Géén boekingskosten

Meer camping info

16 Reviews over Elizabeth Hoeve

• 9Trudie en Ton09-08-2021

Wat een prima camping

We hebben 10 dagen hier gestaan. Zeer vriendelijk ontvangen door Miranda. 18 kampeerplaatsen die zeer kompleet zijn. Stroom, sanitair, WiFi allemaal zeer goed geregeld. WiFi tegen vergoeding, maar dan ook super WiFi. De gehele camping, heel veel vaste plaatsen, liggen er super verzorgt bij, waardoor het absoluut niet een storende factor is. Veel gewandeld, vanaf de camping via knooppunten. Naar het Tij, het Quakjeswater met de lepelaars en de Goerese slikken en naar het eiland Tiengemeten. Kortom een aanrader.Nogmaals dank je wel. 🤗🤗

• 9Karel en Jans09-08-2021

Niet leuk veel herrie

Op het veld gestaan maar was niet aangenaam omdat er een familie is op een vaste die plek zoveel herrie maken vroeg in de ochtend en de gehele dag door is ons verblijf niet wat wij er van hadden verwacht. Deze camping via Zoover gevonden maar dit stond er niet in jammer. Wij komen niet meer terug

• 10Matthijs en Anneke Smits06-07-2021

Vriendelijke mensen en brandschone camping

Neem 20 en 50 eurocents mee voor de superschone douches

• 10Lennard Muilwijk19-08-2020

Rustige kindvriendelijke camping in mooi omgeving

Onze eerste vakantie in een vouwwagen is hier echt fantastisch bevallen!

De camping is rustig en overzichtelijk. De standplaatsen hebben allemaal elektra en stromend water. Sanitairgebouw was keurig schoon en werd meermaals per dag schoongemaakt.

De kinderen konden leuk spelen op het veldje en hadden direct contact met andere kindjes. Tevens waren in de buurt genoeg leuke uitstapjes te doen.

De eigenaar was bijzonder vriendelijk en behulpzaam.

Al met al een echter 10 waard!

• 10Piet20-01-2020

Afgelopen zomer aantal dagen op vakantie geweest met het gezin, de foto's van de camping spraken mij zeer aan. Vooral bij aankomt prachtig hoe je het terrein oprijd, welkom op de boeren camping! Zeer vriendelijke eigenaren. Alles tot op de puntjes netjes! Wij komen zeker snel terug 😀

• 9Michel Van de Wiele12-01-2018

Gewoonweg een leuke, gezellige camping

Geen negatieve punten. Na twee jaar (2016-2017) de maanden mei, juni te hebben doorgebracht op de camping, dit jaar (2018) besloten om het volledig voorseizoen van half maart tot eind juli hier door te brengen.

• 9Henk30-06-2017

Rustige mooi camping

Rustige vriendelijk camping. Iets meer informatie over de camping rn omgeving. Bijvoorbeeld waar is brood boodschappen verkrijgbaar is een tip. Verder reuze vriendelijke eigenaren. Grote campingplaatsen.

• 8M.Kranendonk16-09-2016

mooie boerderijcamping met ruime plaatsen top

wij hadden een plaats van wel dik 200m.en volop zon dicht bij melisant en goede fietspaden en leuke plaatsen in de buurt. ongeveer 10 km. van ouddorp wij vonden het zeer goed.

• 9GroetjesuitBrielle10-07-2016

heerlijk

Keurig nette camping met alle voorzieningen en eerlijk geprijsd. Vriendelijke eigenaars en een gemoedelijke sfeer. Rust en ruimte en ideaal gelegen voor prachtige fietstochten door natuurgebied "de slikken van Flakkee" en de polders van Goeree en Overflakkee. Niet vergeten ambachtelijk Bakkerij van Harberden in het dorp te bezoeken voor diverse lokale specialiteiten.

• 9Ali en Huub08-07-2016

Hebben het erg naar onze zin

Geweldige mooie rustige camping ,met een visvijver. Hebben sinds een paar weken een stacaravan hier en bevalt ons super. Mooie grote plekken die ze eens in de week komen maaien . Heel schoon sanitair . Speeltuin en trampoline voor de kinderen . Mooie fietsroutes in de omgeving . Hele vriendelijke campingeigenaren .

Camping Elizabeth Hoeve info

Camping-informatie