Camping Elizabeth Hoeve

Tonen op kaart

11 reviews over Camping Elizabeth Hoeve

• 2018
    9Michel Van de Wiele12-01-2018

Gewoonweg een leuke, gezellige camping

Geen negatieve punten. Na twee jaar (2016-2017) de maanden mei, juni te hebben doorgebracht op de camping, dit jaar (2018) besloten om het volledig voorseizoen van half maart tot eind juli hier door te brengen.

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in mei 2017

• 2017
    9Henk30-06-2017

Rustige mooi camping

Rustige vriendelijk camping. Iets meer informatie over de camping rn omgeving. Bijvoorbeeld waar is brood boodschappen verkrijgbaar is een tip. Verder reuze vriendelijke eigenaren. Grote campingplaatsen.

Gereisd met partner in juni 2017

• Oude reviews

8M.Kranendonk16-09-2016

mooie boerderijcamping met ruime plaatsen top

wij hadden een plaats van wel dik 200m.en volop zon dicht bij melisant en goede fietspaden en leuke plaatsen in de buurt. ongeveer 10 km. van ouddorp wij vonden het zeer goed.

Gereisd met partner in september 2016

• 9GroetjesuitBrielle10-07-2016

heerlijk

Keurig nette camping met alle voorzieningen en eerlijk geprijsd. Vriendelijke eigenaars en een gemoedelijke sfeer. Rust en ruimte en ideaal gelegen voor prachtige fietstochten door natuurgebied "de slikken van Flakkee" en de polders van Goeree en Overflakkee. Niet vergeten ambachtelijk Bakkerij van Harberden in het dorp te bezoeken voor diverse lokale specialiteiten.

Gereisd met partner in juli 2016

• 9Ali en Huub08-07-2016

Hebben het erg naar onze zin

Geweldige mooie rustige camping ,met een visvijver. Hebben sinds een paar weken een stacaravan hier en bevalt ons super. Mooie grote plekken die ze eens in de week komen maaien . Heel schoon sanitair . Speeltuin en trampoline voor de kinderen . Mooie fietsroutes in de omgeving . Hele vriendelijke campingeigenaren .

Gereisd met partner in juni 2016

• 9Tineke & Kees08-05-2016

Mooist verzorgde camping die wij hebben gezien

Na enkele jaren een seizoen plaats op deze camping te hebben gehad nu eens terug met de camper fantastisch mooie plek zeer schoon en verzorgd sanitair en super gastvrije eigenaren, absoluut een aanrader, echt alles super verzorgd

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in mei 2016

• 8Ch.C. Bierbooms10-09-2013

Prima camping voor ouderen

Mooi aangelegde camping, goed schoongehouden sanitair. Gastheer en gastvrouw zijn heel klantgericht en vriendelijk. Geen moeite te veel.

Het enige minpuntje: wel heel veel honden, dus veel geblaf!

Maar prima uitgangspunt voor tochtjes naar Zeeland en Brabant.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in januari 2013

• 9Annieta 03-08-2012

Helemaal geweldig!

Deze camping is voor ons in juni van dit jaar een topcamping geweest! Heerlijk rustig, prachtige staanplaats, uitstekend en schoon sanitair. Zeer vriendelijke eigenaren, die altijd klaar staan.Voor kinderen een trampoline en speelplaats. Een eigen visvijver en de camping is zeer ruim en 'groen' opgezet!
    Het weer kon natuurlijk niemand wat aan doen, maar het terrein bleef heel goed droog. Dorp en winkels op loopafstand. Prachtige landelijke omgeving. Veel fietsroutes door mooie natuurgebieden. Het hele eiland is eigenlijk en en al natuur. Voor ons een heerlijke periode en deze camping willen we graag aanraden!!

Gereisd met partner in mei 2012

• 8Familie Kooij15-06-2011

Mooie rustig gelegen camping

Camping De Elizabeth Hoeve is een mooi aangelegde en goed onderhouden camping. Grote staanplaatsen met 16 ampere, water en afvoer op de plaats. Keurig mooi sanitair gebouw wat goed wordt schoongemaakt.

Gereisd met partner in juni 2011

• 8Arie15-06-2010

Prachtige camping

Deze camping heeft alles in zich voor een fijne vakantie voor jong en oud. De caravans en tenten staan op gezellige ronde grasvelden met vordoende ruimte voor spel en sport.

Voor de kinderen zijn er voldoende speel mogelijkheden die goed onderhouden worden.

Het sanitair is van goede kwaliteit en wordt voldoende schoon gehouden.

Het is een vrij neuwe camping met erg veel jonge aanplant die nog niet heel veel bescherming bied maar dat heeft wel wer het voordell dat de camping erg overzichtelijk is.

Leuke dorpen en steden zijn op redelijke afstand voor de boodschappen en een bezoek.

Gereisd met partner in mei 2008

0 tips over Camping Elizabeth Hoeve