Camping Elizabeth Hoeve

Camping Elizabeth Hoeve
8,7

10 reviews over Camping Elizabeth Hoeve in het Nederlands

Gewoonweg een leuke, gezellige camping

Michel Van de Wiele
12-1-2018

Geen negatieve punten. Na twee jaar (2016-2017) de maanden mei, juni te hebben doorgebracht op de camping, dit jaar (2018) besloten om het volledig voorseizoen van half maart tot eind juli hier door te brengen.

Rustige mooi camping

Henk
30-6-2017

Rustige vriendelijk camping. Iets meer informatie over de camping rn omgeving. Bijvoorbeeld waar is brood boodschappen verkrijgbaar is een tip.

Verder reuze vriendelijke eigenaren. Grote campingplaatsen.

mooie boerderijcamping met ruime plaatsen top

M.Kranendonk
16-9-2016

wij hadden een plaats van wel dik 200m.en volop zon dicht bij melisant en goede fietspaden en leuke plaatsen in de buurt. ongeveer 10 km. van ouddorp wij vonden het zeer goed.

heerlijk

GroetjesuitBrielle
10-7-2016

Keurig nette camping met alle voorzieningen en eerlijk geprijsd. Vriendelijke eigenaars en een gemoedelijke sfeer. Rust en ruimte en ideaal gelegen voor prachtige fietstochten door natuurgebied "de slikken van Flakkee" en de polders van Goeree en Overflakkee. Niet vergeten ambachtelijk Bakkerij van Harberden in het dorp te bezoeken voor diverse lokale specialiteiten.

Hebben het erg naar onze zin

Ali en Huub
8-7-2016

Geweldige mooie rustige camping ,met een visvijver.

Hebben sinds een paar weken een stacaravan hier en bevalt ons super.

Mooie grote plekken die ze eens in de week komen maaien .

Heel schoon sanitair .

Speeltuin en trampoline voor de kinderen .

Mooie fietsroutes in de omgeving .

Hele vriendelijke campingeigenaren .

Mooist verzorgde camping die wij hebben gezien

Tineke & Kees
8-5-2016

Na enkele jaren een seizoen plaats op deze camping te hebben gehad nu eens terug met de camper fantastisch mooie plek zeer schoon en verzorgd sanitair en super gastvrije eigenaren, absoluut een aanrader, echt alles super verzorgd

Prima camping voor ouderen

Ch.C. Bierbooms
10-9-2013

Mooi aangelegde camping, goed schoongehouden sanitair.

Gastheer en gastvrouw zijn heel klantgericht en vriendelijk.

Geen moeite te veel.

Het enige minpuntje: wel heel veel honden, dus veel geblaf!

Maar prima uitgangspunt voor tochtjes naar Zeeland en Brabant.

Helemaal geweldig!

Annieta
3-8-2012

Deze camping is voor ons in juni van dit jaar een topcamping geweest! Heerlijk rustig, prachtige staanplaats, uitstekend en schoon sanitair.

Zeer vriendelijke eigenaren, die altijd klaar staan.Voor kinderen een trampoline en speelplaats. Een eigen visvijver en de camping is zeer ruim en 'groen' opgezet!

Het weer kon natuurlijk niemand wat aan doen, maar het terrein bleef heel goed droog. Dorp en winkels op loopafstand. Prachtige landelijke omgeving.

Veel fietsroutes door mooie natuurgebieden. Het hele eiland is eigenlijk en en al natuur.

Voor ons een heerlijke periode en deze camping willen we graag aanraden!!

Mooie rustig gelegen camping

Familie Kooij
15-6-2011

Camping De Elizabeth Hoeve is een mooi aangelegde en goed onderhouden camping.

Grote staanplaatsen met 16 ampere, water en afvoer op de plaats.

Keurig mooi sanitair gebouw wat goed wordt schoongemaakt.

Prachtige camping

Arie
15-6-2010

Deze camping heeft alles in zich voor een fijne vakantie voor jong en oud.

De caravans en tenten staan op gezellige ronde grasvelden met vordoende ruimte

voor spel en sport.

Voor de kinderen zijn er voldoende speel mogelijkheden die goed onderhouden worden.

Het sanitair is van goede kwaliteit en wordt voldoende schoon gehouden.

Het is een vrij neuwe camping met erg veel jonge aanplant die nog niet heel veel bescherming bied maar dat heeft wel wer het voordell dat de camping erg overzichtelijk is.

Leuke dorpen en steden zijn op redelijke afstand voor de boodschappen en een bezoek.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Elizabeth Hoeve in Melissant, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Elizabeth Hoeve zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.