Géén boekingskosten

Camping Hoeve Bouwlust

NederlandZuid-HollandMaasland

We hebben de beste aanbieders voor Camping Hoeve Bouwlust voor je op een rij gezet:

9.5FenomenaalScore uit 30 reviews

Meer camping info

30 Reviews over Hoeve Bouwlust

• 10Roos01-10-2020

Super camping

Hoeve bouquet komen wij nu voor het tweede jaar even een paar dagen voor we verder trekken naar het buitenland. Veel te doen voor de Kinderen. Een dikke 10 Volgend jaar weer.

• 9Eetgelegenheden
  • 10Robbert20-07-2020

Aanrader!

Wij hebben genoten op camping Hoeve Bouwlust. Een gezellige boerencamping. Leuke speeltuintjes voor de kinderen, schoon sanitair (wordt goed bijgehouden), boeren midgetgolf en verschillende dieren die geaaid kunnen worden. Daarnaast hebben wij de fotospeurtocht gedaan, is er door de kinderen een boerenknechtdiploma behaald en hebben wij een gps-maisveldtocht gedaan. De eigenaren zijn erg vriendelijk en doen er van alles aan om het de gasten naar de zin te maken. Echt een aanrader deze camping.

• 10Eetgelegenheden
  • 10Petra19-07-2020

Aanrader!

Wij hebben genoten van ons verblijf op camping Hoeve Bouwlust. Leuke speeltuintjes voor de kinderen, sanitair zeer prima (wordt goed bijgehouden), kijken bij het melken van de koeien en het aaien van de dieren op verschillende plekken. Onze kinderen hebben het boerinnendiploma gehaald, de foto-speurtocht gedaan en de gps-wandeltocht door het weiland, met vragen, was ook een leuke activiteit. Vriendelijke eigenaren die er echt een hele leuke plek van hebben gemaakt. Aanrader!!

• 8Mobidick24-06-2020

Prima camping

Fijn verblijfsstatus een streekwinkel ; goed sanitair; bij het groene hart Nabij Maassluis / Delft . Prima camping voor rustzoekers en gezinnen met jonge kinderen

• 9B.06-10-2019

Geweldige camping!!!

Heerlijke plek! Voor de kinderen 4 en 7 genieten in de speeltuin of in de stal. Personeel vriendelijk en heel behulpzaam. Wij verbleven in de woodlodge. Mooie plek. Vrienden kwamen nachtje langs met een tent. Enige puntje is dat het s avonds een erg rustige camping is en als je met een groep nog drankje wilt doen en gezelschapspelletjes wilt spelen, voel je je snel bezwaard dat je wat geluid maakt. Maar al met al top plek. We komen zeker terug !

• 5Y. Schuurman02-09-2019

Voorlopig komen wij hier niet meer

Mooie camping aan een drukke weg gelegen. Prachtige omgeving om van alles te zien en te doen. Sober sanitair wat niet al te schoon is

• 3Eetgelegenheden
    • 4Staat v/h sanitair

Fam. de Vette, CEO, 07-09-2019

Beste meneer of mevrouw, dank voor uw reactie. uiteraard niet de reactie die we graag lezen. We hebben inderdaad alleen een kleine kaart, geen uitgebreide keuken. Kunt u aangeven wat we daarin kunnen verbeteren. We maken het sanitair meerdere keren per dag schoon, kunnen niet altijd voorkomen dat er iets mis gaat. Het sanitair is bijna 20 jaar oud. Daarom hebben we ook deze zomer besloten een nieuw sanitair gebouw te plaatsen in maart 2020. Kom gerust nog eens genieten van deze omgeving en van onze camping. Mocht er iets mis zijn laat het dan direct weten bij de receptie. Met vriendelijke groet Fam. de Vette.

• 9Angèle van Oord21-08-2019

Het is een fantastische boerencamping, erg schoon en de familie staat altijd met een glimlach voor je klaar. Wij kunnen deze camping dan ook van harte aanbeveling voor jong en oud 👍👍👍👍

• 9Kees De ruiter29-05-2019

Super goed.

Week op deze camping gestaan, mooie grote plaatsen met electra, 10 ampère, watertappunt 50 meter, sanitair netjes en schoon. Vriendelijk eigenaren en personeel, super wifi, konden zelfs Netflix kijken. Mooie omgeving om te fietsen.

Voor herhaling vatbaar.

• 9Staat v/h sanitair
  • 9Inge24-04-2019

Heerlijk rustige camping in mooie omgeving

Fijne, ruim opgezette camping met vriendelijke eigenaren in een landelijke omgeving. De ontvangst was, ondanks een iets te late aankomst, erg vriendelijk. In overleg kan een plek gekozen worden en ook de informatiemap is een pluspunt. Het sanitair is netjes en schoon. Op de camping zijn broodjes en 's avonds snacks te bestellen en heerlijk ijs te koop.

• 9Staat v/h sanitair
  • 10Jaap en Joke van Leeuwen03-11-2018

Super goede Camping

Super gave Camping en toch dicht bij huis terwijl ik met mijn knie zat en nog zit hebben wij het goed gehad lieve mee leven van de eigenaar en gaste bedankt daar voor volgend jaar komen we weer maar voor die tijd komen wij nog melk perensap en biefstuk die is bij jullie lekker mals tot gou

• 10Eetgelegenheden

Camping Hoeve Bouwlust info