Hotel Tulip Inn Meerkerk

3.7Onvoldoende

Hotel Info

• Kinderopvang
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Tulip Inn Meerkerk voor je op een rij gezet:

27 reviews over Hotel Tulip Inn Meerkerk

• 2018
    2H.K05-08-2018

Niet voor herhaling vatbaar

1. Wat is het hotel in die tijd verloederd
    2. Vuile vloerbedekking vol vieze vlekken
    3. Tv heeft continue een rollend beeld, van ellende hebben we deze maar uitgezet
    4. Geen wifi op de kamer en niet bij de receptie, dit maken we tegenwoordig in geen enkel hotel meer mee
    5. Plint bij schrijftafel zit los
    6. Naden van behang bijna overal los en hier en daar gescheurd vooral bij radiator en badkamer langs de randen van de deur, hier hebben we foto’s van die we kunnen toezenden als u dat wenst
    7. Douchehoek was niet te gebruiken, het was of steenkoud of gloeiend heet. De druk op koud water is veel te laag en de druk op het warme water is veel te hoog, met als gevolg dat je niet kunt mengen. Levensgevaarlijk als die gloeiend heet is en je niet met koud water kunt bijmengen. Staande in de badkuip was het nog iets te doen, maar gevaarlijk als je ouder bent. Te hoge instap en glad in de badkuip.
    8. Knop van het toilet trekt zeer moeilijk door

• 8Annoniem24-02-2018

Goed Hotel voor de prijs

Vorig jaar samen met mijn vriend terecht gekomen bij dit hotel met een hotel actie waren we hier samen 2 nachten voor 48 euro, we kregen een betere kamer dan dat we verwacht hadden, ook zag de kamer er goed uit en was het personeel heel vriendelijk we waren er wat eerder maar mochten ook eerder in checken , goede service! Al met al een goed hotel waar wij zeker nog naar terug kunnen gaan

• 5Regina04-02-2018

Teleurstellend

Zeer gedateerd. Geen eigen restaurant maar la place. Niet op alle kamers koffie en thee faciliteiten zoals wel op de site staat aangegeven. Vloerbedekking in de standaard kamers zien er niet fris uit. Geen kluisje. Fohn beschilbaar via de receptie. In de "luxe" kamer niet nagedacht waar je je haar kunt föhnen. Geen stopcontact voor de föhn in de badkamer en bij de spiegels geen stopcontact. Geen gezellig barretje of zitje. Voor ons niet voor herhaling vatbaar. Wel hele vriendelijke receptionistes die zeer klantvriendelijk zijn.

Met oudere kinderen

• Oude reviews

9Meranda24-10-2015

Top

Mooie omgeving met voldoende te doen in omgeving. Vriendelijk ontvangst en erg mooie en nette kamer. Heerlijk geslapen en totaal geen last van de snelweg die er ligt.

• 3Dinand22-07-2015

Doorrijden

Goede vriendelijke ontvangst. Verder slecht. Vieze gedateerde kamer, 2 dagen ontbijt waarbij we op de tweede dag hoorden dat de kok niet goed besteld had waardoor er geen eieren, bacon en croissants meer waren. We waren er om 09:15 uur. Een gemiddelde supermarkt is vanaf 08:00 open. Regel dan iets!!!! Ons zien ze hier niet meer terug. Schoonmaken doen ze niet graag of krijgen ze geen tijd voor. Kan wel een poetsbeurt gebruiken. Eén personeelslid werd de huid vol gescholden door zo'n figuur in kostuum. Asociaal!!! Dit kan niet waar gasten het kunnen horen. Sowieso heel onprofessioneel als je je personeel op deze manier moet aanspreken. Dan mis je nog heel veel. Na opmerking over het ontbijt, geen blijk van medeleven. Geen compensatie aangeboden gekregen. Heel dom. Ik werd toch begroet met "Tot ziens". Wat denken jullie zelf, Autogrill?

Zakelijk

• 5van den Heril28-08-2014

Veel herrie

De kamer(nr. 127 )was zwaar gedateerd en smerig, vooral de vloerbedekking was niet om aan te zien. Als mijn huis er zo uit zou zien dan ging de bulldozer er overheen , dit kan je een volbetalende gast niet aandoen. Tot overmaat van ramp werd er om 00.45 uur in de nacht direct onder ons raam een koelmotor van een koelwagen op de stroom aangesloten wat heel veel herrie veroorzaakte. De mevrouw die nachtdienst had heeft nog wel naar de eigenaar gebeld(die sliep in de kamer naast ons) en toen ging de stekker eruit voor 30 minuten.Om 04.30 uur konden we een andere kamer krijgen, wel een beetje laat. Detail: de haspel en verlengsnoer waren door het hotel ter beschikking gesteld , dat is pas service !!! U kunt beter aan Uw gasten denken die daar komen om te slapen na een dag hard werken. Bij het uitchecken werd nog de opmerking gemaakt of we ondanks de herrie toch nog een beetje geslapen hebben , men had het beter op kunnen lossen in plaats van cynisch te doen. "Wees op Uw hoede"

• 8Linda26-06-2013

Net hotel met vriendelijk personeel

Een nacht verbleven in dit hotel via hotelvouchers. We werden zeer vriendelijk ontvangen door de receptioniste. Zij gaf aan dat we voor 10 euro extra een upgrade konden boeken naar een gerenoveerde kamer. Dit hebben we gedaan, en daar hebben we geen spijt van gehad. De kamer was mooi, netjes en schoon, met een nette badkamer en grote flatscreen tv. Bedden lagen goed, pocketvering daar moeten we toch altijd even aan wennen, maar desondanks goed geslapen. De kamers zijn wel wat gehorig, we hoorden de buurvrouw zingen onder de douche. Wat we misten op de kamer was een koelkastje, die zitten er toch wel in in de meeste hotels. Pluspunt was ook de aanwezigheid van een AH to go, een AC restaurant en een Starbucks in hetzelfde pand.

• 8Lotte18-03-2013

Mooi verblijf gehad

Vriendelijk personeel, opzich schone kamer, maar er lach nog wel een bonnetje van de AH van de vorige gasten.

• 8Roelf-Jan04-02-2013

Prima voor tussenstop

Via touroperator hadden wij voordelig een kamer geboekt. Bij aankomst werd ons verteld dat wij een Classic Room hadden geboekt en dat wij voor 10 euro extra een volledig gerenoveerde kamer konden krijgen. Dat hebben wij gedaan en dat was het ook meer dan waard. We kregen een prachtige kamer, volledig vernieuwd. Ook het sanitair was netjes en schoon. De bedden lagen goed. Ontvangst bij de receptie was erg vriendelijk. Het ontbijt was niet heel uitgebreid, maar er was genoeg en alles werd op tijd bijgevuld. De kamers zijn wel wat gehorig, maar lawaai van buiten had je niet.

• 8D.Nijsink22-12-2012

alles was goed 8

De kamer was schoon en de badkamer met ligbad super. De ontvangst was erg prettig.Behulpzaam personeel. We hopen de volgende beurs weer hier te zijn.

Zakelijk

2 tips over Hotel Tulip Inn Meerkerk

• Linda, 26-06-2013

Vraag om een upgrade naar een gerenoveerde kamer.

• Mariqua, 16-11-2011

Gorinchem is erg leuk om te bezoeken

0 vragen over Hotel Tulip Inn Meerkerk

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk