit meer naar huis

Heerlijk rustige camping met hele leuke speeltuin. Ruime plaatsen en schoon sanitair. Kinderen hebben genoten dus ouders ook!

Gereisd met jonge kinderen in mei 2019

• 9Koevoets02-06-2019

Super plekje

Een hele mooie camping aan natuurgebied Battenoord. Heel professioneel opgezet. Lekkere douches mooie staanplaatsen. Dichtbij Battenoord grenst aan de camping. Super mooie omgeving met uiterst vriendelijke mensen, niks is teveel. Korten een aanrader voor het mooie Goeree Overflakkee..

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2019

• 9F. Onderdelinden25-05-2019

fantastisch

Wij zijn wezen kamperen in een caravan en stonden op een rustig veld. Fijne camping en helemaal niet zo heel duur! Het sanitair werd elke keer goed schoongemaakt. De camping ligt in een rustige omgeving waar je lekker kan fietsen! Zeker een aanrader als je lekker tot rust wil komen!!

Gereisd met vrienden in mei 2019

• 9R.Verwater14-05-2019

Heerlijk

Hele mooie camping met ruime staanplaatsen. Bij het Grevelingenmeer waar de hond lekker kan spelen en af koelen. Mooi schoon sanitair met heerlijke douches.

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met partner in april 2019

• 9Richard van der Horst04-05-2019

Prima vertoeven

Rustig gelegen, schoon sanitair en prima wandel of fiets omgeving. Horeca niet open alleen patatzaak.Patatzaak schoon en vriendelijk personeel,

Gereisd met partner in april 2019

• 2018
    9Joost08-10-2018

Tot volgend jaar!

Eigenlijk was alles gewoon goed of heel goed! Fijn groepsveld, vriendelijk personeel, wifi deed het ook goed(voor de kids). Niks te klagen, voor volgend jaar alweer geboekt.

• 10Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden

Gereisd met vrienden in mei 2018

1 tip over Camping De Grevelingen

• Mertijn, 30-06-2013

Aanrader voor de kids, fauna park Flakkee op een steenworp afstand van de camping.

2 vragen over Camping De Grevelingen

• henk braber, 31-07-2012

informatie m.b.t prijs caravan van Es

Heb deze caravan gezien en vindt hem wel mooi , de volgende vraag was wordt hij ingeruild en wat kost deze met inruil van mijn Sunseeker van 2004.

Graag z.s.m een richtprijs i.v.m verhuizing naar de Magneet nr 16.

• c.razenberg, 21-04-2010

stacaravan

ik wou u vragen of er nog een stacaravan te koop is ,en wou u vragen hoeveel het stageld is per jaar.wij zijn met 2 pers en hebben er intresse in. b.v.d. c.razenberg.

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig