Bed and Breakfast Rijnoever

BedAndBreakfast

1 review over Bed and Breakfast Rijnoever in het Nederlands

Erg goed, vriendelijk en huiselijk

Idske Post
17-1-2016

Ontvangst was prima; keurig ontbijt met veel keuze.

Nette kamer; kan hier en daar een minimale opknapbeurt gebruiken (bijv. stopcontacten even vastzetten).

Een dagje Den Haag zonder auto; de bus (streekvervoer) stopt om de hoek.

Leiden zelf heeft veel eetgelegenheden en ruim parkeren enkele honderden meters van het centrum.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Rijnoever in Leiden, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Rijnoever zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Rijnoever scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.