Camping De Uiterwaard

Weer vandaag3°-1°
Camping De Uiterwaard
8,9

8 reviews over Camping De Uiterwaard in het Nederlands

Gezellig camping aan de lek.

Addie,
27-2-2018

Gezellige camping op een top locatie aan de lek.

Camping heeft een eigen strandje, springkussen, poedelbadje, speeltuin en voetbalveld.

Er staan diverse vaste gasten maar is voldoende ruimte voor mensen die hooguit enkele weken willen komen.

Gemoedelijke sfeer met de mogelijkheid om tijdens het hoogseizoen surinaams mee te eten (tegen betaling natuurlijk)

Beheerder doet zijn best om de hele camping te onderhouden maar dat is eigenlijk teveel werk voor 1 persoon. (zijn op zoek naar een medebeheerder voor seizoen 2018)

Heerlijke plek voor groot en klein

Lucien,
20-8-2017

Een heerlijke camping waar je kan genieten van alles wat er is animatie mag je zelf organiseren maar de beheerders helpen je graag mee

Plekken zijn netjes en goed betaalbaar

Eigen strandje

Groot voordeel met kinderen is dat er geen auto's op.de camping mogen

Super locatie!

Moeders,
28-7-2017

Prachtig locatie aan de lek! Voor kinderen genoeg om te doen! Animatie mag je zelf organiseren, vriendelijke eigenaar en beheerder.

Dit is zeker een aanrader voor lang als kort verblijf!

sjr
9-5-2016

Camping voornamelijk ingericht op vaste gasten. Gewoon een toiletrol onder de arm mee en een muntje voor de douche. Kantine met buitenboxen met Nederlandstalige muziek. Gemoedelijke ons kent ons sfeer. Aardige eigenaar en behulpzame beheerder. Bij vertrek de verbruikte stroom apart afrekenen.

Ligging aan de Lek is prachtig. Ook omgeving is goed. Utrecht op fietsafstand.

Leuke plek met kleine kinderen

arthur
23-8-2015

We hebben een prima weekend gehad op de camping, de eigenaar en de beheerder zijn eeg vriendelijk. De eigenaar kwam regelmatig vragen of alles ok was. Het zwembadje en het springkussen waren erg leuk voor de kinderen en ook het strandje is mooi. Er staan wel veel vaste gasten, aan het veldje stonden gelukkig ook meer weekendgasten. Warm water voor de afwas zou inderdaad handig zijn en wellicht kunnen de Surinaams Hindoestaanse eigenaren naast friet een lekkere Roti op de kaart zetten. We komen zeker nog eens terug. Nog een tip voor Campers zonder kleine kinderen, je mag ook op het veldje aan de lek staan! Top uitzicht over de lek!

Rustige camping op een mooie locatie aan het water

Erik van Dongen
23-7-2015

Mooie omgeving met een strand op de camping, zeker een aanrader.

Kindvriendelijke camping, aan het water en langs een dijk. Geen last van verkeer en prima locatie. Fiets en wandelgelegenheid in de buurt, vissen, zwemmen en voor de kinderen leuke speeltoestellen. Eigenaar en campingbeheerder zijn erg aardig. Sanitair is schoon, alleen jammer dat het water voor de afwas koud is. Prijs/kwaliteit in verhouding. Kortom; 1x geweest den dan blijf je terug komen. Wij gaan er zeker nog een keer naar toe.

Gastvrije kindvriendelijke camping

Gelmers
12-6-2015

Een fijne gastvriendelijke camping. Leuke speeltoestellen voor de kinderen. De camping is goed overzichtelijk om ze tijdens het spelen in de gaten te houden.

ANWB camping

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Uiterwaard in Lexmond, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Uiterwaard zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.