Géén boekingskosten

Hotel Rembrandt

NederlandZuid-HollandLeiden

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Rembrandt voor je op een rij gezet:

7.4GoedScore uit 19 reviews
+3/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.4GoedScore uit 19 reviews

• Airconditioning
  • Rolstoel toegankelijk

20 Reviews over Rembrandt

• 9Ingeborg Venema23-02-2019

Aanrader!

De sfeer van het hotel en de locatie zijn allebei geweldig. Heerlijk rustig, ook al zit je midden in de stad, dichtbij heel veel bezienswaardigheden. Hotel is helemaal van deze tijd, schoon en met aandacht ingericht. Klantvriendelijke medewerkers! Het ontbijt is in verhouding wat prijzig. Je kan op tal van plekken ook lekker ontbijten in de stad. Het bed was aan de harde kant, maar dat is maar net waar je van houdt.

• 6Chris24-07-2017

Mixed feelings

Schone ruime kamers op een super locatie, namelijk vlakbij het centrum van Leiden. Echter, de een van de kamers, kamer 108, heeft een apart luchtje, lijkt op rioollucht, maar de badkamer ruikt prima. Aan te raden is om deze kamer niet te nemen. Daarnaast was het ontbijt ondermaats, gelimiteerd aanbod (bv geen eitje) dat ook niet tijdig wordt aangevuld (je moet er om vragen) alsmede dat de afgebakken pistoletjes nog bevroren waren...geen waardig ontbijt voor een prijs van 12,50 p.p. Dan kan je beter de binnenstad in gaan om daar te ontbijten. Het meisje wat er net drie dagen stond en in het diepe is gegooid kan ik niets verwijten... Wij waren in het weekend en daar was voor sommigen van onze groep het omgevingslawaai wel storend.

• 8Astrid02-07-2017

Viel alles mee!

Prachtige ruime lichte kamer helemaal bovenin met een mooi uitzicht over Leiden. Schoon en voorzien van koffie/thee en een lege minibar. Prima badkamer, klein maar schoon en met een goede douche. Ligging is midden in het centrum, perfect om deze stad te ontdekken. Door de ligging was er wel wat lawaai op zaterdag maar dat is logisch en voor ons geen probleem.

• 2Diane23-05-2017

Ai schaamhaar en gebruikte tandenpoetsbeker

Oke de eenpersoonskamer is klein dat is tot daar aan toe. De blower hield me de hele nacht wakker. De handoeken rafelig en oud en in een niet rokenkamer brandplekken op de wastafel ....De schaamhaar op de douchevloer en de gebruikte tandenpoetsbeker is de druppel. Dan is ook de receptie niet bereikbaar 's avonds om het op te lossen. Wat een deceptie vergeleken bij de plaatjes op de website.

• 7Lisette09-05-2017

Prima voor een nachtje weg

Voor een nachtje in Leiden is het prima. Ontbijt : voldoende keus. Kamer was netjes en schoon. Badkamer / handdoeken ook! Hoofdverlichting : spots gaven heeeel matig licht. Gordijn hing uit de rails, beetje slordig. Gordijnhaakjes weer ophangen aan de rails voordat de volgende gasten komen, zo veel werk is dat niet toch? (Konden we zelf niet doen, omdat er geen stoel was om er bij te kunnen)

• 6Sandra29-11-2016

Verbetering mogelijk.

Hartje Leiden. 3 personen. Bovenste verdieping, ruime kamer, hadden gevraagd voor extra bed, kregen een uitklapbedje, deze was wat ingezakt, maar sliep nog prima. koelkastje/minibar op de kamer maar leeg, keurig thee en koffie en kopjes (2) maar geen waterkoker, geen glazen voor water. Niet zo heel lang terug geschilderd, jammer van de "oude" kast, alle plankjes scheef :-) Bed prima, wel wat hard voor Nederlandse begrippen. Her en der een niet afgewerkte stopcontact. Badkamer klein, maar functioneel, redelijk schoon. Airco, zelf in te stellen. Ontbijt niet bijzonder, maar functioneel. tafels waren nog niet afgeruimd wat een rommelig beeld geeft. Weinig sfeer. Beneden hing een put lucht. Er zijn betere 3sterren hotels.. maar voor 1 nacht te overzien.

• 7Sandra02-10-2015

in ontwikkeling

We kregen een net gerenoveerde kamer. Was een uurtje klaar of zo. Helaas was de eindcontrole daarop vergeten. We hadden een aantal problemen maar het meeste is direct hersteld. Kamer is niet groot maar handig ingedeeld. Badkamer is bijna perfect en de bedden liggen heerlijk. Het bedrijf is recentelijk overgenomen en loopt nog niet helemaal soepel. De eigenaar was blij met onze feedback.

• 8Tony van Duijn31-05-2014

Aanrader

I.v.m. ons 2-jarige huwelijksdag hier een overnachting geboekt. Prima ontvangst, nette kamer, heerlijk eten, vriendelijk personeel en als afsluiter een perfect ontbijt. Zeker voor herhaling vatbaar.

• 8F vd Heijden03-03-2014

Kei Skon weekend

De carnavalsdrukte achtergelaten en een aantal dagen Leiden geboekt in het Rembrandt Hotel. Goed hotel, centrale ligging, alles op loopafstand. Zeer vriendelijke medewerk(st)ers. Ook met onze elektrische rolstoel was goed te doen. Goede grote kamer, lift (ging net) en ook bij ontbijt goed toegankelijk. Leuke stad, Goed hotel, vriendelijk personeel. goed ontbijt. Aanrader.

• 8Inge23-02-2013

Goede ligging

Leuk hotel, niet superluxe, wel sfeervol en op goede locatie. Nette kamer, goede bedden.

Hotel Rembrandt info

• AirconditioningBeschikbaar