Camping Hoeve Bouwlust

21 reviews over Camping Hoeve Bouwlust in het Nederlands

Super goede Camping

Jaap en Joke van Leeuwen
3-11-2018

Super gave Camping en toch dicht bij huis terwijl ik met mijn knie zat en nog zit hebben wij het goed gehad lieve mee leven van de eigenaar en gaste bedankt daar voor volgend jaar komen we weer maar voor die tijd komen wij nog melk perensap en biefstuk die is bij jullie lekker mals tot gou

Super

Carl en Meintje Brock
1-11-2018

Door omstandigheden moesten we dit jaar onze vakantie in Nederland doorbrengen en het liefst in de buurt van Den Haag. Camping Hoeve Bouwlust kwam ons toen onder ogen, direct geboekt ( gelukkig nog plaats in juni). Het was een warm ‘bad’ waar we toen in terecht kwamen: ruime plaatsen, rust, geweldige eigenaren fam. De Vette. De fam. De Vette , die altijd een luisterend oor hadden en ook met ons meedachten. Begin september zijn we er nog twee weken geweest. In een woord : Super.

Wat een heerlijke plek!!

Petra Vermeij
3-9-2018

Wat een heerlijke plek!! Super gemoedelijk, we voelden ons gelijk thuis. Lieve mensen, mooie camper plaatsen en lekker een beetje proeven van het boerenleven als je wilt. Zelfs een kalfje geboren zien worden, man wat was dat mooi!

We hebben hier een heerlijke tijd gehad en we komen zeker terug. Voor de prachtige polder, voor de ontspannen sfeer en het heerlijkste cappuccino-ijs :)

Geweldig!!

Familie de Jong
7-8-2018

Heerlijk rustig dichtbij de stad , vriendelijk personeel, heerlijk ijs.

Naast vakantiegangers van ver komen hier ook veel mensen uit de buurt die even de drukte ontvluchten.

Lekker genieten van de natuur op een kleine goed verzorgde camping.

Komen hier al jaren, soms voor een weekend soms voor een paar weken.

Heerlijk relaxen op nette camping

BeppieJoJo
1-5-2018

Voor ons was dit kamperen in de regio. Leuk om stukjes te ontdekken die he niet kent terwijl je zo dichtbij woont.

Mooie verharde plekken waardoor caravan direct waterpas stond.

Sanitair is schoon en netjes. Verder heerlijk rustig met super uitzicht over de velden.

Onthaasten in de Randstad. Zeker een aanrader.

Leuke camping lekker weer fatsoenlijkeplaatsen

Geraedts
21-8-2017

Super plaatsen. Schoon sanitair. Super gras veld. 2 douches met mengkraan, 3 met thermostaatkraan. Is er iets niet goed even melden en et wort direct opgelost. Leuk speeltuintje. Dicht bij strand 15 a 20 min. Zeer lekkere melk. Even verderop een kaas boerderij voor overheerlijke kaas.

Heerlijke camping op het platteland

Jody
28-7-2017

Wij hebben hier afgelopen week een paar dagen gestaan met onze dochter van 1,5. De plekken zijn heel ruim, het sanitair is schoon en in tegenstelling tot andere berichten is het personeel juist heel vriendelijk en gastvrij! Voor kinderen is er een leuke speeltuin, ze kunnen lekker in de hooischuur spelen en er zijn veel dieren. Verder is de camping rustig gelegen. Voor jong en oud goed toeven dus! Echt een aanrader.

zo heerlijk genieten van rust en natuur

Drieenhuizen
18-9-2016

Ruime plaatsen. Ik vind het een charme camping.

Midden in de natuur.

Leuke Wooden Lodge

Sophia
        10-8-2016

Nachtje in wooden lodge geslapen. Prima bedden voorzien van hoeslakens. Knus en praktisch ingericht. Jammer van de muggen. Horren zou handig zijn. Kinderen helemaal volgeprikt.....rustige en landelijke omgeving. Jammer dat de boerengolf voor campinggasten ook 8,50 is. Verder leuk voor kids met dieren en speeltuin. Vlakbij goede fietspaden naar mooie natuurgebieden en naar dorp Maasland.

Heerlijke onthaastplek

Rob
        13-6-2016

Een goede camping, mooie plaatsen, schoon en modern sanitair.

Vriendelijke ontvangst en begeleiding naar de plek.

Vele beesten gezien op de boerderij, kijken bij de melkrobot goede uitleg gekregen van de boer.

Heerlijke broodjes zijn er te bestellen voor een vriendelijke prijs. Het ijs is er heerlijk en mijn kleinzoon had er een prachtig weekend. De camping is auto-luw (alleen aankomen en vertrek met de auto).

De mengkraan* in de douche heb ik niet gezien (*zie eerdere review); alleen thermostaatkranen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Hoeve Bouwlust in Maasland, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Hoeve Bouwlust zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.