Appartement Zeezicht

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

Geweldig

Micheline Roelens
12-8-2017

Een prachtig appartement met een uniek

uitzicht

Streets weer godelijk

Jos schouwenberg
2-5-2017

App prachtig alles voor hande Geen slechte in druken

Aangename verrassing, gezellig, alle gemakken

Gerard en Anja Berendsen
21-4-2017

Zowel vanuit de comfortabele zithoek in de 'voorkamer' als aan de eettafel voor het tweede grote raam een spectaculair mooi uitzicht op zowel het prachtige en ingenieuze nieuwe 'duindak' bovenop de nu al fameuze Katwijkse parkeergarage als de altijd boeiende Noordzee en het strandplezier. Keuken, slaapkamers en badkamers geen moderne luxe, maar wel ruim genoeg, schoon, praktisch en met goed meubilair (bedden), sanitair (enorme douchehoek en dubbel wastafel) en apparatuur (afwasmachine, oven, magnetron, wasmachine, wasdroger) ingericht. Niets te wensen over eigenlijk. Ander pluspunt: rust en stilte, ondanks de zeeboulevard beneden. Twee balkons, ook met uitzicht op zee.

Hemels

Jos Schouwenberg
30-5-2016

Als was goed hier is niets slechts over te zegen

Meer dan goed hemels

Schouwenberg jos
14-5-2016

Alles was zeer goed app ligging en katwijk zeer mooi

helemaal tevreden!

Familie Arkeraats
30-4-2016

Alles was perfect in orde en schitterend uitzicht!

Fantastisch appartement.

Hazenoot
20-4-2016

Een fantastisch appartement, alles erop en eraan, zelfs een wasmachine en een droger, ideaal voor gezinnen met kleine kinderen! Ook was het erg netjes en we hebben vooral genoten van het prachtige uitzicht!

Geweldig, volledig appartement

Mj
20-10-2015

Heerlijke plek, prachtig uitzicht, subliem

fantastisch, geweldig uitzicht

Susi Daepp
31-8-2015

Het appartement was bij aankomst heel schoon, leuke inrichting, de bedden opgemaakt. Ook een kinderbedje en stoel waren gratis geplaatst Daar onze vlucht 6 uur vertraging had, pas rond 01:30 uur aangekomen. Doordat mijn dochter wonend in Den Haag al de sleutels had opgehaald, was dit geen enkel probleem. Heel fijn, dat er een lift aanwezig is in het pand, dus geen probleem met kinderwagen en al die koffers te slepen. De ligging is zeer gunstig aan de Boulevard. Alle winkels om de hoek en op loopafstand.

De eigenaren zijn heel vriendelijk en behulpzaam. het appartement is erg leuk ingericht en het uitzicht over de zee gewoon geweldig te noemen. Genoeg plaats voor mijn kleindochter van 10 maanden om rond te kruipen. Wij hebben een uitermate fijne vakantie mogen beleven en voelden ons thuis hier. Bedankt Familie Parlevliet voor de goede zorgen. Familie Daepp uit Wetzikon, Zwitserland komt zeker nog een keer terug.

Fantastische plek!

Zwaan
6-5-2015

Ruim appartement van alle gemakken voorzien!

Erg schoon en een fantastisch uitzicht!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Zeezicht in Katwijk, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Zeezicht zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Zeezicht scoort een 9.51 uit 10 op basis van 52 reviews.