Appartement Zeezichtstersterster

• Sauna
Meer appartement info

53 reviews over Appartement Zeezicht

• 0vd Gugten29-06-2012

Een mooie woning met een geweldig uitzicht

De woning gehuurd, ruim, schoon en zeer vriendelijk en behulpzame eigenaren. 1 puntje wat voor ons een nadeel was is dat er kleine opstapjes in en om de woning zaten, voor mindervalide mensen is dat wat lastig. Alles is dichtbij, het centrum is om de hoek. De garage hebben we erbij gehuurd wat erg makkelijk is omdat het overal betaald parkeren is.

Gereisd met partner in juni 2012

• 9Fam.v.Veldhuizen14-06-2012

Geweldig

Het is een geweldige accommodatie, dit was voor de vierde keer . Twee keer in appartement 3 , en nu voor de tweede keer appartement 1. Appartement 1 heel goed geschikt als je van rust houd. Je ziet namelijk wel strand en zee, super uitzicht, maar niet de drukte van de boulevard. Keurig schoon alles aanwezig, het is de prijs waard.

Gereisd met vrienden in juni 2012

• 0Corine van Eenbergen28-05-2012

luxe appartement op een prachtige locatie

Appartement Zeezicht in katwijk is een prachtig mooi ingericht , compleet appartement. Voor oudere mensen iets moeilijker te betreden , vanwege de hoogte verschillen/grote drempels, maar verder alles tip top in orde. 3 ruime kamers met een eigen luxe badkamer.

Gereisd met vrienden in mei 2012

• 10mieke15-05-2012

toplocatie lang weekend geweest

Wij hebben zeezicht bezocht. Het zijn schitterende appartementen (geen hotel meer) Ze zijn super luxe ingericht met vaatwasser, wasdroger en wasautomaat, over, magnetron enz. Super goede bedden. Direct aan de boulevard met uitzicht op zee. Alles nieuw, netjes en schoon. Komen zeker nog eens terug. Dikke tien voor alles.

Gereisd met partner in mei 2012

• 9LB&EW05-05-2012

Aan het strand!

Mooi ruim appartement, met fantastisch uitzicht op strand en zee. Centrum Katwijk 'om de hoek'. We zijn al 4 keer geweest!

Gereisd met partner in april 2012

• 8Wim en Christien21-04-2012

prachtig uitzicht

Ondanks het koude weer hebben wij het heel erg naar de zin gehad in Katwijk. Het appartement 3 ligt op de 2e etage en daar heb je zowel vanaf de eettafel als vanuit het zit gedeelte een prachtig uitzicht op het strand en de zee. Aan deze kant van het appartement heb je ook twee (kleine) balkons waar je met zn tweeen naast elkaar ruim kunt zitten. Ook aan de achterkant is een balkon waar jes morgens in de zon kunt zitten. Al met al een prachtig appartement ook qua inrichting.

Gereisd met partner in april 2012

• 9H.P.den Boer-v.d.Oever04-01-2012

Fantastisch appartement, er ontbreekt niets aan.

Ben tijdens verschillende vakanties in Hotel Noordzee voorbij gelopen aan Zeezicht. Wist niet dat er zulke mooie appartementen te huur waren. Gelijk aan de Boulevard en dichtbij Winkelcentrum. Heb geen personeel ontmoet wel de eigenaar en zijn vrouw. Vriendelijk Geen restaurant. Kamers zeer schoon. Prijs/kwaliteit verhouding gunstig.

Gereisd met vrienden in december 2011

• 10Susanne Simon27-12-2011

Toller Blick aufs Meer

Nette Gastgeber, sehr gepflegte Einrichtung (leider roch dder Abfluß der Toilette sehr streng), liebevoll ausgestattet, alles vorhanden an praktischen Haushaltsdingen, Lage direkt am Meer und zentrumsnah - perfekt!

Gereisd met partner in december 2011

• 9Van Audenhoven René16-10-2011

Uitstekend appartement

Mooi, goed ingericht en vriendelijk onthaal

Gereisd met vrienden in oktober 2011

• 10Danielle7609-10-2011

Mooi appartement

We hebben een heelijke vakantie gehad. Het appartement was groot en zeer compleet ingericht. Ook was het er prima schoon. Het appartement ligt lekker centraal aan de boulevard en vlak bij het centrum. de mensen zijn vriendelijk en behulpzaam.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2011

5 tips over Appartement Zeezicht

• J.Dikken, 07-07-2012

het aan de achterzijde gelegen appartement heeft weliswaar geen uitzicht op zee, maar ook geen hinder van verkeerslawaai!

• r de wit, 07-07-2012

een aanrader voor iedereen het is daar goed vertoevent

• mieke, 15-05-2012

Heerlijk alle dagen gegeten in strandpaviljoen 't centrum, echt goed.

1 vraag over Appartement Zeezicht

• Tonny, 08-06-2019