Bed and Breakfast Het Vogelhuis

63 reviews over Bed and Breakfast Het Vogelhuis in het Nederlands

Heerlijk ontspannen

Dhr. Zijlstra
15-9-2018

Heerlijk plek om te overnachten, vriendelijke gastheren en het ontbijt was goed verzorgd. Komen zeker nog een keer terug.

Thuis verreweg van huis.

Dutch from CH
2-9-2018

Wat een oase van rust en zo vlakbij de stad. Een thuis verreweg van huis, er werd ontzettend goed voor ons gezorgd. Het voelde alsof wij bij familie waren. Heerlijk ontbijt, goede bedden en tijd voor een praatje met ons allemaal. Top!

Super

Stoots
17-8-2018

Erg vriendelijk ontvangst de kamer is netjes en het ontbijt is heerlijk en uitgebreid.

Sylvia Bierens
14-5-2018

Deze b&b overtreft vele anderen.

Alles was uitstekend.

Ze zijn supervriendelijk!!!

We waren met 7 mensen. Ze zorgde dat we met zijn allen samen konden ontbijten bij hun in de woonkamer super!!!

Peters
13-5-2018

Het Vogelhuis heeft een dikke 9,5. Ik kan niets bedenken wat er niet goed aan was.

warme kamer, warme gastheren, prima B&B

Jan Kerkhof
6-4-2018

Een kraaknette kamer, voorzien van alle gemakken die je nodig hebt voor een ontspannen verblijf. Mooie en aangename badkamer, en een uitstekend bed. Het ontbijt was volledig en smaakte prima. Het contact met de gastheren was warm en hartelijk. Met het historische centrum van Leiden binnen wandelafstand en de verschillende andere aantrekkelijke plaatsen van de randstad binnen rijbereik is dit een uitstekende plek voor een geslaagd verblijf.

Heerlijk.

Debby
28-2-2018

Naar volle tevredenheid hier verbleven. Van alle gemakken voorzien, vriendelijke gastheren, heerlijk, zeer uitgebreid en dagelijks wisselend ontbijt. Schone kamer, goede bedden en eigen badkamer. Op loopafstand van Leiden centrum, en vervolgens slapen in alle rust. Een aanrader!

Het Vogelhuis is een uitstekende B&B

Paul
9-1-2018

Mooie kamer, prima bedden, lekker ontbijt. Wat wil je als gast nog meer?

Jan is een uitstekende gastheer.

Ana Nominous
29-12-2017

Ik heb een hele werkweek doorgebracht in Het Vogelhuis en werd elke dag opnieuw (positief) verrast door rustig te slapen, een mooie kamer met alles wat je nodig hebt (incl. een kerstboomtje!), een goed (en gevarieerd) ontbijt, de vriendelijkheid en gastvrijheid, en het gevoel van "naar huis te komen" 's avonds. Voor mijn werk was de ligging heel goed, en ik denk het is ook geen probleem naar de binnenstad te lopen (dit heb ik gewoon niet geprobeerd). Heel erg bedankt, Jan en Wim!

Uitstekend, zoals je hoopt dat het zal zijn!

Mirjam
8-11-2017

Ruim, schoon, gezellig, comfortabele badkamer, goede bedden.

Jan, Eigenaar, 12-11-2017
Bedankt voor de mooie beoordeling van 'Het Vogelhuis'.

We hebben een aantal aanbieders voor Het Vogelhuis voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Het Vogelhuis in Leiden, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Het Vogelhuis zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.