Hotel Van Beelen

9,4

265 reviews over Hotel Van Beelen in het Nederlands

Gastvrij en goed

Menno, 2-4-2018

Het hotel is vrij basic, maar voor de prijs geweldig goed.

Vlak bij het strand en de parkeergarage, waarvoor je gratis een in- en uitrijkaart kunt lenen.

Erg vriendelijke mensen. De receptie is van 8-18 uur bezet.

Het ontbijt is gewoon goed.

Wij waren erg tevreden!

Heike Meijers-Schreurs, 26-3-2018

Super verblijf gehad, boven verwachting. Zeker een aanrader. Vriendelijk ontvangen met een gratis kopje koffie/thee. De studio was heel netjes en schoon. Het ontbijtbuffet laat niets te wensen over, heel smaakvol. Alles werd bijgevuld. Kom zeker nog eens terug👍🏻

Zeker om terug te keren

Herbert Suers, 25-3-2018

3 Dagen in Katwijk aan zee geweest bij Hotel van Beelen. Een super hotel voor een verblijf vlak aan zee, supervriendelijk ontvangst met uitleg over gratis gebruik van de parkeerkelder 200 meter vanaf het hotel in de duinen. Hebben een studio op de 2e etage gehad met kitchenette, zeer ruim en super schoon. Heerlijk ontbijt in de ochtend. Het is vertrouwd en gemoedelijk, s'avonds (zelfbediening)lekker een kopje koffie of een ander drankje in de lounge .

Zeer de moeite waard

Marjolein, 11-3-2018

Sleutelwoorden voor hotel van Beelen: zeer gastvrij, keurig, prima prijs-kwaliteitverhouding, luxe ontbijt, vriendelijk, mooie ligging, een-plek-om-terug-te-komen

Voor herhaling vatbaar!

Margaret, 9-3-2018

Heerlijk dicht bij centrum en strand!

Zeker een herhalingsbezoek waard!

A., 5-3-2018

Zeer vriendelijke ontvangst; je voelt je van meet af aan op je gemak. Alles is tot in de puntjes verzorgd. Wij zijn niets tegengekomen waarop we commentaar zouden moeten leveren. We hebben genoten van de gastvrijheid, de mooie studio en het uitgebreide ontbijtbuffet.

Graag geven we in overweging de tijd van uitchecken (10.00 uur) wat later te stellen. Waarschijnlijk neemt dan filevorming bij de (wat krappe) receptie af en is meer ruimte voor net zo gezellig afscheid nemen als welkom heten.

Gezellig en goed hotel!

J. Darwinkel, 27-2-2018

Zeer vriendelijk ontvangen, mooie schone kamers en n geweldig ontbijt! Bedankt! Zeker voor herhaling vatbaar!

Gastvrij, uitstekende locatie, goede service

Elisabeth, 20-2-2018

Heel fijn om ook een uitrijkaart voor de dichtbij gelegen parkeergarage te ontvangen. Uitgebreid ontbijt, vriendelijk personeel en je voelt je echt welkom. Veel aandacht wordt besteed aan het naar de zin maken van de gasten. We komen zeker terug.

Werden welkom ontvangen, schoon, gezellig hotel.

Margriet Pigmans, 18-2-2018

Nette, schone kamer, goede bedden, zag er verzorgd uit. Vriendelijk ontvangst, duidelijke uitleg, verschillende voucher voor korting en goed ontbijt. Ook gratis parkeren erg fijn.

fantastisch

Fred Schel, 15-2-2018

Het was mooi schoon,goede service , centraal gelegen en goed ontbijtbuffet en een goede parkeer gelegenheid.

We hebben een aantal aanbieders voor Van Beelen voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Van Beelen in Katwijk, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Van Beelen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Van Beelen scoort een 9.36 uit 10 op basis van 338 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: