Vakantiehuis Strandhuisje Key West

4 reviews over Vakantiehuis Strandhuisje Key West in het Nederlands

Geweldig verblijf gehad.

Ron P
26-7-2019

Wij zijn hier 2 weken geweest. Schone nette huisjes doch bij het centrum, zeer vriendelijke eigenaren !!

Gereisd Met partner in juli 2019

heerlijk tot rust gekomen

irma
16-8-2015

Super vakantie gehad. Bij aankomst door de eigenaar vriendelijk welkom geheten met een drankje. Het huisje bevat geen overbodige luxe, maar voldoet prima. Het is erg goed schoongemaakt en ruikt fris bij aankomst. Je kunt eten bestellen bij de strandtent dat vervolgens aan huis bezorgd wordt. Maar ook zelf koken is goed mogelijk. De kinderen vermaken zich goed bij het huisje of dichtbij zee. De zonsondergangen zichtbaar vanuit het huisje zijn fantastisch! Maar ook het onweer leverde een fantastisch schouwspel op. Voor ons een plek waar we heerlijk tot rust zijn gekomen.

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Aug 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Een echte aanrader!

rt
30-8-2014

Zomer 2014 genoten van een heerlijk verblijf in een strandhuisje van Key West te Katwijk aan zee. De auto mocht achter de stacaravan geparkeerd worden tijdens het 'laden en lossen'. Dit hebben wij als prettig ervaren. De stacaravan was goed onderhouden en was ook goed schoongemaakt. Bedden bij aankomst opgemaakt, je voelt je meer dan welkom! Uiteraard was het uitzicht fantastisch. We hebben heerlijk gegeten bij de strandtent waar de prijzen nog goed betaalbaar zijn. Complimenten voor de eigenaren en medewerkers, zij weten wel hoe het verschil gemaakt kan worden!

Een verblijf op strand die je meegemaakt moet hebben!

Gereisd Met partner in januari 2014

Leuk om een keer gedaan te hebben.

Floris
22-8-2013

Vriendelijke strandtent, met aangrenzende huisjes. Van de m2 kan je niet veel verwachten echter dat weet je van te voren. Sober edoch geprobeerd smaakvol in te richten. Extra bergruimte was handig geweest (kleren). Keuken prima (iets uitgebreider keuken gerij (dus niet 1 mini spatel) was wenselijk. Douche is super!. Paar tegenvallers: A;) voor je staan allemaal "strandhutjes" dus je uitzicht is niet vrij. B) voor je terrasje loopt het doorgaande pad naar het strand. C) bedden zijn ronduit slecht. Zowel het kinderbed (is wel erg smal stapelbed/ met angst dat bovenliggend kind naar beneden stuitert) alsmede ouderlijk bed (paar planken + dun matrasje) is erg matig. Hoewel het een zeer vriendelijke/behulpzame strandtent is kan ik me niet aan de indruk onttrekken dat de huisjes als melkkoe worden neergezet; Zonde. prijs/kwaliteit loopt dan ook echt uit de pas.NB.Schoonmaak kan beter

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2013

Vakantiehuis info

• Aantal personen2 tot 4

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, Kluis, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Strandhuisje Key West in Katwijk, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Strandhuisje Key West zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.