Hotel Best Western City Hotel Leiden

Hotel Best Western City Hotel Leiden
6,8

We hebben een aantal aanbieders voor Best Western City Hotel Leiden voor je op een rij gezet:

35 reviews over Hotel Best Western City Hotel Leiden in het Nederlands

Great stay in fantastic Leiden

Raymond
20-6-2018

Great place, couldn’t be better. The location and staff are the best in Leiden

Gezellige stad en het hotel ligt in het centrum. Het ontbijt was goed, maar de kamer was erg gehorig en rook muf, met een erg klein 2 persoons bed en de badkamer rook erg vies..Bij de receptie werd bij vertrek niet eens gevraagd hoe ons verblijf was, wij gaan nooit meer na dit hotel dus..

Ligging van het hotel is perfect. Kamers zijn wat smoezelig, verouderd. Ontbijt is goed.

Wij hebben slecht geslapen door de kerkklokken die ieder halfuur gingen; de kerk staat vlakbij het hotel.

Prima hotel!

Lieke
9-10-2017

Keurige schone kamer en badkamer, koffie en thee faciliteiten aanwezig.

Hotel ligt centraal gelegen. Ontbijt was heerlijk.

Probleem met verloren hotelkamer sleutel prima opgelost door het zeer vriendelijke personeel.

Niet meer

Saskia
10-7-2017

Hooghartige receptioniste die ons vertelde dat we vooraf moesten betalen ipv bij vertrek. Gevraagd waarom , omdat we de kamer nog niet hadden gezien. Reaktie van de mevrouw die op 6'en 7 juli dienst had, dat we de kamer op internet hadden kunnen zien. Klopt, maar het was ruim 30 graden in de kamer, geen airco, en de gloeiende zon de hele dag op de ramen. Er was een klein bovenlichtje dat open kon. Het was werkelijk bloedheet. Dit stond n.l niet op internet, juffrouw van de receptie! In de map op de kamer stond wel degelijk bij vertrek konden betalen. Toen we de hooghartige en ongeïnteresseerde receptioniste erop aan spraken was de reaktie: ach misschien een oude folder. Ontbijt was overigens perfect maar de service en de bloedhete kamer waren niet fijn.

voor herhaling vatbaar.

Danie
23-5-2017

Goed hotel in het centrum op korte loopafstand van het station en alle bezienswaardigheden in Leiden.

Oude reviews (archief)

Goed hotel!

Anoniem
18-12-2016

Prima hotel. Kamers zijn een beetje klein en oud maar de bedden liggen heerlijk. Kamer is ook schoon. De badkamer is klein maar verder wel netjes (niet verouderd). Ontbijt is goed. Er is veel keuze. Verschillende broodjes, genoeg beleg en fruit. En dit word telkens voldoende aangevuld. Ligging is perfect. Je zit midden in het centrum maar hier heb je snachts geen overlast van. Personeel is zeer vriendelijk. Een aanrader!

fantastisch uitstekend klantvriendelijk hotel

bert uit alkmaar
18-8-2016

zeer klantvriendelijk ,goed ontbijt heerlijke bedden

dat nederland van belgie heeft verloren met hockey [ k. belgen]

Een keer .......

De boer
31-7-2016

Perfecte ligging, je loopt zo de stad in. Maar kamers klein, verouderd. Geen werkende airco, slechte bedden . Ontbijt matig, viezige inrichting.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Best Western City Hotel Leiden in Leiden, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Best Western City Hotel Leiden zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Best Western City Hotel Leiden scoort een 6.75 uit 10 op basis van 38 reviews.