Hotel Zee en Duin

Hotel Zee en Duin
7,9

3 tips over Hotel Zee en Duin

Giena roelfsema, 30-5-2013
Strandtent "Paal 14" heeft een goed restaurant . De sfeer is gemoedelijk en de inrichting geeft je een mediterraan strandgevoel. De eigenaren en het personeel zijn zeer gastvrij. Heerlijk om een dagje van de zon en zee te genieten! In een zijstraatje van de boulevard zit een fantastisch argentijns restaurant. heerlijk eten, een muzikale eigenaar. aan te raden om been zaterdagavond lang te genieten!
peter teunissen, 6-9-2012
romantisch vertoeven sávonds op het balkon (zeezijde) en zeer zeker gebruik maken van de voldoende eet en drink gelegenheden aan de boulevard.
ceverbogt, 13-1-2012
Vanaf dit hotel kun je een heeeeeeeerlijke strandwandeling maken naar Noordwijk. Uurtje heen en terug.

We hebben een aantal aanbieders voor Zee en Duin voor je op een rij gezet: