Bed and Breakfast

3 reviews over Bed and Breakfast het Verzetje in het Nederlands

Super gastvrij

Monique van der Mei
29-3-2014

Direct bij binnenkomst voel je je helemaal thuis bij Luus en Jos. Je wordt niet direct naar de kamer geleid, maar mag eerst even bij komen onder het genot van een drankje. Wij zaten met het mooie weer heerlijk in de tuin.

Ik ben een lastige gast met veel voedingsintoleranties, maar dat is voor de gastvrouw Luus totaal geen probleem. Zij vindt dit juist een uitdaging en het is daarom zeker de moeite waard om het avondmaal bij haar te boeken. Zij is een top kok! Wij hebben hier beter gegeten dan in menig restaurant.

Het appartement is gezellig en vrolijk ingericht met een hele luxe stoomdouche. Verder is het van alle gemakken voorzien en kun je onbeperkt gebruik maken van koffie en thee.

Gereisd Met partner in Sat Mar 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

in 1 woord: fantastisch!

Nele Jansen
3-12-2012

Een prachtige B&B, super vriendelijke mensen, héééééérlijk eten, gegarandeerd een onvergetelijk verblijf!

Gereisd Met vrienden in augustus 2012

Fantastisch, een plek om je "thuis" voelen

Peter het Lam
7-8-2011

Een geweldig veblijf bij uiterst gastvrije uitbaters. Woorden schieten tekort om dit te omschrijven. Dit moet je gewoon ervaren. Spijt zult u er zeker niet van krijgen.

Gereisd Met partner in Tue Aug 02 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Bed and Breakfast info

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast het Verzetje in Leerdam, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast het Verzetje zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.