Bed and Breakfast Het Vogelhuis

158 reviews over Bed and Breakfast Het Vogelhuis

• 2019
    9Ingrid B01-12-2019

Een echte aanrader

Perfecte lokatie in rustige buurt, dichtbij station. Eigen entree. Tuin, keuken, eigen parkeerplaats. Kamer heeft de uitstraling van een hotelkamer. Met bankje, tafel en eetstoelen, TV, koffie en thee, heerlijke bedden met kwaliteitsmatras. Ontbijt is grandioos. Uitgebreid, vers fruit, krentenbrood. Kortom, heerlijk. Ontvangst ook erg goed.

Jan, Eigenaar, 02-12-2019

Bedankt voor het verblijf in 'Het Vogelhuis'. Fijn dat alles naar wens is geweest.

• 10Ine28-11-2019

Prachtige rustige ligging en alles uitstekend verzorgd!

Jan, Eigenaar, 02-12-2019

Bedankt voor jullie verblijf in 'Het Vogelhuis' en de mooie beoordeling.

• 10Harry27-11-2019

Wat wil een mens nog meer, heel fijn gezellig.

Wij zijn het afgelopen weekend hier geweest , en het was helemaal top ,ik heb geen enkele op of aanmerking. Gastheer Jan heel vriendelijk , huisje blinkend schoon, ontbijt prima , bedden zijn fijn, ligging van het huisje is op loopafstand van het centrum, en de prachtige stad Leiden. Jan je ziet ons nog wel een keer.

Jan, Eigenaar, 02-12-2019

Bedankt Harry! Leuk dat jullie nog een keer naar 'Het Vogelhuis' komen...

• 10Heili25-11-2019

Absolute aanrader,

Heel fijne B&b . Onze kamer lag in een bijgebouwtje, auto kon ervoor geparkeerd staan. Ruime kamer en badkamer, uitgeruste keuken. In de kamer alle koffie & thee faciliteiten. We kwamen vroeger dan voorzien, maar dat was geen probleem. Pluspunt: rustige &groene omgeving en toch vlakbij centrum en universiteitsgebouwen. Goed voor volgende bezoeken: kamers zijn ook in verbinding, fijn als je met (klein)kinderen bent! Enige aandachtspunten: WiFi voor tv niet altijd stabiel - maar dat ligt niet aan de gastheer

Jan, Eigenaar, 26-11-2019

Leuk dat jullie zo enthousiast zijn over 'Het Vogelhuis'!

• 10joris25-11-2019

ideaal voor kort of lang verblijf

heel rustige ligging, 15 min lopen van station en hartje oude binnenstad Perfect uitgeruste B&B, met alle voorzieningen voor de gasten Hartelijk onthaal, klare duidelijke info van de gastheer en in de handleiding Een heel gezond en lekker ontbijt We komen zeker terug, en bevelen dit aan aan al onze vrienden!

Jan, Eigenaar, 26-11-2019

Ik hoop jullie snel weer in 'Het Vogelhuis' te mogen begroeten...

• 10mirjam11-11-2019

Ik raad het iedereen aan

Vlak bij centrum maar toch op een heel rustige plek. Aan de bosrand. Mooie wandeling door het bos naar stad. Bedden zijn fijn. Alles schoon

Jan, Eigenaar, 26-11-2019

Bedankt voor de mooie review en de aanbeveling Mirjam!

Gereisd met vrienden in november 2019

• 10Maria01-11-2019

De ideale plek voor rustzoekers in de stad Leiden.

Een tweede verblijf in Het Vogelhuis (ivm ziekenhuisopname echtgenoot) was een keuze vol overtuiging, nadat wij in februari ons eerste verblijf in Het Vogelhuis hadden beleefd. Uitstekende ontvangst, zeer goede gastheren, heerlijk verblijf, gemoedelijke sfeer, rustige ligging in het groen, op loopafstand van het ziekenhuis en het centrum. Een plek om je thuis te voelen, ook wanneer je om minder leuke redenen in de stad bent.

Jan, Eigenaar, 26-11-2019

Bedankt dat jullie al twee keer 'Het Vogelhuis' zijn binnen gevlogen :-)

Alleen gereisd in mei 2019

• 10Margriet Keegstra01-11-2019

Voldeed precies aan onze wensen!

Plus: Hartelijke ontvangst, alles prima voor elkaar. Het ontbijt was lekker (te nuttigen op de kamer). Er waren faciliteiten aanwezig om tussendoor koffie/thee te zetten. De locatie was voor ons perfect (we hadden een afspraak in Leiden). Een kleine wandeling en je bent bij het Centraal Station, het centrum is een half uurtje lopen. Er waren eigenlijk geen minpunten voor ons. Wij hebben alleen als tip meegegeven om iets meer ruimte (plank) te creëren om bijv. toiletspullen op te zetten in de badkamer (voor make-up e.d.). Maar je kunt ook wat minder make-up meenemen :).

Jan, Eigenaar, 26-11-2019

Heel fijn dat alles zo naar wens is geweest in 'Het Vogelhuis'!

Gereisd met partner in oktober 2019

• 10Piet en Irene01-09-2019

Fantastysk

Leuke ontvangst, goed te lopen naar het centrum. Prima kamer met heerlijke bedden. Lekker ontbijt en er is een aparte keuken voor het bereiden van je eigen maaltijd.

Jan, Eigenaar, 21-09-2019

Bedankt voor jullie verblijf in 'Het Vogelhuis' en de mooie review! Fijn dat jullie het zo naar de zin hebben gehad.

Gereisd met partner in augustus 2019

• 10Mary Van den Kieboom14-07-2019

Super gastvrij ontvangst, prachtige kamer, heerlijke bedden, geweldige douche en het ontbijt was voortreffelijk. Zo super fijn genoten samen met mijn twee dochters!

Jan, Eigenaar, 16-07-2019

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

7 tips over Bed and Breakfast Het Vogelhuis

• Monicque, 17-07-2014

Ik ben samen met mijn moeder (op hoge leeftijd) gegaan en voor haar was de inrichting en de afstand tot het centrum ideaal. Niet te vergeten, er kan gratis geparkeerd worden in de straat van de B&B. Ook een echte aanrader rondleiding op kasteel Duivenvoorde te Voorschoten.

• Kooper/Hordijk, 24-12-2014

Wij hadden kamer 1 en die was zalig ruim en gezellig!

• Jenny ten Wolde, 30-04-2015

Leiden is een erg mooie stad om te winkelen, maar ook op cultureel gebied is er in Leiden veel te vinden. De binnenstad van Leiden is met een leuke wandeling door het park van circa 15 min te bereiken. Ook is Oegstgeest op loopafstand, met leuke gezellige restaurants.

1 vraag over Bed and Breakfast Het Vogelhuis

• Frans, 29-03-2017

Prijzen en Boeken

Ik zie nergens prijzen en ook geen link om te boeken. Raar hoor!

Jan Zijlstra, 19-07-2017

Beste Frans, Jammer dat je de informatie die je zocht niet hebt gevonden op deze Zoover pagina. Als je op het kopje 'BedAndBreakfast info' klikt vindt je o.a. de link naar de website van onze B&B. Daar staan de prijzen en een beschikbaarheidskalender op per kamer. Ook kun je een reserveringsaanvraag doen via deze site. We hopen je een keer in 'Het Vogelhuis' te mogen verwelkomen!

Bed and Breakfast Het Vogelhuis info

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, TV