Hotel Van Beelen

Hotel aan zee, Pension, Kleine hotelsWebsiteLink naar websiteWeer vandaag4°1°
Hotel Van Beelen
9,3

282 reviews over Hotel Van Beelen in het Nederlands

Fijne accommodatie, voor herhaling vatbaar

P.H. Zijlstra
19-11-2018

fijne accommodatie, prima service. Mooie ligging t.o.v. strand.

kamer/badkamer is wel enigszins gehorig

Echt goed, wij komen zeker nog een keer terug.

Fam.Pol Almelo
19-11-2018

Een echte aanrader, alles is netjes een schoon, vriendelijke mensen. Deze B&B verdient absoluut het predicaat van Hotel. Conclusie: ga het zelf beleven, echt de moeite waard en dat zo lekker dicht bij de zee. Wij hebben in ieder geval genoten.

Heel erg goed hotel

Reigersberg
17-11-2018

Ideale ligging in katwijk aan zee

Prima

J.D
17-11-2018

Wij waren voor de tweede keer hier en het was weer prima, vriendelijke mensen en een prima ontbijt op een locatie vlak aan zee en de kamer en badkamer super schoon.

Wij zijn vanaf het hotel naar de soldaat van oranje geweest met een taxi wij vinden dat ideaal met een paar minuten heen en ook snel weer in het hotel

Gratis parkeerkaart voor de parkeergarage een paar meter van het hotel

Precies goed

ka
11-11-2018

Je krijgt waar voor je geld.

een zeer praktisch en klantvriendelijk B&B

super

F. Jagersma
11-11-2018

Hotel van Beelen in Katwijk aan Zee is een keurig schoon hotel en een vriendelijke en zeer gastvrije ontvangst. Ideale ligging vlakbij strand, centrum en bushalte en parkeren is gratis. Het ontbijt is goed en gevarieerd ook met fruit. De kamer is zeer goed onderhouden en brandschoon. We bevelen dit hotel met bed-en breakfest van harte aan. We kregen zelfs nog gratis koffie na het inpakken van de auto bij vertrek.

Zeer de moeite waard

Lottie
7-11-2018

Prima locatie , heel vriendlijk personeel en een schone kamer met goede bedden.

Heerlijk ontbijtbuffet

Voor herhaling vatbaar

Albert
5-11-2018

Geweldig hotel met vriendelijke mensen, dichtbij het strand en gratis gebruik van parkeergarage op nog geen 100 meter. Ideaal voor weekendje weg.

Fijne serene uitstraling en inrichting

j Sasse
31-10-2018

Heerlijk Hotel om te verblijven, alles tot in de puntjes geregeld, super schoon , dicht bij strand, winkels restaurant's, een leuk koffiehoekje, waar je kunt zitten als je nog niet naar je kamer wilt, heerlijke kamers en bedden, wij hebben het als heerlijk rustig ervaren , dachten dat wij de enige waren die er overnachten , maar zaten s'morgens toch ongeveer 40 gasten aan het ontbijt, konden ook onze E bike's veilig neer zetten, al met al een heerlijk weekend gehad

Uitstekend

Dhr Knol
29-10-2018

uitsteketende ontvangst.

Kamer niet groot maar schoon en fris.

alles wat je nodig hebt voor een prettig verblijf is aanwezig.

Goed bed

Direct boeken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Van Beelen in Katwijk, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Van Beelen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.