NederlandZuid-HollandLeidenHotels LeidenHotel Best Western City Hotel Leiden

Hotel Best Western City Hotel Leiden

NederlandZuid-HollandLeiden

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Best Western City Hotel Leiden voor je op een rij gezet:

6.8VoldoendeScore uit 41 reviews
+22/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

6.8VoldoendeScore uit 41 reviews

• Airconditioning
Meer hotel infoTonen op kaart

41 Reviews over Best Western City Hotel Leiden

• 7Evi26-11-2018

Geweldige ligging, jammer van kamerinrichting

Mooie centrale ligging, ruime kamers, netjes&opgeruimd, uitgebreide ontbijtkeuze .. authentieke inrichting/meubilair, prachtige houten vloeren, alleen jammer van het kleine, antieke bed (1,40m) en de keuze voor goedkopere lakens, dekbed etc. syntetisch en niet aangenaam om onder te slapen ..

• 9Rianne van Teeffelen24-09-2018

prima

Uitstekend ontbijtbuffet, vriendelijk behulpzaam personeel, simpele kamers maar heel schoon en compleet. We gehorig, nachts raam dicht vanwege kerkklokken . . Aan de rand van het centrum, ongeveer 15 mins lopen van station.

• 10Guido van de Laar21-06-2018

Heerlijke tijd

Perfect hotel met 4 stelletjes voor drie nachten. Alles op loopafstand, veel musea om de hoek, net als de schouwburg. Er waren in de straat al 4 restaurants! Onze kamer was ok, niet heel bijzonder. Er zijn ook hele mooie kamers met prachtig uitzicht over de stad. Absoluut goede prijs / kwaliteit voor een leuk hotel midden in het mooie Leidse centrum

• 10Anne-Claire20-06-2018

Wat een heerlijke plek

Wat een heerlijke en oprechte plek. Heel fijn en vriendelijk. Kamers redelijk basic, maar in verhouding met de prijs echt super. En wat is Leiden mooi, het nieuwe Amsterdam!!!

• 9Raymond20-06-2018

Great stay in fantastic Leiden

Great place, couldn’t be better. The location and staff are the best in Leiden

• 4A.J22-05-2018

Mooie stad, maar de volgende keer ander hotel!

Gezellige stad en het hotel ligt in het centrum. Het ontbijt was goed, maar de kamer was erg gehorig en rook muf, met een erg klein 2 persoons bed en de badkamer rook erg vies..Bij de receptie werd bij vertrek niet eens gevraagd hoe ons verblijf was, wij gaan nooit meer na dit hotel dus..

• 7Eline19-10-2017

Prima ligging en on; daar is het meeste mee gezegd

Ligging van het hotel is perfect. Kamers zijn wat smoezelig, verouderd. Ontbijt is goed. Wij hebben slecht geslapen door de kerkklokken die ieder halfuur gingen; de kerk staat vlakbij het hotel.

• 8Lieke09-10-2017

Prima hotel!

Keurige schone kamer en badkamer, koffie en thee faciliteiten aanwezig. Hotel ligt centraal gelegen. Ontbijt was heerlijk. Probleem met verloren hotelkamer sleutel prima opgelost door het zeer vriendelijke personeel.

• 5Saskia10-07-2017

Niet meer

Hooghartige receptioniste die ons vertelde dat we vooraf moesten betalen ipv bij vertrek. Gevraagd waarom , omdat we de kamer nog niet hadden gezien. Reaktie van de mevrouw die op 6'en 7 juli dienst had, dat we de kamer op internet hadden kunnen zien. Klopt, maar het was ruim 30 graden in de kamer, geen airco, en de gloeiende zon de hele dag op de ramen. Er was een klein bovenlichtje dat open kon. Het was werkelijk bloedheet. Dit stond n.l niet op internet, juffrouw van de receptie! In de map op de kamer stond wel degelijk bij vertrek konden betalen. Toen we de hooghartige en ongeïnteresseerde receptioniste erop aan spraken was de reaktie: ach misschien een oude folder. Ontbijt was overigens perfect maar de service en de bloedhete kamer waren niet fijn.

• 8Danie23-05-2017

voor herhaling vatbaar.

Goed hotel in het centrum op korte loopafstand van het station en alle bezienswaardigheden in Leiden.

Hotel Best Western City Hotel Leiden info

Facilities