Appartement Zeezichtstersterster

Meer appartement info

53 reviews over Appartement Zeezicht

• 9Monique Both uit Zeist01-10-2011

Uitstekend

We waren met 2 personen en verbleven in appartement 2, Heerlijk ruim, mooie keuken, met vaatwasser en een was/droogmachine. Mooie ruime badkamers, goede bedden. Balkons aan de boulevard; prachtig uitzicht. Je kan ook een gagare huren, wat ik zeer fijn vond. Heerlijk gewandeld en we hadden fietsen gehuurd. We hadden een week geboekt. Volgend jaar beslist weer. Monique Both uit Zeist

Gereisd met vrienden in september 2011

• 9Familie Zandstra06-09-2011

Fantastisch appartement

In de winter van 2010 hebben we tijdelijk verbleven in een appartement. Het appartement was schoon en volledig voorzien van alles, maar bovenal de ligging, direct aan zee en midden in het centrum was geweldig. Dank voor alle goede zorgen,

Gereisd met partner in december 2010

• 9cpp02-03-2011

Na verbouwing nog mooier..

Voor een kort bezoek in Katwijk wilden we nogmaals gebruik maken van dit gezellige familiehotel. Toen we er aankwamen zagen we tot onze verbazing dat het geen hotel meer was maar dat het appartementen zijn geworden.

Gelukkig was er nog een appartement vrij (de rode!) en we hebben er geen spijt van gekregen! Het was wel wat duurder geworden maar we snappen best waarom. Het leek ons eigen huis wel! Ruim, gezellig ingericht en een super keuken.

We hebben heerlijk gewandeld op het Kattukse strand en natuurlijk verse vis gegeten!

Je mag geen huisdieren meenemen en voor kinderen vraag ik me ook af of het wel geschikt is. Het is best een stijle trap (tenzij je met de lift gaat).

Gereisd met partner in februari 2011

• 8Cornelis06-07-2007

Prettig familie hotel met een perfecte ligging aan de Boulevard in Katwijk. Kortom, direct aan strand...! Helaas geen restaurant maar wel een heerlijk ontbijt. Zeker een aanrader..

Gereisd met familie in juni 2007

• 10Habo06-09-2005

Een prima hotel, ik vind dat prijs en verrichting klopt. Het word elke dag schoon gemaakt.In totaal is het schoon en de mensen zijn aardig.

Gereisd in september 2005

5 tips over Appartement Zeezicht

• J.Dikken, 07-07-2012

het aan de achterzijde gelegen appartement heeft weliswaar geen uitzicht op zee, maar ook geen hinder van verkeerslawaai!

• r de wit, 07-07-2012

een aanrader voor iedereen het is daar goed vertoevent

• mieke, 15-05-2012

Heerlijk alle dagen gegeten in strandpaviljoen 't centrum, echt goed.

1 vraag over Appartement Zeezicht

• Tonny, 08-06-2019