Camping Ter Leede

7.5GoedScore uit 39 reviews
+4/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.5GoedScore uit 39 reviews
  • 8.4Staat v/h sanitair

Meer camping infoTonen op kaart

39 Reviews over Ter Leede

• 8Eric en Sjak11-09-2021

Mooie rustige camping en prima uitvalsplek.

Zeer hartelijke ontvangst met uitgebreide informatie over camping en omgeving. Prima onderhouden kampeerplaatsen met verharde terras, ideaal! Na privé sanitair op andere campings weer even wennen, maar was altijd schoon, toiletpapier aanwezig en nooit hoeven wachten op een douche terwijl de camping toch bijna vol was. Slechts 2 afwasplaatsen soms wat krap en de 20 cent voor warm water kan inderdaad beter in de sta prijs verrekend worden. Omgeving is prachtig, veel gefietst, langs de Linge en allemaal leuke oude stadjes zoals Vianen, Culemborg en Geldermalsen. Leerdam is dichtbij, ook gezellig stadje met voldoende supermarkten. Dagelijks brood op de camping bestellen is erg makkelijk en zeker een goede bakker. Pannenkoeken eten bij onder de pannen, 2 kilometer verder in Leerbroek ook een aanrader Wij hebben een top week gehad!

• 8Staat v/h sanitair
  • 6C: B29-08-2021

Nooit meer!

Wij hebben enkele dagen met een camper op de camping gestaan ( op het veld maar een camperplek) Afschuwelijk; totaal geen privacy, veel drukte van inkomende gasten en vertrekkende gasten. Tip: zorg dat een gezin ruzie niet in het openbaar wordt gedeeld! Er is zeer weinig gedaan / zichtbaar aan Corona maatregelen Wij hebben een afgesloten wastafel cabine gemist en ben je aan het afwassen dan moeten gasten die van toilet komen daar ook hun handen wassen. En: ken je gasten, een vriendelijk woord kost niets. Bij het afrekenen werd er niet gevraagd hoe het verblijf is geweest:

• 8Staat v/h sanitair
  • 7Cartouche10-08-2021

Netjes met minpuntjes

Het campeerterrein ziet er netjes uit.Geen rondgang op het terrein waar alles is. Wijst zichzelf uit zei ze. Maar ja om kennis te maken toch even n rondje meelopen zou ik zeggen. T stikt er van de vliegen echt niet normaal. Om gek te worden. 50 eurocent warm water als je langer dan 4 min doucht. 20 cent voor warm water om de vaat te doen.Uitpuilende vuilcontainers op zaterdag dat we aankwamen en maandag pas leeg. Toiletten heb ik niet schoon meegemaakt. Douche geen klachten over de netheid. Mensen gesproken die eerdere jaren kwamen ook ook toen veel last van vliegen gehad.Lost eerst het afval maar op. Vuilcontainer erbij of 2x per week laten legen.kindvriendelijk zal wel goed zijn geen ervaring mee ze hebben er zelf 8.Mooie fietsomgeving maar zeer gevaarlijke routepunten. Niet voor herhaling vatbaar

• 6Staat v/h sanitair
  • 9Wijdema29-06-2021

Keurige camping

Nette camping, vriendelijke eigenaren en schoon sanitair.

• 10Staat v/h sanitair
  • 9Ellen-Mieke04-05-2021

Uitstekend verzorgde camping

Een uitstekend auto vrije camping. De caravan wordt door de eigenaar op de plek gezet. Er staan een soort bolderkarren klaar om je spullen van de auto naar de plek te brengen. Dit nog nooit gezien maar werkt uitstekend. De plaatsen zijn ruim en heeft een verharde plek. Water en elektra zijn zeer dichtbij de plek waar je staat. Het sanitair is zeer schoon en voldoende. Er zijn geen aparte washokken aanwezig. Warme douches maar wil je echt heel lang douchen dan kun je 50cent in de automaat doen maar dat is m.i niet nodig. Wel betaal je voor warm water voor de afwas. Er was broodjes service wat een fijne service is wat ik niet gewend ben zo vroeg in het seizoen. Kortom een prettige camping om te verblijven.

• 2Lieke29-04-2021

Wat een tegenvaller

Op basis van de beschrijving op de website hadden we deze camping uitgekozen. "Kamperen in de natuur met rust en privacy"Alle drie waren ver te zoeken. We stonden met zicht op een grote loods, een groot woonhuis, het overvolle parkeerterrein en een dikke rij caravans. Naar het badhuis moesten we het parkeerterrein oversteken. Tijdens het avondeten werden meerdere caravans met een trekker langs gereden. Al het verkeer van de camping komt langs de plaats. Echt 0 privacy. Sanitair is netjes en schoon. Wastafels alleen met koud water. Afwassen kost 20 cent. De website van de camping heeft een prachtige beschrijving maar komt totaal niet overeen met de werkelijkheid.

• 7Staat v/h sanitair
  • 9Familie Drent04-09-2020

Prachtige camping

Gezellige camping in een fantastische omgeving. Zeer vriendelijk en gastvrij. Caravan wordt zeer deskundig naar de verharde plaats gereden. Voor de bagage uit de auto zijn bolderkarretjes beschikbaar. Zeer schoon sanitair, welke zeer regelmatig wordt schoongemaakt.

• 10Wilma van Ommen23-07-2020

Erg mooie camping en zeer gastvrij. Een aanrader!!

We hebben in juli 2020 op deze camping gestaan. De familie is zeer gastvrij. De plekken zijn ruim en de verharding voor de caravan is erg fijn. Leerdam en omgeving is erg mooi. We hebben genoten van ons verblijf en komen zeker nog een keer terug.

• 10Staat v/h sanitair
  • 9Kees21-06-2020

Prima camping met mooie plaatsen.

Het was een prima camping met zeer vriendelijke eigenaren. De plaatsen waren ruim en gunstig gesitueerd. Het sanitair was prima en er waren correcte maatregelen getroffen ivm corona. Dit was de eerste keer dat wij een kleinschalige camping bezochten en heeft niets dan positiefs opgeleverd. Smaakt naar meer.

• 8fam harbers25-07-2019

mooie camping ,vriendelijke campingbeheerders.

zeer net sanitair,rust op de camping fijne uitval basis om in de omgeving te fietsen en veel mooie steden in de buurt.

Camping Ter Leede info

Camping informatie