Camping Stochemhoeve

2 reviews over Camping Stochemhoeve in het Nederlands

Prima

W. Schutte
20-7-2018

Fijne camping met zeer vriendelijk en behulpzame personeelsleden. Dat de regen in de bovenstaande reactie geen kant op kon was niet zo gek. Half Nederland was door hevige en langdurige regenbuien geteisterd. Dus het is niet vreemd dat op een gegeven moment de grond is verzadigd. Helaas heb je geen invloed op de weersomstandigheden. Ondanks de regen en het getoonde wateroverlast op de foto een prima verblijf gehad op deze camping. Het sanitair is gedateerd maar werd keurig schoon gehouden. Verder een ideale locatie om Leiden te bezoeken. Nu voor het 2e jaar achter elkaar op deze camping geweest voor een langere periode. Komen zeker weer terug.

Nooit meer bij deze eigenaar!

Jan
21-9-2017

Als het regent kan het water nergens naar toe. Het word binnen de kortste keren een grote modder poel. Overdag brand de buiten verlichting continu. Er werd door de camping eigenaar niets aangedaan. Op ons verzoek of er bij ons vertrek wat hulp geboden kon worden. was het een duidelijke NEE. Dat was ons probleem. Het sanitair is minimaal. Voor ons GEEN Camping Stochemhoeve meer!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Stochemhoeve in Leiden, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Stochemhoeve zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Stochemhoeve scoort een 7.5 uit 10 op basis van 2 reviews.