Hotel Fletcher Carlton ****

Hotel Fletcher Carlton
7,1

40 tips over Hotel Fletcher Carlton

Manon, 21-7-2015
Chinees-Indisch restaurant China is zeker een aanrader, zeer vriendelijk personeel en betaalbaar.
Frank Driessen, 18-5-2015
Hotel Fletcher Carlton is voor iedereen die van zee en strand houd met Den Haag en Hoek van Holland op steenworp afstand maar natuurlijk ook heerlijk om te fietsen in de mooie omgeving.
Danielle, 29-4-2015
kamer 419 geen last van drukke weg

H.Schuurs, 28-4-2015
Prachtige omgeving met dichtbij strand en haven gebied
Joop , 23-2-2015

Naaldwijk is echt een aanrader

Met de bus naar Delft geweest leuke stad

Hans, 29-12-2014
Prima gelegen, centraal in het Westland. Kamers aan de achterkant zijn aan te bevelen vanwege hoofdweg aan de voorkant. Voor een paar euro's meer heb je een tweepersoonskamer de luxe. Handig als je met de hond bent. Verder is het aan te bevelen om naar Delft te gaan. Mooie oude binnenstad bekijken en het Klaeuwshofje aan de Oranje Plantage is de moeite waard.

tjebjanbel, 29-12-2014

Kamers aan de achterkant kijken uit op een drukke weg, dus een levendig uitzicht. Vonden wij erg prettig.

Kamers aan de voorkant kijken uit op een industrieterrein, dus rustig.

Jos Janssen, 13-10-2014

Op de kamer is een waterkoker aanwezig om koffie (Nescafé) thee te zetten, maar de stopcontacten zaten op de vloer onder het schap voor de koffer.

In het Fletcher Stadspark Hotel in Bergen op Zoom, dat wij eerder dit jaar bezochten, was een Nespresso apparaat aanwezig. Ook de koffieautomaat in het restaurant van het hotel leverde aanzienlijk betere koffie dan de koffie uit de kannen in dit hotel. Puntje voor verbetering.

de buck carine, 20-8-2014
vraag een rustig gelegen kamer aan de kant van de parking. het hotel is langs een drukke baan gelegen. ook het terras is gelegen langs de zijde van de grote baan.
Ruud Angela, 20-8-2014
Teveel om op te noemen. Combinatie maken van cultuur, lekker eten en drinken en strandbezoek? Shoppen in Den Haag? Veel is mogelijk..

Onze bezoekers bekeken ook: