Géén boekingskosten
NederlandZuid-HollandLeidenHotels LeidenHotel Van der Valk Hotel Leiden

Van der Valk Hotel Leiden

NederlandZuid-HollandLeiden

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Van der Valk Hotel Leiden voor je op een rij gezet:

5MatigScore uit 509 reviews
+114/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

5MatigScore uit 509 reviews
  • 5Waardering

• Airconditioning
  • Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

509 Reviews over Van der Valk Hotel Leiden

• 3Helen20-10-2022

Klantonvriendelijk

Fouten in de prijs op de website worden weken later nog eens doorberekend aan de klant. Waardeloze service. De Front Office Manager is nog jong en heeft nog heel veel te leren als het gaat om klanttevredenheid. Ik denk niet dat de familie Van der Valk blij is met dit soort personeel maar ze zullen ook hier wel te kampen hebben met een personeelstekort en met minder genoegen moeten nemen. Het hotel op zich is top en qua ligging is het ook perfect en de kamers en schoonmaak zijn dik in orde. Maar wij zijn compleet afgeknapt door het wanbeleid wat hier gevoerd wordt.

• 8Ria Willems04-10-2021

Relaxed

Fijn aangenaam hotel. Heel jammer dat de Bistro gesloten was! En in het restaurant vonden wij dat de menu kaarten zéker regelmatig aan vervanging toe zijn, vooral in deze tijd! Verder een fijn weekend gehad.

• 2Andre Christ09-08-2021

Zéér slecht kipsateschotel

De sate was niet gaar, gekookte kip ipv gebakken , personeel ontkende en was niet voor rede vatbaar, na een paar stukjes, gaar, gegeten hebben, gerecht teruggestuurd. Ook het bier, Heineken, één tapje, daarna moest ik n flesje nemen, geen tap meer??? Als compensatie, 2 drankjes van de rekening. Wij lunchen vaak bij vd Valk, Wassenaar, Voorschoten, Nootdorp, altijd goed, nu verschrikkelijk slecht, zelfs gevaarlijk met rauwe kip, de Haagsche Schouw moet zich schamen, zeker het personeel.

• 8els knoope19-05-2021

goed hotel

Waarom het hotel zo'n laag punt heeft snap ik niet. Wij hadden een erg grote kamer met balkon. Het eten werd naar de hotelkamer gebracht en was helemaal uitstekend. Ook het ontbijt was goed geregeld. Er was elen ontbijtbuffet en ontbijten kon je op je kamer of op het terras. Het terras is mooi gelegen aan het water. Het hotel ligt op 10 minuten fietsen van het hotel. Er is een fietsenstalling. Dichtbij ligt ook een recreatieplas. We hebben een leuke mini vakantie gehad. Langs de bollenvelden gefietst en langs het strand.

• 3Jeannette08-03-2021

teleurstellend

We hadden een superior-room maar de kwaliteit was teleurstellend. Een bed waar we de hele nacht in een kuil lagen. Geen daglicht. Verouderde badkamer en een management die geen enkel begrip had voor onze klachten.Onze fietsen stond onbewaakt buiten. Geen aanrader

• 4Fam. den Reijer26-02-2020

Zeer slechte ervaring, Valk onwaardig.

Met 23 personen een verjaardags bruch gehouden waarbij met de afd. sales was afgesproken dat na de brunch in de hotelbar/brasserie plaatsen voor ons worden vrijgehouden om door te vieren. "Geen enkel probleem" werd er aangegeven. Na de brunch met 23 personen voor een gesloten bar/brasserie gestaan. Bar/brasserie was op het laatst (na mijn afgesproken deal) nog verhuurd voor een besloten feest. Barman wist niets van onze afspraak en verwees ons naar de manager restaurant. Deze man in de computer zoeken. Niets te vinden over de afspraak met afd. sales. Mochten we nog een uurtje in het restaurant aan tafel om nog iets te drinken. Niet prettig. Andere dag over onze bevindingen mail richting afd sales. Als reactie een sneertje dat ik bij bespreken waarschijnlijk niet had begrepen dat dit alleen bij beschikbaarheid kon gelden. Onzin verhaal dus want reservering was tot 2x toe geen probleem. Ook vooraf hierover geen bericht gehad. Nooit meer.

• 9Ping04-11-2019

Heerlijk ontspannen

Jammer dat het wat verder van het cemtrum van Leiden ligt, maar daarentegen ligt het heel dicht bij de theatergangar van Soldaat van Oranje. Het is een knus hotel met gezellige sfeer(anders dan we gewend zijn van van der Valk). Zeer vriendelijk personeel. Ruime kamer (de onze was in het souterrain) met een groot stevig bed. Badkamer erg schoon met bubbelbad en aparte douchecabine met een fijne harde straal uit de douchekop (vinden wij belangrijk) Ontbijt was zeer uitgebreid en alles lekker vers.

Guest Relations, Guest Relations, 26-11-2019

Geachte gast,

Hartelijk dank voor het nemen van de tijd om ons te beoordelen. Het is fijn om te lezen dat u een fijn verblijf heeft gehad en dat u ons personeel als vriendelijk heeft ervaren. Ook zijn wij blij om te lezen dat de hygiëne en de kamers u goed is bevallen. Wij hopen u snel nogmaals in ons hotel te mogen verwelkomen.

Met vriendelijk groet, Guest Relations

• 5Ans26-08-2019

Komen altijd bij van de valk maar deze nooit meer

Het Diner was slecht hebben ze goed gemaakt maar het was nog niet super.Onbijt kan beter weinig keuze in brood en door de weeks geen zalm alles veel te koud brie de boter tomaten geen kommer slecht bij gevuld en een ongezellige zaal met placemats op tafel kijk rommelig. Terras s’avonds donker lichtjes op tafel maar niet aan. En als je zit te eten komen ze de bloemen water geven met de tuin slang.Maar het personeel was wel heel vriendelijk.

Guest Relations, Guest Relations, 26-11-2019

Geachte gast,

Hartelijk dank voor het nemen van de tijd om ons te beoordelen. Wij vinden het jammer om te horen dat het verblijf niet helemaal naar wens is geweest. Uw opmerkingen met betrekking tot het ontbijt zijn intern besproken. Wij kunnen u aangeven hier beter op te letten, de producten zijn nog even koud om dit vers te houden. Wij hopen u in de toekomst nog eenmaal te mogen verwelkomen waarbij u kunt genieten van ons verbeterde ontbijtbuffet.

Met vriendelijke groet,

Guest Relations

• 5Jaco Beukema26-06-2019

Bij melden van probleempjes

Restaurant was prima en gastvrij

• 9Veronika Gevers09-04-2019

Zeer goed ,om terug te doen !

Dat je hier goed behandelt wordt als je alleen bent ,en niet zoals bij velen een miserabele kamer krijgt !Het is al erg genoeg dat je op jonge leeftijd weduwe wordt .

Guest Relations, Guest Relations, 20-04-2019

Geachte mevrouw Gevers, Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling met als gemiddelde een prachtige '9'. Het is fijn om te lezen dat u een prettig verblijf heeft gehad en dat u de grootte van de kamers, ondanks dat u alleen reist, waardeerde. Uiteraard staat service hoog in het vaandel en willen wij iedere gast de beste service bieden. Wij hopen u in de nabije toekomst nogmaals te mogen verwelkomen in ons hotel en restaurant. met vriendelijke groet, Guest Relations

Hotel Van der Valk Hotel Leiden info

• AirconditioningBeschikbaar