Tijdelijk €25 aanbetaling

8FantastischScore uit 2 reviews

8FantastischScore uit 2 reviews
  • 8Waardering

Bed & Breakfast info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

2 Reviews over Appeltje Eitje

• 7Betty23-09-2015

Teleurstellend contact

Vanaf jan 2015 ben ik hier 7x verbleven, met plezierig persoonlijk contact. Ik heb 3 kleine hondjes bij mij. Bij weggaan maak ik schoon met Detol. Regelmatig vroeg ik of alles netjes was achtergelaten waarop positief werd gereageerd. Afgelopen week ontving ik opeens een onpersoonlijke en koude mail waarin verteld werd dat ik niet meer welkom was omdat de gasten na mij geklaagd hadden over haren op de bank en honden geur. Kennelijk is er dan niet gestofzuigd noch gelucht na mijn vertrek. Hondenharen kunnen niet van mijn hondjes zijn omdat het 2 Naakthonden zijn (die ook geurloos zijn) en omdat alles met een dubbele laag Schone dekens werd afgedekt. Het derde hondje ligt op de grond op haar eigen kleedje. Hondengeur? Als je alleen 4 avonden en nachten aanwezig bent? Jammer dat men de schuld nu bij een trouwe gast legt, want de uitbater dient te zorgen dat alles schoon is voor nieuwe gasten komen zoals de bank stofzuigen, (of zorgen voor een stofzuiger zodat ik het zelf kan doen).

• 9Dimphna18-05-2015

Een aanrader

B&B Appeltje eitje ligt aan de Zuiderlingedijk in Heukelum.(Kedichem) De omgeving is erg mooi vooral het fietsen langs de Linge is een aanrader. De eigenaren zijn vriendelijk en heel gastvrij. De prijs/kwaliteitverhouding is heel gunstig. In deze B&B kun je zelf koken. Wij bleven maar 1 nacht en hebben er een ontbijt bijgeboekt (was erg lekker) Wij kunnen deze B&B van harte aanbevelen

Bed & Breakfast Appeltje Eitje info

• Adresgegevens