Bed and Breakfast Het Vogelhuis

Meer bedandbreakfast info

162 reviews over Bed and Breakfast Het Vogelhuis

• 9Riekje de Jongh-Lijten21-05-2020

Geweldig!

Prachtig gelegen in het groen, maar toch dicht genoeg bij het centrum van de stad. Een knusse accommodatie met beschutte mogelijkheid om buiten te zitten.

• 9Marjan Visser-Lijten20-05-2020

De kamers waren mooi, een fijne tuin om in te zitten, dicht bij het centrum en toch heerlijk rustig. Heel aardige verhuurders. Service was prima

• 10Marlies Lijten17-05-2020

Niets dan lof!

Ondanks Corona hebben we een heerlijk zussenweekend gehad bij het Vogelhuis in Leiden. We werden door onze vriendelijke gastheer op gepaste afstand verwelkomd, de bedden konden uit elkaar geplaatst worden, het overheerlijke ontbijt (heerlijke, verse aardbeien op zaterdagochtend en mooi gepresenteerde verse ananas op zondag) werd op een afgesproken tijd in de keuken gezet, alles was super schoon en gezellig ingericht. Ook al was alles gesloten, we hebben toch een indruk gekregen van het moois dat Leiden te bieden heeft en we zijn naar prachtige, in het groen gelegen, kastelen in de directe omgeving gewandeld. We komen heel graag nog eens terug als we de bezienswaardigheden en de horeca ook van binnen kunnen bezoeken!

• 10Ellen17-05-2020

Fantastisch, een aanrader.

Begin mei heb ik een weekje gebivakkeerd in het Vogelhuis, omdat mijn dochter was opgenomen in het LUMC. Mijn auto kon gratis geparkeerd worden en op de fiets kom je overal. Je bent super dicht bij het centrum, en het LUMC, maar met 20 minuten ben je ook op het strand bij Katwijk (op de fiets, met de auto ben je er nog sneller). Kamer is ruim, schoon en van alle gemakken voorzien. Vooral de keuken is in deze tijd super mooi en handig. Gastheer is vriendelijk en het ontbijt is super. Thuis heb ik nooit van die lekkere koeken bij de koffie. Wifi is uitstekend, zodat ik de hele week ook nog kon werken. Kortom, dit is een aanrader als je iets zoekt in Leiden.

Alleen gereisd in april 2020

• 2019
    9Ingrid B01-12-2019

Een echte aanrader

Perfecte lokatie in rustige buurt, dichtbij station. Eigen entree. Tuin, keuken, eigen parkeerplaats. Kamer heeft de uitstraling van een hotelkamer. Met bankje, tafel en eetstoelen, TV, koffie en thee, heerlijke bedden met kwaliteitsmatras. Ontbijt is grandioos. Uitgebreid, vers fruit, krentenbrood. Kortom, heerlijk. Ontvangst ook erg goed.

Jan, Eigenaar, 02-12-2019

Bedankt voor het verblijf in 'Het Vogelhuis'. Fijn dat alles naar wens is geweest.

• 10Ine28-11-2019

Prachtige rustige ligging en alles uitstekend verzorgd!

Jan, Eigenaar, 02-12-2019

Bedankt voor jullie verblijf in 'Het Vogelhuis' en de mooie beoordeling.

• 10Harry27-11-2019

Wat wil een mens nog meer, heel fijn gezellig.

Wij zijn het afgelopen weekend hier geweest , en het was helemaal top ,ik heb geen enkele op of aanmerking. Gastheer Jan heel vriendelijk , huisje blinkend schoon, ontbijt prima , bedden zijn fijn, ligging van het huisje is op loopafstand van het centrum, en de prachtige stad Leiden. Jan je ziet ons nog wel een keer.

Jan, Eigenaar, 02-12-2019

Bedankt Harry! Leuk dat jullie nog een keer naar 'Het Vogelhuis' komen...

• 10Heili25-11-2019

Absolute aanrader,

Heel fijne B&b . Onze kamer lag in een bijgebouwtje, auto kon ervoor geparkeerd staan. Ruime kamer en badkamer, uitgeruste keuken. In de kamer alle koffie & thee faciliteiten. We kwamen vroeger dan voorzien, maar dat was geen probleem. Pluspunt: rustige &groene omgeving en toch vlakbij centrum en universiteitsgebouwen. Goed voor volgende bezoeken: kamers zijn ook in verbinding, fijn als je met (klein)kinderen bent! Enige aandachtspunten: WiFi voor tv niet altijd stabiel - maar dat ligt niet aan de gastheer

Jan, Eigenaar, 26-11-2019

Leuk dat jullie zo enthousiast zijn over 'Het Vogelhuis'!

• 10joris25-11-2019

ideaal voor kort of lang verblijf

heel rustige ligging, 15 min lopen van station en hartje oude binnenstad Perfect uitgeruste B&B, met alle voorzieningen voor de gasten Hartelijk onthaal, klare duidelijke info van de gastheer en in de handleiding Een heel gezond en lekker ontbijt We komen zeker terug, en bevelen dit aan aan al onze vrienden!

Jan, Eigenaar, 26-11-2019

Ik hoop jullie snel weer in 'Het Vogelhuis' te mogen begroeten...

• 10mirjam11-11-2019

Ik raad het iedereen aan

Vlak bij centrum maar toch op een heel rustige plek. Aan de bosrand. Mooie wandeling door het bos naar stad. Bedden zijn fijn. Alles schoon

Jan, Eigenaar, 26-11-2019

Bedankt voor de mooie review en de aanbeveling Mirjam!

Gereisd met vrienden in november 2019

Bed and Breakfast Het Vogelhuis info