Hotel Zee en Duin

37 reviews over Hotel Zee en Duin in het Nederlands

Heerlijk!

Fam. Jansen
15-10-2018

Wat een leuk gemoedelijk familiehotel met prachtig uitzicht op zee!

Het ontbijt is heerlijk en het personeel vriendelijk en behulpzaam.

Leuke fietsroutes langs strand en door de duinen.

Als whiskey liefhebbers vielen we met onze neus in de boter daar want er was een Ierse avond met muziek en een whiskeyproeverij!

Wij komen hier zeker nog eens terug!

Zeker aan te bevelen!

Nicole
29-9-2018

Het personeel was erg vriendelijk en had altijd antwoord op onze vragen. De gastheer is erg vriendelijk en geeft veel tips over de omgeving. De kamers waren schoon met moderne badkamers. De gastheer is een echte whiskeykenner en dit is ook goed te zien aan de inrichting. Er staan honderden whiskeys op display en wij vonden het erg leuk om hier meer over te horen.

Fantastisch !

Warmenhoven
29-9-2018

Mooi hotel op een top lokatie.

Kamers worden binnekort gerenoveerd maar zijn nog up to date.

De badkamers zijn super mooi en pas gerenoveerd.

De leuke hotelbar met meer dat 150 verschillende whisky's en lekker cocktails zorgen ervoor dat je een leuke avond heb met de hotel eigenaar.

Heel leuk familiehotelletje

Houwaard
25-4-2017

De ligging op de boulevard aan het strand is perfect!

Mensen zijn vriendelijk en de kamers zijn schoon.

Leuke hotelbar met een flinke hoeveel keus aan whiskey's.

Zouden alleen een upgrade mogen hebben mbt de badkamer.

Deze is wat verouderd maar wel schoon.

Prima

Heeten
24-2-2017

Na bezoek soldaat van oranje werden we nog gezellig opgewacht voor een borrel. Eenvoudige kamers, prima schoon en super vriendelijke mensen.

Nooit meer!

Daphne van der Gaag
13-2-2017

Wij wilden een nachtje lekker in Katwijk vertoeven. Door alle goed recensies hebben we dit hotel uitgekozen. Geen enkele slechte recensie dus perfect! Wij gaan eigenlijk altijd voor budget hotels omdat we toch niet zo kieskeurig zijn. In een hotelkamer slaap je tenslotte alleen maar toch? Nou in deze NIET! We zijn beiden de hele nacht aan het balanceren geweest om niet tussen de bedden in te vallen. Als je niet perfect in het midden van het matras ligt donder je zonder twijfel op het tapijt! We hadden ook goede recensies gelezen over het ontbijt dus misschien kon dat de gebroken nacht nog goed maken. Ook dat viel tegen, op zich niks mis mee maar ik ben zwanger en kon daardoor alleen kiezen tussen een broodje kaas of Nutella. Het is ook erg gehorig in de kamer maar goed dat vind ik normaal gezien niet erg. Wat wel heel prettig is dat de kamers erg schoon zijn en we de hond mee mochten nemen. Alleen jammer dat die ook een chiroprator nodig heeft op t moment.

Super gezellig hotel

Marian van gend
26-9-2016

Heerlijk weekend gehad. Zeer gastvrij onthaald. Lekker ontbijt en prachtig uitzicht vanaf ons balkonnetje over zee. Kamer was eenvoudig maar schoon. Voor herhaling vatbaar.

Gastvrij hotel

Fam. Bezemer, Dordrecht
9-9-2016

We hadden eerst geboekt voor april dit jaar. Omdat het toen zo koud was, konden we kosteloos om boeken naar september. De ontvangst was gastvrij, de kamer, wij hadden nr. 4 zeezicht, was wat gedateerd, maar zeer schoon! Ontbijt was super lekker en omdat het mooi weer was, werd ook buiten gedekt. Wij hadden een echt vakantiegevoel!

Dit gezellige familiehotel is een aanrader!!

Foutje bij boeking.

Koster.
20-7-2016

Via internet geboekt voor een 2 persoons kamer.

Bij aankomst bleek ik een 1 persoon kamer te hebben gereserveerd.

Mijn fout , en helaas waren er geen 2 persoons kamers meer..

De hotelier begreep onze teleurstelling en heeft de reservering kosteloos geannuleerd.

Ondanks dat het hotel geweldig ligt aan zee moesten we dus uitwijken naar wat anders.

Onze dank dat persoonlijkheid bestaat in de hotellerie.

Slechte kamers, toplocatie

E van de H
    15-6-2016

Wij hebben kamer 13 en dit is geen aanrader, badkamer en slaapkamer zijn uit het jaar nul. Verder is de entree gezellig en ligt het hotel aan het strand (helaas kijken wij op wat gebouwen aan de achterkant van het hotel).

We hebben een aantal aanbieders voor Zee en Duin voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Zee en Duin in Katwijk, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Zee en Duin zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.