Hotel Van der Valk Hotel Leiden

Hotel Van der Valk Hotel Leiden

8.1Fantastisch

Nederland, Zuid-Holland, Leiden

8.1Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Van der Valk Hotel Leiden voor je op een rij gezet:

509 reviews over Hotel Van der Valk Hotel Leiden

• 4Fam. den Reijer26-02-2020

Zeer slechte ervaring, Valk onwaardig.

Met 23 personen een verjaardags bruch gehouden waarbij met de afd. sales was afgesproken dat na de brunch in de hotelbar/brasserie plaatsen voor ons worden vrijgehouden om door te vieren. "Geen enkel probleem" werd er aangegeven. Na de brunch met 23 personen voor een gesloten bar/brasserie gestaan. Bar/brasserie was op het laatst (na mijn afgesproken deal) nog verhuurd voor een besloten feest. Barman wist niets van onze afspraak en verwees ons naar de manager restaurant. Deze man in de computer zoeken. Niets te vinden over de afspraak met afd. sales. Mochten we nog een uurtje in het restaurant aan tafel om nog iets te drinken. Niet prettig. Andere dag over onze bevindingen mail richting afd sales. Als reactie een sneertje dat ik bij bespreken waarschijnlijk niet had begrepen dat dit alleen bij beschikbaarheid kon gelden. Onzin verhaal dus want reservering was tot 2x toe geen probleem. Ook vooraf hierover geen bericht gehad. Nooit meer.

Gereisd met vrienden in februari 2020

• 2019
    9Ping04-11-2019

Heerlijk ontspannen

Jammer dat het wat verder van het cemtrum van Leiden ligt, maar daarentegen ligt het heel dicht bij de theatergangar van Soldaat van Oranje. Het is een knus hotel met gezellige sfeer(anders dan we gewend zijn van van der Valk). Zeer vriendelijk personeel. Ruime kamer (de onze was in het souterrain) met een groot stevig bed. Badkamer erg schoon met bubbelbad en aparte douchecabine met een fijne harde straal uit de douchekop (vinden wij belangrijk) Ontbijt was zeer uitgebreid en alles lekker vers.

Guest Relations, Guest Relations, 26-11-2019

Geachte gast,

Hartelijk dank voor het nemen van de tijd om ons te beoordelen. Het is fijn om te lezen dat u een fijn verblijf heeft gehad en dat u ons personeel als vriendelijk heeft ervaren. Ook zijn wij blij om te lezen dat de hygiëne en de kamers u goed is bevallen. Wij hopen u snel nogmaals in ons hotel te mogen verwelkomen.

Met vriendelijk groet, Guest Relations

Gereisd met partner in november 2019

• 5Ans26-08-2019

Komen altijd bij van de valk maar deze nooit meer

Het Diner was slecht hebben ze goed gemaakt maar het was nog niet super.Onbijt kan beter weinig keuze in brood en door de weeks geen zalm alles veel te koud brie de boter tomaten geen kommer slecht bij gevuld en een ongezellige zaal met placemats op tafel kijk rommelig. Terras s’avonds donker lichtjes op tafel maar niet aan. En als je zit te eten komen ze de bloemen water geven met de tuin slang.Maar het personeel was wel heel vriendelijk.

Guest Relations, Guest Relations, 26-11-2019

Geachte gast,

Hartelijk dank voor het nemen van de tijd om ons te beoordelen. Wij vinden het jammer om te horen dat het verblijf niet helemaal naar wens is geweest. Uw opmerkingen met betrekking tot het ontbijt zijn intern besproken. Wij kunnen u aangeven hier beter op te letten, de producten zijn nog even koud om dit vers te houden. Wij hopen u in de toekomst nog eenmaal te mogen verwelkomen waarbij u kunt genieten van ons verbeterde ontbijtbuffet.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 5Jaco Beukema26-06-2019

Bij melden van probleempjes

Restaurant was prima en gastvrij

Gereisd met oudere kinderen in juni 2019

• 9Veronika Gevers09-04-2019

Zeer goed ,om terug te doen !

Dat je hier goed behandelt wordt als je alleen bent ,en niet zoals bij velen een miserabele kamer krijgt !Het is al erg genoeg dat je op jonge leeftijd weduwe wordt .

Guest Relations, Guest Relations, 20-04-2019

Geachte mevrouw Gevers, Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling met als gemiddelde een prachtige '9'. Het is fijn om te lezen dat u een prettig verblijf heeft gehad en dat u de grootte van de kamers, ondanks dat u alleen reist, waardeerde. Uiteraard staat service hoog in het vaandel en willen wij iedere gast de beste service bieden. Wij hopen u in de nabije toekomst nogmaals te mogen verwelkomen in ons hotel en restaurant. met vriendelijke groet, Guest Relations

Alleen gereisd in april 2019

• 10John Sablerolle25-03-2019

heerlijk hotel

goed hotel onze vaste kamer 314 was lekker schoon en fris heerljke bedden mooi uitzicht hebben de 2 dagen heerlijk gegeten vriendelijke bediening alleen een puntje de douche in de badkamer is krap en heeft een opstapje eigelijk niet meer van deze tijd dus gaan julie verbouwen graag een inloopdouche

Guest Relations, Guest Relations, 14-04-2019

Geachte heer Sablerolle, Hartelijk dank voor uw beoordeling over uw verblijf in ons hotel. Het is fijn om te lezen dat u twee heerlijke dagen in ons hotel heeft gehad. Uiteraard proberen wij altijd kamer 314 voor u te reserveren. Deze kamer heeft inderdaad nog een wat oudere badkamer. Wél zijn onlangs de badkamers van de familiekamers gerenoveerd en worden er plannen gemaakt voor het renoveren van de overige badkamers. Uw idee over de inloopdouche zal dan zeker worden meegenomen. Wij hopen u snel weer te mogen verwelkomen voor een nieuw verblijf. Met vriendelijke groet, Guest Relations

Gereisd met partner in maart 2019

• 9Van den Wyngaert - De Koninck09-03-2019

Een echte aanrader ! Gewoon doen !

Zeer gezellig hotel. Alle comfort aanwezig. Uitstekend restaurant waar je zowel s'middags lekker kan genieten van een kleine snack als uitgebreid tafelen s'avonds. Maar wat ons echt opviel is de super vriendelijke bediening van het personeel, zowel aan de balie als in het restaurant. Echt gemeende vriendelijkheid die je van harte welkom heet en die s'avonds vraagt hoe je dag was !! Kort bij Leiden wat ideaal is om de stad te bezoeken en een gezellig terras aan het water waar het in de lente/zomer aangenaam relaxen moet zijn :-)

Guest Relations, Guest Relations, 14-03-2019

Geachte heer van den Wyngaert,

Bedankt voor uw positieve feedback. Het is fijn om te lezen dat u heeft genoten van uw verblijf en onze service met in het bijzonder ons personeel. Wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen, wellicht op ons heerlijke terras in de zomer. Met vriendelijke groet, Guest Relations

Gereisd met oudere kinderen in maart 2019

• 10Petra en Irjan25-02-2019

Grandioos verblijf gehad

Super de luxe verblijf gehad met een overheerlijk luxe ontbijt.

Guest Relations, Guest Relations, 10-03-2019

Geachte gast,

Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om ons en uw verblijf te beoordelen. Wij zijn blij te lezen dat u een grandioos verblijft heeft gehad in ons hotel en hopen u snel nogmaals als onze gast te mogen ontvangen.

Gereisd met partner in februari 2019

• 7Joke05-01-2019

Fijne kamer, maar kerstdiner viel tegen

Jingle Bells arrangement geboekt - Kamer was prima al was de badkamer ietwat gedateerd. Het kerstdiner vonden wij het geld niet waard. Voor- en nagerecht niet bijzonder. Eten verder wel lekker. Dessert van mijn man werd a.h.w. naar hem toegeschoven en niet echt opgediend. Borden en glazen werden al weggehaald voordat je goed en wel je eten op had. Er zat zelfs nog wijn in het glas en toen ze het al wilden meenemen. Met een kerstdiner moet je kunnen "tafelen" - na 1,5 uur waren we klaar! Er liep ook erg jong personeel rond, die blijkbaar nog niet helemaal begrijpt hoe het werkt. Nee, dit arrangement is niet voor herhaling vatbaar. Helaas ! Want onze ervaring bij Van der Valk zijn meestal erg positief.

Guest Relations, Guest Relations, 12-01-2019

Geachte gast,

Hartelijk dank voor uw uitgebreide review. Het spijt ons te vernemen dat wij uw verwachtingen niet geheel waar hebben kunnen maken. Onze welgemeende excuses hiervoor. Wij waarderen uw uitgebreide uitleg zeer en zullen dit intern met het team bespreken. Waar mogelijk zal actie worden ondernomen. Wij hopen u nogmaals te mogen verwelkomen en u de service en kwaliteit te kunnen laten zien die u van ons mag verwachten.

Gereisd met partner in december 2018

• 2018
    8Sanne De Jong12-11-2018

Super hotel. Veel gratis parkeerplekken, goeie bedden, ruime kamer, heerlijk eten, aardig personeel. Kortom een aanrader.

Guest Relations, Guest Relations, 30-11-2018

Geachte gast,

Hartelijk dank voor uw mooie review. Wij zijn blij te zien dat u zo genoten heeft van uw bezoek aan Van der Valk Hotel Leiden. Graag verwelkomen wij u in de nabije toekomst nogmaals in ons hotel.

Gereisd met partner in november 2018

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeermogelijkheid voor campers, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Golfbanen