Camping Minicamping Polderland

8 reviews over Camping Minicamping Polderland in het Nederlands

Trekkershut

Cindy
7-7-2018

Tijdens onze trektocht door Nederland kwamen we op deze camping terecht.

Rustige camping, maar niet echt ons ding, ook wel wat vaste campingbezoekers.

We huurden er een trekkershut, het is echt kamperen bij de boer.

Lekker even weg

Rob
25-4-2017

Fantastische plek om even lekker tot rust te komen en weg te zijn uit de grote stad. Voldoende gelegenhied om te wandelen, te fietsen of toch gewoon even naar Dordrecht om te shoppen.

Gewoon goed voor deze prijzen die je betaald

prima eenvoudige camping

lex010_1
10-7-2012

met pinksteren op minicamping polderland op mookhoek geweest. zeker met het mooie weer, is het een prima camping. de toiletrujmtes zijn eenvoudig maar doeltreffend, bij nat weer lijkt het me niet optimaal dat je direct uit de douche buiten staat, maar het blijft natuurlijk wel kamperen bij de boer!

er worden kano's verhuurd waar je hele tochten mee kunt maken. ligging is prima, de hond kan op de camping uitgelaten worden en er loopt langs de camping, door het land, een wandelpad waar je een heel eind kunt lopen.

een prima eenvoudige camping om de hoekse waard te ontdekken.

We hebben genoten van de eenvoud, welkom en warm ontvangst en het samen met de kinderen canoeen in het natuurgebiedje direct achter de camping, 's avonds kregen we een kruiwagen met brandhout voor het kampvuur dat we voor de tent mochten stoken. De Hoeksche waard is prachtig fiets gebied. leuk ook de trampoline en de grote berg zand waar de kinderen in konden spelen. De camping heeft sfeer en is erg mooi en toch beschut met de bomen op het terrein. het heeft ook eenzame hoekjes voor diegene die even alleen willen zijn.

Leuk om weer een weekeind terug te komen !

eenvoudige mini camping

lex
27-5-2012

rustig gelegen minicamping. eigenaar laat je vrij om zelf een plek uit te kiezen, helpt wel door adviseren. sanitair is eenvoudig, tijdens drukke periode wel wat te weinig douches. wel schoon. De hond mag op de camping, mits aangelijnd. op de camping is gelegenheid om deze uit te laten, ook langs de camping loopt een pad door het land, waar langs je een eind kunt lopen met de hond, je hoeft de hond dus niet langs de weg uit te laten. Hoewel de camping in de buurt ligt van de betuwe lijn is hier totaal geen overlast van. Tevens ligt de camping vlak bij de Dordse kil, je kunt de schepen zien varen, bij bepaalde wind hoor je in de verte geruis van de snelweg, ook dit blijft bij louter geruis. kortom een prima kleine camping met eenvoudige doch schone voorzieningen in een mooie omgeving.

Low budget

Bassie
4-7-2009

Eenvoudige sanitair zonder plafon waardoor je recht onder de spinnewebben zit. Douches klein en koud door de driekwart deuren zijn wel gratis.

Geen slechtweer/recreatie ruimte

Alleen voor zeer jonge kinderen

Geen uitlaatgelegenheid voor honden behalve langs de weg met voorbij razende auto's.

Kortom een low budget camping en voor hen die voor de prijs gaan zeker doen.

Terrein ligt wel vlak bij snelweg en spoorlijn wat erg lawaaierig kan zijn.

Echte budget camping

Anja Schuttert
18-6-2009

Verwacht er niet te veel van deze camping en zeker niet met oudere kinderen. Maar voor goedkoop en met kleine kinderen is het een prima plekje. er is een glijbaan, schommel en trampoline

Het sanitair is oud en heeft geen plafon waardoor je onder de stofwebben en spinne webben staat.

Er is warm water voor de afwas dat net als de douches bij de prijs is inbegrepen.

De hond mag mee (aangelijnd) maar er is geen losloopplaats en uitlaten moet langs de weg waar de auto's voorbij razen. Dichtbijzijnde losloopplaatsen in Strijen - Strijensas en Dordrecht.

De lichte slapers kunnen bij een verkeerde windstand last hebben van de snelweg verderop en aan de andere kant de spoorlijn.

Openbaar vervoer op 5 minuten afstand richting Strijen/Rotterdam en S'Gravendeel/Dordrecht

Boodschappen doe je in S'Gravendeel.

Mogelijkheid huren van fiets en Kano

Electra bij de standplaats mogelijk.

Vriendelijke campingbeheerder die zich verder niet bemoeid met gasten.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Minicamping Polderland in Mookhoek, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Minicamping Polderland zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Minicamping Polderland scoort een 7.4 uit 10 op basis van 8 reviews.