Hotel Fletcher Carlton

1049 reviews over Hotel Fletcher Carlton in het Nederlands

Hotel met gedateerde kamer

Wenda
17-6-2018

De kamer en badkamer waren gedateerd

Genoten!

Rik
13-6-2018

Heerlijk verblijf gehad, kamer was goed qua prijs/kwaliteit. Heerlijk gedineerd in het restaurant en het personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam. Hebben genoten!

Nooit meer!!

Floor brouwers
12-6-2018

Niet naartoe gaan!!!

Niet alleen oubollig maar kamers ook kapot en vies.

Stukken uit de muur, behang afgescheurd, gordijnen die loshangen en rare witte vlekken in het tapijt.

Erg rumoerig aan doorgaande weg.

Enige pluspunt, bedden slapen goed.

Prijs/kwaliteit verhouding is prima

H.Forkink
6-6-2018

Prijs/kwaliteit verhouding is prima

Goede uivalbasis

Astrid
6-6-2018

Op zich was de ligging van het hotel prima, gratis parkeren en met de auto ben je binnen een mum van tijd in de grotere steden of het strand. Ik zou zeggen neem de fiets mee. Personeel is vriendelijk. In de warmere maanden zou ik dit hotel niet boeken omdat er geen airco of iets dergelijks in de kamer aanwezig is en dan lopen de temperaturen aardig op. Een nadeel van de drukke weg die er langs gaat is ook dat je ´s-avonds geen raam open kunt zetten vanwege het lawaai.Voor een 4 sterren hotel verwachtte ik in ieder geval geen papieren bekers bij de waterkoker, waarvoor wij eerst een nachtkastje aan de kant moesten schuiven om een stopcontact te kunnen gebruiken want verder vind je er geen in de kamer. Kamer is erg gedateerd.

Kanbeter

Eleonora van Giersbergen
29-5-2018

Kamer was schoon alleen heel warm..airco zou fijn zijn.

Het eten was goed maar de bediening minder...de tafels werden niet afgeruimd na het hoofdgerecht en in de ochtend mocht je niet zomaar ergens gaan zitten omdat de bediening om 9 uur in de ochtend al voor het avondeten aan het indekken was.

Tevens een rat op het terras gezien.

De bar was toegankelijk en gezellig.

Het zou een 4 sterren hotel zijn maar met 2 sterren is dat meer dan voldoende gewaardeerd. Kamers niet schoon en erg verouderd. Koelkast was uit meubel gehaald en geen nieuwe geplaatst. Restaurant: mierenlokdoosjes op de grond, spinnenwebben in de lampen, nepbloemen op tafel en een zeer karig ontbijt. Hotel ligt langs zeer drukke weg waardoor je geen raam kunt open zetten. Geen airco in de kamer, geen kluisje. Bedienend personeel is vriendelijk en correct. Kortom 2 sterren voor het personeel en 0 voor het hotel. Slechte kwaliteit voor stevige prijs.

genieten

Antje De Windt
29-5-2018

Vriendelijke bediening in hotel en restaurant, lekker eten, goede bedden, het hotel is wel wat verouderd maar alles werkt perfect, geen afzuiging of airco gemerkt in de (bad)kamer, goede uitvalsbasis om naar strand te gaan en om te fietsen

Zeker aan te raden.

Thea Zitman
25-5-2018

Een heerlijke overnachting gehad! De kamer was een beetje sjofel, maar lekkere bedden en ruime badkamer. Ons 3 gangen diner was buitengewoon lekker en ook het ontbijtbuffet was goed! Minpuntje was dat we voor de karaf met drinkwater 3,75 euro moesten afrekenen. Het personeel was erg vriendelijk! Zeker aan te raden, mede door de centrale ligging .

Nooit meer

Nina
24-5-2018

Vier sterren zeker niet waard. Zeer verouderde staat van hotel en kamer. Kamer zelf was ook gewoon ronduit smerig. Zou dit niemand aanraden en wij zijn zeker niet kritisch of veeleisend...

We hebben een aantal aanbieders voor Fletcher Carlton voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Carlton in Naaldwijk, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Carlton zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Fletcher Carlton scoort een 7.08 uit 10 op basis van 1053 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: