Hotel Suite 28

Hotel Suite 28
9,5

4 reviews over Hotel Suite 28 in het Nederlands

Rust en sfeer in een levendige stad

Richard Gerritse
14-4-2015

Wat een sfeer in dit verblijf! De check-in verliep naar wens, het eten is goed verzorgd en de locatie is top! Zeker voor herhaling vatbaar en een aanrader voor iedereen!

Gereisd Met partner in april 2015

Sfeervol en karakteristiek appartement!

Simoës Richardson
1-3-2015

De gastvrijheid en servicegerichtheid van Daan en Pino zijn een fijne verademing, na aankomst. De biologisch verantwoorde kwaliteitsproducten van het ontbijt, dat we bij hen besteld hadden, brachten ons een smakelijke en goede start van de dag. Dit gecombineerd met de ideale locatie in het centrum van Leiden (alles in de buurt en toch een oase van rust en luxe in de woning) maken Suite 28 een regelrechte hit. Try before you die :)

Marianne en Simoës

Gereisd Met partner in februari 2015

Sfeervol en gezellig uniek plekje

Angelina
23-2-2015

Deze B&B is van alle gemakken voorzien en is gelegen in een rustig straatje hartje centrum. Deze plek straalt warmte, rust en huiselijkheid uit. De eigenaren zijn allerhartelijkst! Het ontbijt vers en zeer exclusief. Het is genieten om na te zijn uit geweest in Leiden hier thuis te komen. De bedden liggen heerlijk. Wij komen graag weer terug in Suite 28!!!

Gereisd Met partner in december 2014

Fantastisch en uniek. Absolute aanrader !!

Marianne & Fons
15-7-2014

Een super vriendelijk en persoonlijk onthaal. Aan alles is gedacht. De sfeer van het karakteristieke appartement is buitengewoon. Midden in het mooie centrum van Leiden, dicht bij alle musea en leuke winkelstraatjes. Heerlijk geslapen op de zeer luxe bedden. Het ontbijt was zeer uitgebreid en helemaal top !

Dank jullie wel. We komen hier graag snel weer terug!

Marianne & Fons

Gereisd Met partner in januari 2014

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service), Wasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Suite 28 in Leiden, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Suite 28 zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.