Sorteren

Reviews over Naaldwijk

Heerlijk genoten. Leuk centrum in Naaldwijk

Mieke Oudshoorn
    11-11-2018

Ik heb onwijs genoten met mijn dochters. Alleen de bar in het hotel was niet gezellig. |Geen muziekje en niemand wist hoe het werkte. 11 uur dicht voor de zaterdag. Maar oke het was ook stil. Wij hebben zelf maar muziek gedraaid via spotify.

Na vernieuwing nogwel eens.

Pascal
    11-11-2018

Gezellig maar oubollig hotel. Dringend aan opfrissing nodig. Super vriendelijk personeel.

Goed hotel voor enkele dagen

Jacques en Betty
    7-11-2018

Hotel is wat oud , maar toch was de gerenoveerde kamer in orde . Verzorgd sanitair.

Ontbijt was goed . De ligging van het hotel is goed zeker voor fietstochten en het bezoek aan Delft.

Het was een fijn hotel, vriendelijk personeel

Barbara
    4-11-2018

Vriendelijk personeel, ze doen je best voor je. Lekker geslapen alleen de bedden stonden los van elkaar zodat je er tussen valt als je bij elkaar wilt liggen. De badkamer was erg schoon, de douche was geweldig (lekkere straal) wel gedateerd, net als de rest van de inrichting, Erg rustig (weinig tot geen geluid van "medebewoners" als van buiten, Bushalte om de hoek. Het eten was lekker. Maar niet top.

behoorlijk

j. vos
    4-11-2018

geboekt als mysterie hotel. Net hotel, redelijk goed ontbijt

2 bedden en dat vinden wij jammer.

Doordat we in een weekend boekten kwam er een meerprijs bij en dat is prima, wisten wij ook.

Echter, toen we uitcheckten moest ik nog 3 euro betalen want dat had de collega verkeerd gedaan, vind ik nogal slordig, niet om de 3 euro, maar toch...

Naaldwijk scoort een 7,8 uit 10, op basis van 155 reviews