Bed and Breakfast Het Vogelhuis

9,8

60 reviews over Bed and Breakfast Het Vogelhuis in het Nederlands

Sylvia Bierens
14-5-2018

Deze b&b overtreft vele anderen.

Alles was uitstekend.

Ze zijn supervriendelijk!!!

We waren met 7 mensen. Ze zorgde dat we met zijn allen samen konden ontbijten bij hun in de woonkamer super!!!

Peters
13-5-2018

Het Vogelhuis heeft een dikke 9,5. Ik kan niets bedenken wat er niet goed aan was.

warme kamer, warme gastheren, prima B&B

Jan Kerkhof
6-4-2018

Een kraaknette kamer, voorzien van alle gemakken die je nodig hebt voor een ontspannen verblijf. Mooie en aangename badkamer, en een uitstekend bed. Het ontbijt was volledig en smaakte prima. Het contact met de gastheren was warm en hartelijk. Met het historische centrum van Leiden binnen wandelafstand en de verschillende andere aantrekkelijke plaatsen van de randstad binnen rijbereik is dit een uitstekende plek voor een geslaagd verblijf.

Heerlijk.

Debby
    28-2-2018

Naar volle tevredenheid hier verbleven. Van alle gemakken voorzien, vriendelijke gastheren, heerlijk, zeer uitgebreid en dagelijks wisselend ontbijt. Schone kamer, goede bedden en eigen badkamer. Op loopafstand van Leiden centrum, en vervolgens slapen in alle rust. Een aanrader!

Het Vogelhuis is een uitstekende B&B

Paul
    9-1-2018

Mooie kamer, prima bedden, lekker ontbijt. Wat wil je als gast nog meer?

Jan is een uitstekende gastheer.

Ana Nominous
    29-12-2017

Ik heb een hele werkweek doorgebracht in Het Vogelhuis en werd elke dag opnieuw (positief) verrast door rustig te slapen, een mooie kamer met alles wat je nodig hebt (incl. een kerstboomtje!), een goed (en gevarieerd) ontbijt, de vriendelijkheid en gastvrijheid, en het gevoel van "naar huis te komen" 's avonds. Voor mijn werk was de ligging heel goed, en ik denk het is ook geen probleem naar de binnenstad te lopen (dit heb ik gewoon niet geprobeerd). Heel erg bedankt, Jan en Wim!

Ruim, schoon, gezellig, comfortabele badkamer, goede bedden.
    Jan, Eigenaar, 12-11-2017
    Bedankt voor de mooie beoordeling van 'Het Vogelhuis'.

Uiterst tevreden over alle aspecten Het Vogelhuis

Johan Kiekebosch
    6-11-2017

Bedden, douche, kamer en ontbijt waren voortreffelijk.

Ontspannen en vriendelijke ontvangst en verdere contacten.

Bereidheid ons al eerder te ontvangen was heel plezierig.

Mogelijkheid om auto en fietsen te parkeren zo dichtbij het centrum van Leiden was gemakkelijk.

Rustige omgeving.

Jan, Eigenaar, 12-11-2017
    Fijn dat u zo tevreden bent met uw bezoek aan 'Het Vogelhuis'. Bedankt!

Super

Yvonne
    18-10-2017

Wat een geweldige b&b. Werkelijk aan alles gedacht. Sfeervol ingericht en op wandel afstand van de stad.

Top verblijf

Rispens
    23-9-2017

Het begon al met een zeer vriendelijk ontvangst! De b&b zag er heel netjes en schoon uit. Leuke en rustige buurt. Zou het zeker aanraden!
    Jan, Eigenaar, 24-9-2017
    Fijn dat jullie het zo naar de zin hebben gehad in 'Het Vogelhuis'.

We hebben een aantal aanbieders voor Het Vogelhuis voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Het Vogelhuis in Leiden, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Het Vogelhuis zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Het Vogelhuis scoort een 9.77 uit 10 op basis van 114 reviews.