Hotel Gasterij Het Oude Posthuys

Kleine hotelsWeer vandaag16°6°
Hotel Gasterij Het Oude Posthuys
9,3

We hebben een aantal aanbieders voor Gasterij Het Oude Posthuys voor je op een rij gezet:

5 reviews over Hotel Gasterij Het Oude Posthuys in het Nederlands

Subliem hotel

hessel3
31-10-2016

Prachtig hotel met mooie kamers en goede service

Korte vakantie, uitgekozen via touroperator

Huub Elands
27-6-2016

Eenvoudig goed hotel, fijne keuken. Winkels en horeca uitstekend.

Geweldig hotel ! Zo maak je het niet vaak mee.

Eva Kramers
25-1-2016

Mooie locatie bij het centrum en vlakbij het station. Goede, mooie, ruime badkamer, ruim breed 2-pers. bed EN dekbed, avondeten is subliem, heerlijk 5-gangen verrassingsmenu, rustig gelegen, parkeren bij station gratis en dichtbij, vriendelijk personeel, ruime kamer en ga zo maar door. Super!

Fantastische plek echt een aanrader.

T. Kneepkens
28-7-2013

Vriendelijk personeel, heel behulpzaam. Dichtbij het centrum. Keurige kamers. Uitmuntend.

Mooi en goed verzorgd hotel

Remco
10-11-2012

Wij hebben in oktober in dit hotel verbleven. De aankomst was matig. We kwamen om half tien 's avonds binnen en gelijk ging alles dicht. Er was geen wijn o.i.d. meer te krijgen. De avond daarop is dit zeker goed gemaakt. Een leuk hotel voor een redelijke prijs. Personeel was goed!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Gasterij Het Oude Posthuys in Leerdam, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Gasterij Het Oude Posthuys zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.