Géén boekingskosten

9.3FenomenaalScore uit 20 reviews
  • 9.4Staat v/h sanitair
  • 7.3Eetgelegenheden

Meer camping info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

20 Reviews over Elizabeth Hoeve

• 9Wim Martens21-08-2022

Nadeel dat je kleingeld moet hebben in deze tijd

Prachtig aangelegd niet mega groot en goed onderhouden gezellige sfeer mooie fiets routes

• 7Eetgelegenheden
  • 9Anne-Marie30-07-2022

Fantastische camping, eigenaren

Hele ruime camping en plaatsen. Veel vaste plaatsen, maar totaal niet hinderlijk. Camping ziet er heel verzorgd uit. Sanitair schoon en netjes. Eigenaren erg vriendelijk. Nog echt een camping waar het om mensen draait en niet om het geld. Kregen bij vertrek een klein cadeautje. Het zijn de kleine dingen die het doen hè. Een dikke pluim voor deze camping

• 7Eetgelegenheden
  • 10Jolanda en Perry en onze viervoeter Bikkel.27-07-2022

Heerlijke camping

Hebben 5 nachten op de camping Elisabeth hoeve van Miranda en Renė mogen verblijven. Uitstekende camping met brandschoon sanitair en erg vriendelijke gastvrouw en gastheer. Wij hebben het echt naar onze zin gehad en zullen hier zeker terugkomen. Plekken zijn zeer ruim en voorzien van stroom en water. Mooi wandelgebied en ook in de omgeving is genoeg te ontdekken.
    De dochter Linda heeft een hondentrimsalon en ook onze Bikkel is door haar keurig verzorgd geworden. Dus wij sloegen twee vliegen in een klap. Resumerend: perfecte camping!!

• 9Jessica20-06-2022

Ideaal voor het hele gezin

Heerlijke camping! Voor het tweede jaar een seizoensplaats. Kindvriendelijke, rustige camping. Grote plaatsen voorzien van veel gemak. Onze kinderen voelen zich er helemaal thuis. De eigenaren zetten graag een stapje extra en denken mee om het verblijf optimaal te maken. Ook voor de hondenliefhebbers is het ideaal. Je loopt zo het bos in of een lekkere wandeling in de polder!

• 8Eetgelegenheden
  • 9Trudie en Ton09-08-2021

Wat een prima camping

We hebben 10 dagen hier gestaan. Zeer vriendelijk ontvangen door Miranda. 18 kampeerplaatsen die zeer kompleet zijn. Stroom, sanitair, WiFi allemaal zeer goed geregeld. WiFi tegen vergoeding, maar dan ook super WiFi. De gehele camping, heel veel vaste plaatsen, liggen er super verzorgt bij, waardoor het absoluut niet een storende factor is. Veel gewandeld, vanaf de camping via knooppunten. Naar het Tij, het Quakjeswater met de lepelaars en de Goerese slikken en naar het eiland Tiengemeten. Kortom een aanrader.Nogmaals dank je wel. 🤗🤗

• 10Matthijs en Anneke Smits06-07-2021

Vriendelijke mensen en brandschone camping

Neem 20 en 50 eurocents mee voor de superschone douches

• 9Karel en Jans29-04-2021

Niet leuk veel herrie

Op het veld gestaan maar was niet aangenaam omdat er een familie is op een vaste die plek zoveel herrie maken vroeg in de ochtend en de gehele dag door is ons verblijf niet wat wij er van hadden verwacht. Deze camping via Zoover gevonden maar dit stond er niet in jammer. Wij komen niet meer terug

• 10Lennard Muilwijk19-08-2020

Rustige kindvriendelijke camping in mooi omgeving

Onze eerste vakantie in een vouwwagen is hier echt fantastisch bevallen!

De camping is rustig en overzichtelijk. De standplaatsen hebben allemaal elektra en stromend water. Sanitairgebouw was keurig schoon en werd meermaals per dag schoongemaakt.

De kinderen konden leuk spelen op het veldje en hadden direct contact met andere kindjes. Tevens waren in de buurt genoeg leuke uitstapjes te doen.

De eigenaar was bijzonder vriendelijk en behulpzaam.

Al met al een echter 10 waard!

• 10Piet20-01-2020

Afgelopen zomer aantal dagen op vakantie geweest met het gezin, de foto's van de camping spraken mij zeer aan. Vooral bij aankomt prachtig hoe je het terrein oprijd, welkom op de boeren camping! Zeer vriendelijke eigenaren. Alles tot op de puntjes netjes! Wij komen zeker snel terug 😀

• 9Michel Van de Wiele12-01-2018

Gewoonweg een leuke, gezellige camping

Geen negatieve punten. Na twee jaar (2016-2017) de maanden mei, juni te hebben doorgebracht op de camping, dit jaar (2018) besloten om het volledig voorseizoen van half maart tot eind juli hier door te brengen.

Camping Elizabeth Hoeve info

Camping-informatie