Géén boekingskosten

Huisje in de Waard

Chalet
NederlandZuid-HollandLangerak

We hebben de beste aanbieders voor Chalet Huisje in de Waard voor je op een rij gezet:

9.9FenomenaalScore uit 8 reviews

Chalet info

Meer chalet info

8 Reviews over Huisje in de Waard

• 10Tineke20-05-2020

Een heerlijk verblijf gehad op deze toplocatie!

Wij hebben enorm genoten van onze mini vakantie in dit super pipohuis. Helemaal compleet, het ontbrak echt aan niets! Dankzij de struiken naast en achter het huisje zit je volkomen vrij. En dan het uitzicht vanaf ons terras; daar kan geen Yogales tegenop, wat een rust straalt het uit. Herkauwende koeien zaten ons aan te staren, en wij staarden terug, helemaal zen. Prachtig uitzicht tot ver over de weilanden. Met de kosteloos beschikbare fietsen hebben we een fantastische fietstocht gemaakt er is van alles te zien in de omgeving vanaf de Lekdijk. Fiets b.v. naar het leuke Schoonhoven via de veerpont, en let op de huizen aan de dijk, echt prachtig! Kortom, dit huisje is een ab-so-lute aanrader! Wij hebben ons uitstekend vermaakt!

• 10Henri&Jacqueline14-07-2019

Super-natuurhuisje in rustige/mooie Alblasserwaard

Het is een super-compleet huisje, laat niets te wensen over. En ook in de zomer prettig te verblijven vanwege goed werkende airco. Je privacy is goed gewaarborgd door haag en bebossing rondom. Het uitzicht vonden we prachtig: een weiland met schapen voor de deur. Tablet weg en helemaal zen worden. Lekker gefietst, routes met behulp van de aanwezige fietskaarten uitgestippeld (knooppunten). Tip: met de veer bij Nieuwpoort naar Schoonhoven (Zilverstad) en even ‘bijkomen’ bij snackbar/brasserie ‘de Veerpoort’ (heel aardig personeel en prima eten). Een uitstapje naar de Biesbosch en een rondvaart met de fluisterboot: prachtig. Naar Dordrecht en van daaruit met de Waterbus naar Rotterdam stond op ons lijstje, maar zijn we niet aan toe gekomen. Een volgende keer dan maar. De Alblasserwaard hebben wij ervaren als een mooie, rustige streek met vriendelijke inwoners. Weer een mooie Nederlandse plek ontdekt!

• 10Erik14-04-2019

Super mooi huisje op prachtige plek!

Rustig plekje met prachtig uitzicht over de weilanden met knotwilgen, slootjes, vogels koeien en schapen. Mooi huisje waarin het je aan helemaal niets ontbreekt! Aanrader

• 9Marjolein bouwmeester16-09-2017

Was heel gezellig

Was heel goed lekker ontbijt, mooie kamer goed bed. Leuke gastvrouw.

• 9Saskia van Bruggen22-01-2017

Mooie rustig vakantiehuisje

Mooi huisje met prachtig uitzicht. Mooie inrichting en gezellig knus. Aardige verhuurder

• 10Poho23-10-2016

Absolute aanrader

Erg leuke en gezellige accommodatie. Het huisje ziet er schoon, fris en netjes uit! Fijne bedden en douche. De inrichting is leuk, alles is aanwezig. (Echt alles!). Ook rondom het huisje is alles netjes en verzorgd. Groot pluspunt is de grote trampoline en klimtoestel in de tuin, vonden onze kinderen geweldig! Schitterend uitzicht vanuit het huisje, je kijkt naar de schapen die in de wei staan. Ik zou iedereen dit verblijft aanraden, geen enkel min-puntje kunnen bedenken.

• 10Hilde26-07-2016

Heerlijk verblijf gehad

We hebben een heerlijke week gehad in huisje in de waard! De inrichting is érg gezellig, en helemaal compleet. Verder viel ons op dat het zeer schoon was. De opgemaakte bedden en onbeperkte koffie en thee zorgen voor een gastvrij gevoel. We genoten elke dag van de rust, en van het wisselende beeld dat zich buiten voor onze ogen afspeelde: schaapjes, lammetjes, koeien, kalfjes, ooievaars, de bonte specht, de groene specht, een egeltje, waterhoentjes en diverse weidevogels. Wij zijn hier heerlijk tot rust gekomen!

• 10Tanya08-07-2016

Heerlijk tot rust komen

Heerlijk huisje op een heerlijke plek. Super schoon, heel gezellig ingericht, van alle gemakken voorzien, mooie keuken met alles erop en eraan, schaapjes voor de deur en een prachtige omgeving. We zijn heerlijk tot rust gekomen hier!! Zeker voor herhaling vatbaar!!!

Chalet Huisje in de Waard info

• CafeBeschikbaar (1)