Hotel Van Beelen

268 reviews over Hotel Van Beelen in het Nederlands

Prima Hotel!

Theo Bongers
9-9-2018

Hotel Beelen is een gezellig en zeer goed hotel als je een paar dagen uit wil waaien.

Met een paar stappen ben je op het strand. Je auto kun je parkeren in de parkeergarage op de boulevard, waar je van het hotel een gratis uitrijkaart voor krijgt.

Ontbijt is super ! Eigenlijk klopt alles , en ontbreekt het je aan niets. Lees je de reviews van velen, is het steeds: PRIMA ! Dus verblijf in Hotel Beelen!

Graag tot een volgende keer

Theo en Joke Bongers

Fantastisch!!

Fam van Balen
27-8-2018

Prima Hotel!! We hebben het erg naar ons zin gehad.

Heel gastvrij en vriendelijk personeel en super lekker ontbijt.

Ook de ligging is super, dichtbij het schone strand en het heel

gezellige Katwijk.

Een echte aanrader en zeker een hotel om naar terug te komen.

Service, reinheid en gastvrijheid een dikke 10

H Antonise
23-7-2018

“Heerlijk weekend gehad in Hotel van Beelen in Katwijk. Het hotel is verzorgd en modern. De goede warme ontvangst bij aankomst was de perfecte start van ons fijne weekend. De kamer was heel mooi, ruim en schoon. Het personeel is super vriendelijk en behulpzaam. Parkeren middels een gratis voucher in een van de Katwijkse parkeergarages is zeer goed geregeld. De deur uit en je staat op het gezellige Katwijkse strand.

Het ontbijtbuffet was heerlijk met diverse verse (streek)producten.

Wij hebben een fijn weekend gehad en genoten van de gastvrijheid . Ik kan het hotel dan ook echt aanraden. Marianne een compliment aan jou en je gehele team. Service, reinheid en gastvrijheid een dikke 10.”

Gastvrij en goed

Menno
2-4-2018

Het hotel is vrij basic, maar voor de prijs geweldig goed.

Vlak bij het strand en de parkeergarage, waarvoor je gratis een in- en uitrijkaart kunt lenen.

Erg vriendelijke mensen. De receptie is van 8-18 uur bezet.

Het ontbijt is gewoon goed.

Wij waren erg tevreden!

Heike Meijers-Schreurs
26-3-2018

Super verblijf gehad, boven verwachting. Zeker een aanrader. Vriendelijk ontvangen met een gratis kopje koffie/thee. De studio was heel netjes en schoon. Het ontbijtbuffet laat niets te wensen over, heel smaakvol. Alles werd bijgevuld. Kom zeker nog eens terug👍🏻

Zeker om terug te keren

Herbert Suers
25-3-2018

3 Dagen in Katwijk aan zee geweest bij Hotel van Beelen. Een super hotel voor een verblijf vlak aan zee, supervriendelijk ontvangst met uitleg over gratis gebruik van de parkeerkelder 200 meter vanaf het hotel in de duinen. Hebben een studio op de 2e etage gehad met kitchenette, zeer ruim en super schoon. Heerlijk ontbijt in de ochtend. Het is vertrouwd en gemoedelijk, s'avonds (zelfbediening)lekker een kopje koffie of een ander drankje in de lounge .

Zeer de moeite waard

Marjolein
11-3-2018

Sleutelwoorden voor hotel van Beelen: zeer gastvrij, keurig, prima prijs-kwaliteitverhouding, luxe ontbijt, vriendelijk, mooie ligging, een-plek-om-terug-te-komen

Voor herhaling vatbaar!

Margaret
9-3-2018

Heerlijk dicht bij centrum en strand!

Zeker een herhalingsbezoek waard!

A.
5-3-2018

Zeer vriendelijke ontvangst; je voelt je van meet af aan op je gemak. Alles is tot in de puntjes verzorgd. Wij zijn niets tegengekomen waarop we commentaar zouden moeten leveren. We hebben genoten van de gastvrijheid, de mooie studio en het uitgebreide ontbijtbuffet.

Graag geven we in overweging de tijd van uitchecken (10.00 uur) wat later te stellen. Waarschijnlijk neemt dan filevorming bij de (wat krappe) receptie af en is meer ruimte voor net zo gezellig afscheid nemen als welkom heten.

Gezellig en goed hotel!

J. Darwinkel
27-2-2018

Zeer vriendelijk ontvangen, mooie schone kamers en n geweldig ontbijt! Bedankt! Zeker voor herhaling vatbaar!

Direct boeken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Van Beelen in Katwijk, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Van Beelen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.