Camping De Grevelingen

87 reviews over Camping De Grevelingen in het Nederlands

Tot volgend jaar!

Joost
8-10-2018

Eigenlijk was alles gewoon goed of heel goed! Fijn groepsveld, vriendelijk personeel, wifi deed het ook goed(voor de kids). Niks te klagen, voor volgend jaar alweer geboekt.

Zeer rustige camping gelegen aan het water, ook ideaal voor honden.

Dit jaar met tourcaravan, nu een stacaravan daar gekocht

Geweldige camping

Maria&Henk
28-7-2018

We hebben de camping ervaren als zeer goed met heel net sanitair en een super vriendelijke receptie.Ik kan geen nadeel van de camping bedenken.

super leuke camping voor jong en oud

marianne
10-6-2018

Voor 9 euro pppn een hele mooie camping. Mooi groot veld aan het een visvijver. Goed sanitair. Een goede snackbar vlakbij dorpjes en aan een groot meer.

fijne camping

fam. Janssen
21-5-2018

Een fijne, rustige camping!

We hebben hier 2 nachten gestaan met onze kinderen die het wel leuk vonden. Een leuke speeltuin, maar ze vonden het jammer dat de kabelbaan niet werkte (we komen vaak op de camping aangezien ouders hier een stacaravan hebben).

Ik vond het leuk om de camping eens als kampeerder mee te maken ipv als gast bij ouders.

Heel propere sanitair, alleen jammer dat je moest betalen om te douchen. OP deze camping sta je ook wat verder van het sanitair gebouw wat ons zeker niet stoorde, dan heb je ook geen last van geurhinder en overlast (als die er al zou zijn, want het is er echt wel proper.

Wij vinden de camping in vergelijking met andere campings iets duurder aangezien deze geen zwembad heeft en niet meedoet met de acsi-kortingkaart.

Wij komen hier zeker nog eens terug als kampeerder!

Geweldige tijd op deze fijne camping

Aarnoud ‘s Gravendijk
20-5-2018

Het pinksterweekend zijn we hier geweest. Camping de Grevelingen is goed verzorgd met rustige en ruime plaatsen. Het sanitair ziet er ook keurig netjes uit. Samen met mijn ouders hadden we 2 prachtige plaatsen net achter de dijk. We stonden op het veldje ‘Putter’. Er was dat weekend een gezellige markt. We hebben 1 avond lekker frietjes gehaald. Gelijk over de dijk is een klein strandje waar het lekker toeven is. De kinderen hebben een hoop krabbetjes gevangen. Wij hadden onze fietsen mee en zijn naar Bruinisse gefietst, super leuk.

We hadden geweldig weer.

Zeker voor herhaling vatbaar.

Een heerlijke plek om te vertoeven! Ruim opgezet, zeer goed verzorgd en met mooie en voldoende voorzieningen voor kinderen in alle leeftijden. Het sanitair vraagt even “inplannen” want ligt wat verder van de meeste kampeerplaatsen, maar is prima en schoon. Perfect uitgangspunt voor uitstapjes naar bijv. strand of andere recreatie.

Wij keken vanuit meerdere kampeerwensen, maar waren er nu met een vrij grote groep in diverse samenstelling.

Enig minpuntje? Een zwembad(je) ontbreekt, jammer als het heel warm is. Bij het Grevelingenstrandje is het lang ondiep en zit veel ‘drek’, dus daar moet je tegen kunnen.

Karin
9-5-2018

Leuke animatie,zeer netjes en vriendelijke eigenaren.

Goed we Komen er ieder jaar weer terug

Sonja Dees
13-9-2017

Mooie groene schone camping, jammer dat er geen winkeltje voor verse broodjes e.d. Is

mooie verzorgde camping

taz10
17-8-2017

veel ruimte op camperplaats, rustig, proper, hondvriendelijk, veel fiets -en wandelmogelijkheden,

de snackbar zou iets uitgebreider mogen zijn,

doordat het wat afgelegen ligt heb je fiets of ander vervoermiddel nodig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Grevelingen in Nieuwe Tonge, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Grevelingen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.