Hotel Best Western City Hotel Leiden

Kleine hotelsWeer vandaag9°5°
Hotel Best Western City Hotel Leiden
7,7

We hebben een aantal aanbieders voor Best Western City Hotel Leiden voor je op een rij gezet:

Laatste review

Mooie centrale ligging, ruime kamers, netjes&opgeruimd, uitgebreide ontbijtkeuze .. authentieke inrichting/meubilair, prachtige houten vloeren, alleen jammer van het kleine, antieke bed (1,40m) en de keuze voor goedkopere lakens, dekbed etc. syntetisch en niet aangenaam om onder te slapen ..

Kenmerken
Jacuzzi op kamer
Airco

37 reviews over Hotel Best Western City Hotel Leiden in het Nederlands

prima

Rianne van Teeffelen,
24-9-2018

Uitstekend ontbijtbuffet, vriendelijk behulpzaam personeel, simpele kamers maar heel schoon en compleet.

We gehorig, nachts raam dicht vanwege kerkklokken . .

Aan de rand van het centrum, ongeveer 15 mins lopen van station.

Heerlijke tijd

Guido van de Laar,
21-6-2018

Perfect hotel met 4 stelletjes voor drie nachten. Alles op loopafstand, veel musea om de hoek, net als de schouwburg. Er waren in de straat al 4 restaurants!

Onze kamer was ok, niet heel bijzonder. Er zijn ook hele mooie kamers met prachtig uitzicht over de stad. Absoluut goede prijs / kwaliteit voor een leuk hotel midden in het mooie Leidse centrum

Wat een heerlijke plek

Anne-Claire,
20-6-2018

Wat een heerlijke en oprechte plek. Heel fijn en vriendelijk. Kamers redelijk basic, maar in verhouding met de prijs echt super.

En wat is Leiden mooi, het nieuwe Amsterdam!!!

Gezellige stad en het hotel ligt in het centrum. Het ontbijt was goed, maar de kamer was erg gehorig en rook muf, met een erg klein 2 persoons bed en de badkamer rook erg vies..Bij de receptie werd bij vertrek niet eens gevraagd hoe ons verblijf was, wij gaan nooit meer na dit hotel dus..

Ligging van het hotel is perfect. Kamers zijn wat smoezelig, verouderd. Ontbijt is goed.

Wij hebben slecht geslapen door de kerkklokken die ieder halfuur gingen; de kerk staat vlakbij het hotel.

Prima hotel!

Lieke,
9-10-2017

Keurige schone kamer en badkamer, koffie en thee faciliteiten aanwezig.

Hotel ligt centraal gelegen. Ontbijt was heerlijk.

Probleem met verloren hotelkamer sleutel prima opgelost door het zeer vriendelijke personeel.

Niet meer

Saskia,
10-7-2017

Hooghartige receptioniste die ons vertelde dat we vooraf moesten betalen ipv bij vertrek. Gevraagd waarom , omdat we de kamer nog niet hadden gezien. Reaktie van de mevrouw die op 6'en 7 juli dienst had, dat we de kamer op internet hadden kunnen zien. Klopt, maar het was ruim 30 graden in de kamer, geen airco, en de gloeiende zon de hele dag op de ramen. Er was een klein bovenlichtje dat open kon. Het was werkelijk bloedheet. Dit stond n.l niet op internet, juffrouw van de receptie! In de map op de kamer stond wel degelijk bij vertrek konden betalen. Toen we de hooghartige en ongeïnteresseerde receptioniste erop aan spraken was de reaktie: ach misschien een oude folder. Ontbijt was overigens perfect maar de service en de bloedhete kamer waren niet fijn.

voor herhaling vatbaar.

Danie,
23-5-2017

Goed hotel in het centrum op korte loopafstand van het station en alle bezienswaardigheden in Leiden.

Goed hotel!

Anoniem,
18-12-2016

Prima hotel. Kamers zijn een beetje klein en oud maar de bedden liggen heerlijk. Kamer is ook schoon. De badkamer is klein maar verder wel netjes (niet verouderd). Ontbijt is goed. Er is veel keuze. Verschillende broodjes, genoeg beleg en fruit. En dit word telkens voldoende aangevuld. Ligging is perfect. Je zit midden in het centrum maar hier heb je snachts geen overlast van. Personeel is zeer vriendelijk. Een aanrader!

HotelSpecials.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Best Western City Hotel Leiden in Leiden, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Best Western City Hotel Leiden zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.