Tijdelijk €25 aanbetaling

Buiten-Gewoon

9.2FenomenaalScore uit 12 reviews

Bed & Breakfast info

Meer bed & breakfast info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

12 Reviews over Buiten-Gewoon

• 9Stephane13-02-2014

Perfecte service

Heerlijk luxe bed en breakfast met veel ruimte en privacy.

• 10Sjoerd Schipaanboord24-11-2013

Supercombinatie met De Gieser Wilderman

Afgelopen vrijdag reden wij naar Buiten-gewoon. Voor mij was het een verrassing, aangezien mijn vriendin mij dit weekend cadeau had gegeven. Bij aankomst kregen we thee en koffie. De kamer was ruim, met een heerlijk bed en alles schoon en mooi. Wat vooral opviel was de gastvrijheid van de gastvrouw en -heer. Ze zorgden dat we niks te kort kwamen en brachten ons weg naar het restaurant voor een heerlijk diner. Na het dessert werden we weer opgehaald. Topservice en zeker een aanrader als je lekker wilt eten (en drinken). Het ontbijt was heerlijk. We misten wel wat zoet beleg (buiten de jam). Kortom echt een aanrader om naar toe te gaan.

• 10Pieter Sneep20-11-2013

Super adres !

Wat een schitterende locatie om te verblijven. Wat een rust en wat een gastvrijheid. Je zou er nooit meer weg willen als je er éénmaal bent. Het ontbijt op het terras onthaast je volledig. Snel doen, zou ik zeggen !

• 9mvanmastrigt14-04-2013

Aangenaam en zeer vriendelijk verblijf

Zeer aangenaam verblijf in dit B&B in Meerkerk. Overvriendelijke en zeer klantgericht echtpaar. Ze maken het echt naar je zin en staan open voor jouw vragen. Mooie ligging. Grote kamer met eigen tuin en terras. Overheerlijke bedden. Badkamer met douche en verder alles van alle gemakken voorzien. Ontbijt wanneer jij wilt en alles in overvloed aanwezig. Er wordt echt moeite voor je gedaan. Kombinatie met de Gieser Wildeman een top aanrader. We komen zeker weer terug, want 2 x is beslist te weinig!

• 10Johan en Arlene25-03-2013

Absolute aanrader!

Dit b&b is waanzinnig goed. De slaapkamer was een ware balzaal voorzien van alle gemakken. De aangrenzende badkamer was modern en erg comfortabel. De bedden sliepen heerlijk! De omgeving van het b&b is zeer rustig en landelijk maar verrassend goed te bereiken. Het allerbeste is de uiterst vriendelijke, warme en hartelijke service van de gastvrouw. Wij hadden een arrangement met het restaurant De Gieser Wildeman, wat een genot was dat! We werden door het gastgezin weggebracht en opgehaald, zeer zeer vriendelijk! Dit b&b is met recht buitengewoon te noemen.

• 8leonard van der Hoeven18-09-2012

jammer , maar 1 nachtje !

In een prachtig landelijk stukje Nederland ligt deze prachtige B&B; we hadden eigenlijk een klein appartement met heerlijke bedden en een eigen terras buiten in de tuin. Heerlijk groot ontbijt. Vreindelijke en behulpzame ontvangst ! jammer dat we maar 1 nachtje konden blijven !

• 9Peter-Paul & Janneke Maan19-08-2012

Heerlijke plek, geweldige service, unieke ervaring

Ik ben zelf wel wat vaker in een B&B geweest. Mijn man niet. Hij houdt meer van de luxe van hotels. Maar Bed en Breakfast Buiten-Gewoon in Meerkerk heeft ons beiden aangenaam verrast. Voor mij een nieuwe maatstaf; voor mijn man een meer dan volwaardig alternatief. De service was ronduit perfect. Voor ons was het absoluut een unieke ervaring. Het pand, de aankleding, de afwerking, gewoon de totale uitstraling blijft iets om over na te praten. De appartementen (we hebben ze allebei gezien) zijn ruim, comfortabel (geweldige bedden) en sfeervol en hebben elk een eigen terras, grenzend aan een weitje waar schapen grazen. Echt erg leuk! Het B&B ligt heel landelijk en rustig. Wij hebben vooral gerelaxed en zijn niet echt de deur uit geweest maar het lijkt ons een fijne omgeving voor recreatie en ontspanning. De service was ook erg goed. We zijn niets tekort gekomen en werden op onze wenken bediend. Je krijgt meer dan je vraagt. Wat ons betreft is B&B Buiten-Gewoon een absolute aanrader.

• 9H. Spierenburg te Rockanje18-04-2011

Een zeer leuke B&B met nog leukere mensen

Wij zijn in februari 2011 een lang weekend naar dit B&B geweest. 1 overnachting was een arrangement met de Gieser Wildeman (Michelin * restaurant). Vanuit deze lokatie de omgeving verkend en een dagje Utrecht ontdekken (aanrader, leuke stad). De mensen die dit B&B runnen zijn zeer aardig en enthousiast. Ze doen er alles aan om het de gasten naar de zin te maken. Hier helpen de leuke en nette kamers natuurlijk ook het ontbijt (breakfast) bijvoorbeeld. Zoveel aandacht en attentie.

Wij hebben het hier reuze goed en naar ons zin gehad en vinden dit een echte aanrader.

• 9Gerrit en Christa de Regt29-08-2010

Geweldige plek om heerlijk te relaxen!

Uitstekende b&b, je wordt zeer welkom ontvangen en verzorgd zonder dat je privacy aangetast wordt!! Zeer aan te raden!

• 9Casper Vroom22-09-2009

Ongelofelijk dat zoiets in Nederland bestaat

Deze B&B is ongewoon: comfortabel, gastvrij, doodstil, midden in de natuur en met op korte afstand alle genoegens van het leven. Volstrekt aanbevelenswaardig.

Marphy en Casper Vroom

Bed & Breakfast Buiten-Gewoon info