Maal Netwerk Aan Kinderdijk-Elshout

Maal Netwerk Aan Kinderdijk-Elshout

8.6Fantastisch

• 7fam de Rooij22-05-2017

wel mooi hollands landschap.

bezichtiging is van de molens is mooi. Wij vonden de prijs redelijk fors voor wat je ervoor kreeg. Wij hadden het prettig gevonden als er iets meer te zien was, meerdere molens geopend of zelf mogen varen met bootjes, het aanbod was wat karig, een lange weg waarop je heen en terug wandelt.

mei 2017

• 7Pascale 18-04-2017

Hollandser kan het niet

een boottocht (hop on hop off of een lus, een bezoekerscentrum met film en 19 molens. Echt heel mooi om door te wandelen. Twee molens kan je bezoeken (LW lukt niet met mensen die geen trappen kunnen doen, wat wel een ontgoocheling was hier!!!) de rest is nog bewoond

Gereisd met vrienden in april 2017

• 9wyfotografie09-10-2016

Leuk die molens

Niet alleen leuk voor toeristische buitenlanders. Ook zeker de moeite waard om via de boot rond te varen.

Gereisd met partner in oktober 2016

• 10Petra16-08-2015

Kinderdijk

Een prachtig en uniek gebied. Nergens ter wereld staan zoveel molens zo dicht bij elkaar. Dit moet iedereen ooit gezien hebben

Gereisd met vrienden in augustus 2015

• 6horemans marleen27-07-2015

leuk dorpje

mooi om met de fiets tot daar te rijden en er een mooie dag van te maken met mooi weer.Een 6 omdat men er niet de ganse dag kan vertoeven

Gereisd met partner in januari 2015

• 10N. Burkhart18-07-2015

Typical Historic Holland

Both the adults and kids loved it! We toured 2 windmills. Very scenic................................................................................................................................................................................................

april 2015

• 9Inge Nijhuis14-05-2015

Molenschoon.

Een oer Hollands gebeuren en zo mooi, vooral in de lente!

Gereisd met partner in januari 2015

• 10irmy spruytenburg10-05-2015

kinderdijk

zo zeer de moeite waard, mooi en bijzonder

Gereisd met partner in mei 2015

• 10Ed05-05-2015

T was skitterend.

Het was enorm leuk. Zal ik het nog eens zeggen? Ik wil niet in herhaling vallen.

Gereisd met vrienden in mei 2015

• 9Amanda16-04-2015

Erg mooi

Heerlijk om daar een stuk te wandelen en te genieten van de natuur

april 2015

10 van de 64 reviews gezien