Hotel Fletcher Carlton

Hotel Fletcher Carlton

1135 reviews over Hotel Fletcher Carlton in het Nederlands

Komen de volgende keer weer.

De Goede
20-10-2018

Alles was Prima in orde en de kamer mooi schoon en ruim, en er was ook een zitje wat erg fijn was.

Het enige wat erg niet prettig was, was de enorm lange tijd van wachten tussen 2 dinergangen in.

Daar klaagde iedereen over want er zat dus meer als een uur tussen de ene en de andere gang in.

Daar zou wel iets aan moeten gebeuren, de kok heeft echt een extra handje nodig in de keuken.

Nooit meer

Eric
18-10-2018

Dit hotel is erg gedateerd, bedden zijn niet meer van deze tijd en valt niet op te slapen. Ontbijt was zeer onder de maat.

Prima hotel met uitstekende service

Barbara
17-10-2018

Met openbaar vervoer was het nogal bewerkelijk om hier te komen, maar het was het wel waard! Overigens zit het hotel op slechts een kleine 2 minuten lopen van de bushalte. Mooie omgeving, uitstekende service van het allervriendelijkste personeel. Fijne bedden, keurige kamer met bed, tv, badkamer met bad en douche: alles keurig verzorgd. Prima verblijf voor ons meiden uitstapje!

voor herhaling vatbaar

jo vos
14-10-2018

Ivm foute party wel veel herrie tot 2.00 uur

Voor de rest prijs/kwaliteit prima. lekker warm bad genomen!

voor mij 1 van de betere ketens !

Anja Daniels
13-10-2018

Super-vriendelijk en bekwaam personeel , stuk voor stuk ! Heel flexibel hotel , gebouw is iets of wat verouderd maar de netheid , mooie kamers en personeel doet dat in het niets verdwijnen.. dit is zeker en vast voor herhaling vatbaar !! Bedankt hiervoor !!

Nooit meer, zelfs niet als het gratis zou zijn...

Pietje Puk
13-10-2018

Zelden zo'n sfeerloos hotel gezien. Inrichting is enorm gedateerd. Kamers ruiken muf, behang zit los, lijkt of er lekkage is geweest door de bruine plekken op de muur, vlekken op het wastafelmeubel en in de gordijnen. Wij hadden geen ontbijt geboekt, bij het inchecken werd gevraagd of we dat alsnog wilden en dat konden we ook de volgende ochtend doorgeven. Maar in dit hotel zou ik niets durven eten... Prijs is laag, dus je kunt ook niet veel verwachten. Maar de 4 sterren die hij volgens de Fletcher website heeft, is hij niet waard. De bedden hadden kuilen, de kussens waren enorm zacht en de handdoeken enorm hard. Voor ons is dit hotel zeker geen aanrader. De buitenkant zegt genoeg over de binnenkant: straalt desinteresse uit, jammer....

Kost weinig, maar is ook weinig 😒

OostWestThuisBest
13-10-2018

Dit hotel geboekt via veiling. Kost niet veel, maar je krijgt ook niet veel. Bij het inchecken moesten we nog € 20,00 bijbetalen, o.a. voor toeristenbelasting?? Receptionist gaf geen uitleg over welke kamernummer we hadden, waar die kamer dan was, hoe we daar kwamen

(trap? Lift? Waar zitten die?) Leek alleen geïnteresseerd in het financiële gedeelte. Onze kamer bleek boven de hoofdingang te zitten -> veel (nachtelijk) gepraat door buitenstaande rokers. Hotel ligt op een soort bedrijvenpark, buitenkant is net zo sfeerloos als binnenkant. Loszittend behang, lekkage plekken op de muur. Dit hotel kan echt een flinke opknapbeurt gebruiken. Ik snap niet dat die een 4-sterren hotel moet zijn. Ik snap dat het alle waar naar zijn geld is, maar voor mij geen Fletcher meer

Pluspunten: Niet duur, ruime kamer, ruime badkamer.

Minpunten: Enorm gedateerd, geen luxe, hele zachte doorgezakt bedden, douche /badkraan slecht in te stellen.

Vriendelijk te woord gestaan, duidelijk tekst en uitleg. Kamers schoon, goede bedden, overige inrichting wel wat gedateerd. Wij hadden een kamer aan de wegkant, best wel rumoerig door het drukke kruispunt

Goed hotel

Nadia
12-10-2018

Vriendelijk personeel. Ruime kamers met zeer goede bedden! Badkamer ruim met bad.

Fijn hotel!

Prima hotel, gastvrij

Jand
7-10-2018

Prima hotel, goede ligging. Kamer goed, het bed ook. Koffiezetter en waterkoker op de kamer. We hadden een groepsarrangement incl. ontbijt en diner. Diner is beperkte keus maar wel prima. Ontbijt prima.

Kamer is wat gedateerd.

HotelSpecials.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Carlton in Naaldwijk, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Carlton zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.