Hotel Van der Valk Hotel Leiden ****

Hotel Van der Valk Hotel Leiden ****

Hotel Van der Valk Hotel Leiden
Hotel Van der Valk Hotel Leiden
8,5

We hebben een aantal aanbieders voor Van der Valk Hotel Leiden voor je op een rij gezet:

446 reviews over Hotel Van der Valk Hotel Leiden in het Nederlands

Voor herhaling vatbaar

J philippi, 16-2-2018

Het verblijf was uitstekend niks over te klagen,alleen vond ik het eten iets minder

Heerlijk.

Natalie, 10-2-2018

Heerlijk hotel. Modern in gericht. Leuk knus restaurant waar we lekker hebben gegeten. Ontbijt is uitgebreid.
Guest Relations, Guest Relations, 12-2-2018

Geachte gast,

Hartelijk dank voor uw review. Wat fijn om te lezen dat u zo heeft kunnen genieten van het verblijf in ons hotel. Het ontbijtbuffet is inderdaad een heerlijke manier om de dag goed te beginnen. Wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen in ons hotel.

Prima hotel!

Hans, 28-1-2018

Ruime kamer. Hebben overwogen een upgrade te doen, niet nodig, standaard kamers zijn ruim en fris. Ontbijt, prima. Er is hier geen kok aanwezig, snap ik, was niet al te druk.

Op verzoek is er echter te bestellen. Prima! Hotel ligt gunstig, aan de rand van de stad, met openbaar vervoer voor de deur. Kortom, alles wat je bij de Valk verwacht.

Guest Relations, Guest Relations, 6-2-2018

Geachte gast,

Hartelijk dank voor het delen van uw ervaringen. Wat fijn om te zien dat u zo van de kamer en de faciliteiten van het hotel genoten heeft. Als aanvulling op de openbaar vervoer mogelijkheden biedt het hotel ook een gratis shuttle service naar het centrum van Leiden aan op doordeweekse dagen (onder voorbehoud van wijzigingen). Wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen.

Voor herhaling vatbaar

Debbie, 3-1-2018

Mooi hotel, warm ingericht.Vriendelijk personeel.Eten in de bistro was erg lekker maar wat aan de weinige kant.Kamer met balkon was Toppie.

Geachte gast,

Hartelijk dank voor de tijd die u genomen heeft om uw ervaringen met ons te delen. Wat fijn te lezen dat u zo'n goed verblijf gehad heeft. Uw ervaring betreffende het eten in onze Brasserie zal intern besproken worden. Wij zien er naar uit u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen.

Guest Relations

Een héél fijn en knus hotel

Familie Verhagen, 3-1-2018

Een fijn hotel met prima en gastvrij personeel en gewoon lekker knusse en gezellige brasserie. Fijne kamer alleen de douche was wat klein

Geachte gast,

Hartelijk dank voor uw review. Wij zijn blij te vernemen dat u genoten heeft van uw verblijf. Uw opmerking betreffende de douche zal intern besproken worden. Wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen.

prima hotel

mels en gerrie, 1-1-2018

prima kamers met balkon

klein minpuntje: te kleine douchecabine en toilet te laag

Geachte gast,

Hartelijk dank voor het delen van uw ervaringen. Deze helpen ons om onze service en kwaliteit constant te verbeteren. Uw ervaringen betreffende de badkamer zullen intern besproken worden. Fijn te lezen dat u verder genoten heeft van het verblijf. Wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen.

Janny Schepers, 29-12-2017

Perfect hotel , heerlijk uitgebreid ontbijt . Mooie ruime kamers.

Uitstekende uitvalsbasis t.o. Amsterdam Leiden Den Haag en op

10 minuten rijden verwijdert van het strand.

In de brasserie genoten van heerlijke daghap. Prijs/kwaliteit uitstekend.

Vriendelijke bediening . Komen hier graag weer terug.

Geachte gast,

Hartelijk dank voor uw mooie woorden. Wij zijn erg blij te lezen dat alles zo naar wens geweest is. Het hotel is inderdaad ideaal gelegen om verschillende uitstapjes te maken. Graag verwelkomen wij u in de nabije toekomst weer in ons hotel.

Guest Relations

perfect hotel met geweldige service

Frank Vervoort, 27-12-2017

Mooie kamer, prima eten en een geweldige service. Prima bereikbaar.
Guest Relations, Guest Relations, 2-1-2018

Geachte gast,

Hartelijk dank voor uw review en lovende woorden. Wat fijn om te vernemen dat u zo'n prettig verblijf in ons hotel gehad heeft. Graag verwelkomen wij u in de toekomst nogmaals in ons hotel.

Guest Relations

Goed verzorgde kamer, goede bedden.
Guest Relations, Guest Relations, 25-11-2017

Geachte gast,

Hartelijk dank voor de tijd en moeite die u genomen heeft om uw ervaringen met ons te delen. Wij zijn blij te vernemen dat u een goed verblijf in Van der Valk Hotel Leiden gehad heeft. Graag verwelkomen wij u in de nabije toekomst nogmaals in ons hotel.

mooi hotel

willem de graaf, 28-10-2017

er ontbraak er niets aan mooi gelegen niet ver van de stad eigen bus verbinding met de stad leuk personeel.
Guest Relations, Guest Relations, 10-11-2017

Geachte gast,

Hartelijk dank voor uw review betreffende uw recente verblijf. Wat fijn om te vernemen dat u zo genoten heeft van uw verblijf. Uw complimenten betreffende het personeel zullen met het team gedeeld worden. Graag verwelkomen wij u in de toekomst nogmaals in ons hotel.

Guest Relations

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Van der Valk Hotel Leiden in Leiden, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Van der Valk Hotel Leiden zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Van der Valk Hotel Leiden scoort een 8.54 uit 10 op basis van 481 reviews.