Bed and Breakfast Fruitbedrijf Stek

BedAndBreakfastWeer vandaag24°15°
Bed and Breakfast Fruitbedrijf Stek
9,3

We hebben een aantal aanbieders voor Fruitbedrijf Stek voor je op een rij gezet:

5 reviews over Bed and Breakfast Fruitbedrijf Stek in het Nederlands

Gastvrijheid TOP!!!

Harrold, 9-9-2013

Geweldige fietsvakantie gehad in de omgeving van Leerdam. Deze B&B blinkt uit in gastvrijheid en is een prima uitvalsbasis voor diverse fietstochten in de prachtige omgeving.

Leuke B&B - Hartelijk onthaal.

Dario De Schepper, 19-8-2011

Wij hadden een 5-daagse fietstocht langs 2 B&B's, waaronder

fruitbedrijf Stek in Kedichem.

Mooie fietsroutes en leuke B&B. Zeer vriendelijke gastvrouw.

Lekker gegeten en een heel lekker en uitgebreid lunchpakket meegekregen !!

Fam. De Schepper uit België.

fijn verblijf met vriendelijke mensen

Mark, 10-6-2011

Zeer mooie omgeving waar van alles te doen is. Ik had graag een weekje langer willen blijven.

mooi,landelijk gelegen

Francois Rooman, 7-9-2009

voor een fiets tweedaagse bijzonder geschikt en als het weer meezit een topper.

Men kan ten volle tot rust komen in deze omgeving na een fikse trip per fiets door de omringende dorpen en stadjes die er zeer mooi bijliggen vooral langs de waterkanten.

We gaan zeker terug

François Van Loo, 2-9-2009

Fruitbedrijf Stek is een B & B waar je zeer vriendelijk wordt ontvangen. De ligging is perfect om de omgeving te verkennen per fiets of auto, kort bij Leerdam en Gorinchem. Het ontbijt is overheerlijk met veel keuze. Wij zijn een groep van fietsende vrienden ( ex collega's ) die zeker terug gaan naar onze STEK.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Fruitbedrijf Stek in Kedichem, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Fruitbedrijf Stek zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Fruitbedrijf Stek scoort een 9.33 uit 10 op basis van 5 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: