Camping De Uiterwaard

Meer camping info

10 reviews over Camping De Uiterwaard

• 2019
    8Geert & Annie09-08-2019

Leuke, kleine eenvoudige camping, gastvrij!

Een plek in de uiterwaard gereserveerd, was niet echt nodig. Een prachtige plek uitgezocht met 180 graden uitzicht op de lek. Heel mooi weer gehad, was wel fijn op het plekje waar we stonden. Lekker zwemmen in de Lek, de hele dag boten en bootjes kijken. Lekker kokkerellen... Behalve op zaterdagavond, toen werd er lekker surinaams gekookt in de kantine. Voorzieningen zijn eenvoudig, maar voor ons voldoende. Stroomafrekening was een beetje onduidelijk.

Gereisd met partner in juli 2019

• 9Christophe & Marcela05-08-2019

Fantastische plek aan de Lek!

Gemoedelijke camping aan de Lek waar het heerlijk vertoeven is. Wij hadden een fantastische plaats aan de rivier waar we onze tent konden opstellen. Gelegenheid genoeg om je overdag te amuseren: neem een kano en ga wat ronddobberen op de Lek, via het strandje het water in om te zwemmen, ga de uitdaging aan en probeer een roofvis te landen (niet voor beginnende vissers), of.... doe lekker niets en geniet van de omgeving en het panoramisch zicht vanuit je luie stoel. Tijdens de avond krijg je er nog een mooie zonsondergang bij. Zeer vriendelijke en behulpzame eigenaars die af en toe eens komen checken of alles naar wens is. Deftig sanitair en toilet. Elektriciteit overal voorzien en handig om dit voor het vertrek af te rekenen. Ook voor personen met kinderen is dit een leuke camping. Kinderen kunnen spelen op het strand, het zwembad of het veld. Zwembadje is centraal gelegen, ideaal voor ouders om hun kinderen in het oog te houden.

Gereisd met partner in augustus 2019

• 2018
    8Addie27-02-2018

Gezellig camping aan de lek.

Gezellige camping op een top locatie aan de lek. Camping heeft een eigen strandje, springkussen, poedelbadje, speeltuin en voetbalveld. Er staan diverse vaste gasten maar is voldoende ruimte voor mensen die hooguit enkele weken willen komen. Gemoedelijke sfeer met de mogelijkheid om tijdens het hoogseizoen surinaams mee te eten (tegen betaling natuurlijk) Beheerder doet zijn best om de hele camping te onderhouden maar dat is eigenlijk teveel werk voor 1 persoon. (zijn op zoek naar een medebeheerder voor seizoen 2018)

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• Oude reviews

9Lucien20-08-2017

Heerlijke plek voor groot en klein

Een heerlijke camping waar je kan genieten van alles wat er is animatie mag je zelf organiseren maar de beheerders helpen je graag mee

Plekken zijn netjes en goed betaalbaar

Eigen strandje

Groot voordeel met kinderen is dat er geen auto's op.de camping mogen

Gereisd met jonge kinderen in januari 2017

• 10Moeders28-07-2017

Super locatie!

Prachtig locatie aan de lek! Voor kinderen genoeg om te doen! Animatie mag je zelf organiseren, vriendelijke eigenaar en beheerder. Dit is zeker een aanrader voor lang als kort verblijf!

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juni 2017

• 6sjr09-05-2016

Camping voornamelijk ingericht op vaste gasten. Gewoon een toiletrol onder de arm mee en een muntje voor de douche. Kantine met buitenboxen met Nederlandstalige muziek. Gemoedelijke ons kent ons sfeer. Aardige eigenaar en behulpzame beheerder. Bij vertrek de verbruikte stroom apart afrekenen. Ligging aan de Lek is prachtig. Ook omgeving is goed. Utrecht op fietsafstand.

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in mei 2016

• 8arthur23-08-2015

Leuke plek met kleine kinderen

We hebben een prima weekend gehad op de camping, de eigenaar en de beheerder zijn eeg vriendelijk. De eigenaar kwam regelmatig vragen of alles ok was. Het zwembadje en het springkussen waren erg leuk voor de kinderen en ook het strandje is mooi. Er staan wel veel vaste gasten, aan het veldje stonden gelukkig ook meer weekendgasten. Warm water voor de afwas zou inderdaad handig zijn en wellicht kunnen de Surinaams Hindoestaanse eigenaren naast friet een lekkere Roti op de kaart zetten. We komen zeker nog eens terug. Nog een tip voor Campers zonder kleine kinderen, je mag ook op het veldje aan de lek staan! Top uitzicht over de lek!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

• 8Erik van Dongen23-07-2015

Rustige camping op een mooie locatie aan het water

Mooie omgeving met een strand op de camping, zeker een aanrader.

Gereisd met partner in juli 2015

• 9Leny23-07-2015

Super leuke camping met aardige mensen

Kindvriendelijke camping, aan het water en langs een dijk. Geen last van verkeer en prima locatie. Fiets en wandelgelegenheid in de buurt, vissen, zwemmen en voor de kinderen leuke speeltoestellen. Eigenaar en campingbeheerder zijn erg aardig. Sanitair is schoon, alleen jammer dat het water voor de afwas koud is. Prijs/kwaliteit in verhouding. Kortom; 1x geweest den dan blijf je terug komen. Wij gaan er zeker nog een keer naar toe.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

• 9Gelmers 12-06-2015

Gastvrije kindvriendelijke camping

Een fijne gastvriendelijke camping. Leuke speeltoestellen voor de kinderen. De camping is goed overzichtelijk om ze tijdens het spelen in de gaten te houden.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in mei 2015