Hotel Van der Valk Hotel Leiden

8,5

64 tips over Hotel Van der Valk Hotel Leiden

anita.vanwambeke , 7-7-2015

Niet twijfelen - doen - je zal aangenaam verrast zijn

Ook het bezoek aan Leiden is een aanrader - sfeer is verzekerd en je kan er de leuke wandelingen volgen of een boottochtje doen

Jo Donners, 30-6-2015
Wij hebben ons verblijf gehad in Comfortkamer 217; dit is een mooie rustig gelegen kamer die aan alle eisen voldoet.
lietje50, 30-5-2015
Huur een elektrische fiets (verkrijgbaar bij het hotel en vooraf via internet)!! Het zijn goede, stevige fietsen met een geweldig sterke trapondersteuning (hebben zonder moeite ruim 50 km door de omgeving gefietst).

We hebben een aantal aanbieders voor Van der Valk Hotel Leiden voor je op een rij gezet:

Piet, 29-4-2015
Restaurant heel goed, ga zo door.
Reinder, 23-2-2015
Prima overnachtings plaats voor een avondje soldaat van Oranje, (10 minuten rijden)
ron borgdorff, 16-2-2015
Leiden heeft veel musea en ook CORPUS, echt leuk!

M. van der Burg, 26-8-2014
Aan te raden is het boottochtje naar het centrum (half uurtje varen, vanaf de steiger van het hotel) waarvandaan je aansluitend ook een rondvaart van 1.5 uur kan doen. Kost maar een tientje en er wordt ontzettend leuk verteld door vrijwilligers. Reserveren kan bij de receptie, dus ideaal.
P, Janssen, 22-8-2014
in de omgeving was niets voorzover we konden nagaan
Tineke Rovers, 18-8-2014
Huur bij aankomst meteen op het station een o.v-fiets( jaarabonnement slechts 10 euro),daarna slechts 3.15 per fiets per dag,Je hebt de fiets dan handig bijmde hand om dan wel naar het ccentrum v. Leiden te kunnen fietsen of bij mooi weer naar het strand in Noordwijk!
P.J.Nadorp, 9-8-2014

Zoals nu voor het tweede jaar weer mee gemaakt te hebben,

GEWOON ZO DOORGAAN.