Chalet

5 reviews over Chalet Huisje in de Waard in het Nederlands

Was heel gezellig

Marjolein bouwmeester,
16-9-2017

Was heel goed lekker ontbijt, mooie kamer goed bed. Leuke gastvrouw.

Gereisd met partner in september 2017

Mooie rustig vakantiehuisje

Saskia van Bruggen
22-1-2017

Mooi huisje met prachtig uitzicht. Mooie inrichting en gezellig knus. Aardige verhuurder

Gereisd met oudere kinderen in december 2016

Absolute aanrader

Poho
23-10-2016

Erg leuke en gezellige accommodatie. Het huisje ziet er schoon, fris en netjes uit! Fijne bedden en douche. De inrichting is leuk, alles is aanwezig. (Echt alles!). Ook rondom het huisje is alles netjes en verzorgd.

Groot pluspunt is de grote trampoline en klimtoestel in de tuin, vonden onze kinderen geweldig! Schitterend uitzicht vanuit het huisje, je kijkt naar de schapen die in de wei staan.

Ik zou iedereen dit verblijft aanraden, geen enkel min-puntje kunnen bedenken.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2016

Heerlijk verblijf gehad

Hilde
26-7-2016

We hebben een heerlijke week gehad in huisje in de waard! De inrichting is érg gezellig, en helemaal compleet. Verder viel ons op dat het zeer schoon was. De opgemaakte bedden en onbeperkte koffie en thee zorgen voor een gastvrij gevoel.

We genoten elke dag van de rust, en van het wisselende beeld dat zich buiten voor onze ogen afspeelde: schaapjes, lammetjes, koeien, kalfjes, ooievaars, de bonte specht, de groene specht, een egeltje, waterhoentjes en diverse weidevogels.

Wij zijn hier heerlijk tot rust gekomen!

Gereisd met partner in juli 2016

Heerlijk tot rust komen

Tanya
8-7-2016

Heerlijk huisje op een heerlijke plek. Super schoon, heel gezellig ingericht, van alle gemakken voorzien, mooie keuken met alles erop en eraan, schaapjes voor de deur en een prachtige omgeving. We zijn heerlijk tot rust gekomen hier!! Zeker voor herhaling vatbaar!!!

Gereisd met partner in juli 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Chalet Huisje in de Waard in Langerak, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Chalet Huisje in de Waard zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.