Kleine hotelsWeer vandaag21°10°

21 reviews over Hotel Huys van Leyden in het Nederlands

Super fantastisch

Mariella van der Toorn
10-2-2019

Wij hebben 3 nachten gelogeerd in Barones van Leyden. Wat een mooi sfeervol hotel. Wij hadden een mindervalide kamer. Was voor mij perfect. Kon goed met de rolstoel overal komen. Badkamer was zeer ruim, beugels bij de toilet, douchestoel aanwezig en spiegel tot aan de wasbak. Alles was op en top verzorgd. Ook onze hond voelde zich erg welkom. Ze zorgen er voor dat wij ons echt thuis voelden. Zeer lieve en behulpzame eigenaren en zeker ook het personeel. Moet ik een min punt opnoemen dan is het dat ik de kledingkast niet kon gebruiken. Maar aangezien wij met zijn tweeën waren was dat geen probleem Het hotel ligt aan het rand van het centrum. 10 minuten lopen langs leuke grachtjes en je bevind je midden in het centrum van leiden met alle leuk terrassen, winkels en horeca.

Gereisd Met partner in februari 2019

Luxe en weelde in hartje Leiden

Elsje van den Broek
7-8-2015

Na een bezoek aan kasteel de Haar met al zijn pracht en praal is de overgang naar de Barones van Leyden een heeeeele goede. We hebben in de grijze 'torenkamer' geslapen, met uitzicht op de stad. De kamer is heerlijk ruim met een hoog plafond waar een kroonluchter hangt. De luxe uitstraling waar ik zeker aan kan wennen. Twee nachten was eigenlijk te kort. Het ontbijt is geweldig. De gastvrijheid zeer groot. En wat heeft Leiden veel te bieden!!! Aanrader!

Gereisd Met partner in augustus 2015

Een knus en romantisch hotel

Yvonne
22-2-2015

Afgelopen weekend samen met mijn man te gast geweest in dit prachtige hotel, een vriendelijk ontvangst en de kamers zijn met veel zorg en aandacht ingericht. Zowel het ontbijt als diner was erg goed. Zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd Met partner in Sat Feb 21 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Het beste van het beste

vera
27-1-2015

Alles aan dit hotel is ronduit geweldig. De service is uitstekend, in overleg is alles mogelijk. De kamers zijn uniek en prachtig ingericht. Het eten is heerlijk en er zijn vele opties. De ligging is goed, alles is dichtbij en het ligt mooi aan de gracht, alleen het station is iets verder, maar daarvoor hebben ze de taxi service. Kortom alles om het beste uit uw verblijf te halen.

Gereisd Met partner in Sat Jan 24 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Top Hotel

Besselink
16-8-2014

Wat een leuk hotel! Slecht 5 kamers en met zoveel service. Kamers zijn werkelijk van alle gemakken voorzien, prachtig gerestaureerd! Direct in het centrum. DE spa is heerlijk, ontbijt nog beter en de service geweldig. IK kom hier zeker terug!

Gereisd Met partner in juni 2014

Heerlijk hotel in centrum van Leiden

Brechje
6-10-2013

Ik heb genoten in het Huys van Leyden. Je kijkt je ogen uit, het is schitterend en helemaal in stijl ingericht. De eigenaars zijn ontzettend vriendelijk en hun familie ook, ze doen er alles aan om het je naar de zin te maken. Daarnaast vertellen ze je ook graag over Leiden, de stad waar ze trots op zijn. Bedden zijn heerlijk, dakterras is fijn en de ontbijtzaal met uitzicht op de gracht is schitterend. Gaat dat beleven!

Gereisd Met vrienden in oktober 2013

Prachtig, authentiek en knus!

Monique de Gier
31-8-2013

Huys van Leyden stamt uit 1611 en juist die oude details zie je terug in dit hotel. Sfeervolle kamer en perfecte ligging aan de gracht. Heel betrokken personeel. Echt genieten!

Gereisd Met partner in augustus 2013

Heerlijke relaxte plek!

Rob en Roeline Los-Kelderman
18-6-2013

Wij zijn hier 2 nachten geweest en kunnen het iedereen aanbevelen! We werden hartelijk ontvangen door Gaston en de service was super!! Gaston is een gastheer naar ons hart. Vakkundig, maar ook zijn humor mag er zijn. Wij kiezen altijd voor een B&B vanwege de persoonlijke aandacht. Maar dit is er toch één die we in ons hart gesloten hebben...Bedankt!

Gereisd Met partner in juni 2013

Wat een verwennerij!

Marianneke4758
8-4-2013

In een prachtig mooi oud Leids pandje is dit boutiquehotel ondergebracht. En wij verbleven een klein stukje verderop in een ruim appartement dat er ook bij hoort. Voor het ontbijt (perfect, compleet) konden we in het hotel terecht. Gaston en Lorenzo zijn gastvrij en weten hoe ze hun gasten kunnen behagen. Alles klopt!

Gereisd Met partner in april 2013

Heerlijk ontspannen

Daphne
31-3-2013

Een heerlijke plek om te ontspannen na een dagje Leiden, maar ook een prima plek met een groep vriendinnen die willen relaxen en lekker eten.

Gereisd Met vrienden in januari 2013

• WinkelsCadeauwinkel
  • ReceptieExpress check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Schoenpoetsservice, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Huys van Leyden in Leiden, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Huys van Leyden zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.