Hotel Fletcher Carlton

1098 reviews over Hotel Fletcher Carlton in het Nederlands

Prima verblijf

Roger
19-8-2018

Prima hotel voor kort verblijf. Wij hebben een bezoek gebracht aan Delft en hebben een fietstocht gemaakt.

In de huidige staat geen optie meer voor ons.

Familie Maulwurf
19-8-2018

Persoonlijk hadden wij meer van dit hotel verwacht. Bij het betreden van het hotel zie je dat dit een ouder hotel betreft. Wat op zich geen probleem is! Wij kregen kamer 201 toebedeeld. Bij het betreden namen wij een onaangename geur waar. Deze was afkomstig van de badkamer. Eénmaal de badkamerdeur dicht was verdween ook de geur in de rest van de kamer met het raam open. Het meubilair van de kamer was afgeleefd met de nodige slijtages als gevolg. De gordijnen zagen vaal geel en hadden op verschillende plaatsen gaten. De badkamer heeft eveneens nood aan vernieuwing. Ook de bar en het restaurant gaven een afgeleefd uitzicht. Een beetje opfrissing zou geen kwaad kunnen. Het ontbijt was in orde en er was voor elk wat wils. De meeste personeelsleden waren vriendelijk en behulpzaam. Wat ons betreft is dit geen 4 sterren hotel.

nooit meer

De Maeyer Jozef
18-8-2018

Heel vriendelijk personeel en proper hotel.Ligging was druk aan grote baan ,veel lawaai.De eerste dag hebben we 1uur moeten wachten op hoofdgang van ons diner, de 2e dag 3kwartier op ons dessert,allebei niet doorgegeven aan de keuken.Dan gaan we na het avondeten naar onze kamer en we waren al uitgecheckt.Ze hebben alles meteen wel in orde gebracht maar dat zijn toch een paar foutjes die niet kunnen.Het eten was uitstekend en personeel heel vriendelijk,nette kamers,goede bedden

We hebben een aantal aanbieders voor Fletcher Carlton voor je op een rij gezet:

Toffe en vriendelijk personeel.

Dekoninck
16-8-2018

De service was zeer goed.

Goed hotel, dicht bij strand en enkele grote stede

A.J.J. Prevo
15-8-2018

Vriendelijk en goed ontvangst. Mooie grote kamer en mooie badkamer met bubbelbad. Helaas is er geen airco, dus zeer warm op de kamer . Wij kregen nw. Fietsen. Ontbijt ook meer dan voldoende.

Voldoende parkeer gelegenheid.

J.Arends
14-8-2018

Bedden prima. Eten prima

Verkeerslawaai hinderlijk.

Ontvangst was prima.

Hotel is wel echt gedateerd. Zeker geen 4 sterren waard. Zeer eenvoudige kamer, heel oud sanitair, wasbak echt vies. Het was er erg warm, geen airco, geen ventilator. Ontbijt ook echt te eenvoudig voor een 4 sterren hotel.

Vriendelijk personeel en goed eten.

Femke
11-8-2018

Hier twee nachten verbleven. Wat vooral is bijgebleven is het personeel. Deze was zeer vriendelijk en attent. Ondanks dat de kamer er gedateerd uitzag, was deze erg schoon en netjes. Alles werkte prima. Een avond gegeten in het restaurant en dit was uitstekend. Locatie is niet bijzonder, maar je bent in korte tijd in steden als Delft en Den Haag.

Nooit meer

FvA
11-8-2018

Het hotel is erg verouderd. Veel dingen zijn kapot of beschadigd. Behang laat los en op de muren zitten vlekken van doodgeslagen insecten. Bed was aan zijkant door slijtage kapot. Over het algemeen dus erg veel achterstallig onderhoud. De ligging is ronduit slecht, zo aan een hele drukke weg met veel vrachtverkeer die van en naar de bloemenveiling komen en gaan. Ik zal dit hotel nooit aanraden.

Voor herhaling vatbaar.

Annemarie Vink
9-8-2018

Wel last van verkeer 's nachts. Oordoppen mee! 😀

We hebben een aantal aanbieders voor Fletcher Carlton voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Carlton in Naaldwijk, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Carlton zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Fletcher Carlton scoort een 7.04 uit 10 op basis van 1094 reviews.