26 tips over Bed and Breakfast Sleeping by Van Beelen

• Nico, 30-03-2014

Stel de gasten op de hoogte over de aanbouw van de parkeerplaats op het strand. Strand is tijdelijk slecht bereikbaar.

• Esther Hoppezak, 18-04-2012

Soldaat van Oranje in de theaterhangar

• Annelies, 27-02-2014

zo aan het strand, een paar honderd meter, genoeg eettentjes in Katwijk, prachtig weer in Februari

• Cor Ariens, 16-02-2014

Trappenhuis is redelijk stijl, dus hou rekening met geen grote zware koffers. Zullen zeker wel hulp bieden indien het lastig is.

We hebben een aantal aanbieders voor Sleeping by Van Beelen voor je op een rij gezet:

• Marijke van Gaal, 16-03-2014

Al met al een uitstekende keus geweest. Wij zullen zeker nog een keer van dit hotel gebruik maken. Katwijk heeft trouwens een heel leuk museum.

• Diana, 08-03-2014

Maak vooral gebruik van de gratis parkeerkaart van het hotel voor de parkeergarage. Borg 50 Euro contant. Ook een bezoek aan het museum door een gratis kaart van het hotel is zeer de moeite waard.

• marjandouma54, 28-02-2014

Leuk en mooi museum. Entree gratis via hotel. Dicht in de buurt. Strand nog geen minuut lopen. Iets wat al uitstekend is heeft geen tips nodig.

• Birthe, 09-02-2014

Eten bij the comedy, erg lekker!

• Marianne Mol, 09-12-2013

Bezoek het Katwijks Museum met het gratis entreebewijs dat je krijgt bij de receptie van Hotel van Beelen als gast van het hotel. Heel erg mooi en uitgebreid museum deels gevestigd in een voormalige rederswoning met schilderijen van buitenlandse en Nederlandse schilders die aangetrokken werden door de kunstenaarskolonie Katwijk. Klederdracht, scheepsmodellen, schelpencollectie en heel erg betrokken en enthousiaste vrijwilligers die je graag rondleiden of je vragen beantwoorden.

• J.Klootwijk, 06-10-2013

Ga erheen voor optimale rust en geniet daarnaast van het gezellige Katwijk aan zee

• Marion, 27-09-2013

Uitstekende plek om te overnachten als je naar de musical Soldaat van Oranje gaat; ze hebben een leuk arrangement met diner erbij en ook een taxi is zo geboekt

• Marion, 27-09-2013

Heerlijk gegeten bij een restaurant op het strand en dankzij de voucher die we kregen voor het arrangement hoefden we alleen de drankjes nog af te rekenen. Na het eten stond de taxi voor de deur om ons naar de Theater Hangaar te brengen.... top geregeld allemaal

• Betty, 23-12-2011

Diner bij Hotel Noordzee (op loopafstand van Hotel van Beelen).

• Lida, 16-10-2011

Het Katwijksmuseum is een aanrader

• gertjan en karin, 09-03-2013

Vlak om de hoek van hotel van Beelen zitten een paar leuke restaurants, waarvan restaurant Friends heerlijk eten is zowel lunch als diner.

• Roel, 05-02-2013

Ideaal voor één nacht in combinatie met Soldaat van Oranje.

• Lies , 13-05-2013

Wij zijn wezen eten op de boulevard bij restaurant Eeterij De Buren. Hebben hier goed gegeten met vriendelijk personeel.

• tedsmoeder, 03-04-2013

Als je nog van plan bent om naar de musical "Soldaat van Oranje" te gaan, dan is dit hotel helemaal een absolute aanrader.

• annemieke, 05-09-2013

Probeer een grotere kamer te nemen als je meerdere dagen verblijft. De kleine 2-persoonskamer is echt klein, maar alles is aanwezig.

• Chantal & Ingrid, 05-09-2012

Lekker gegeten bij Paal 14

• Daan Galjé, 12-11-2012

Je kan echt super lekker eten om de hoek bij restaurant Het wapen van Kattuk.

• Fam.van der Heijden, 26-09-2012

De Griek een gezellig en leuk restaurant. Uitstekend eten en bijzonder vriendelijk personeel Zeker een aanrader: Rondvaart met rederij Triton. Alles op loopafstand te bereiken zeer prettig ervaren. Dus schroom niet en ervaar hetzelf.

• rita van dijk, 13-10-2011

Zeer zeker de moeite waard om er te verblijven, het Katwijks museum te bezoeken en te genieten van Soldaat van Oranje! Het aanbevolen strandrestaurant "Het Strand" was top! Gezellige inrichting, uitzicht op zee, uitstekende keuken.

• Pieter, 27-11-2014

Heerlijk dicht bij het strand. Geluiden en de geur van de zee.

• Zonnetje1963, 11-02-2015

Bij aankomst kregen wij het advies even half op de stoep te parkeren om de bagage uit te laden en de parkeerkaart in ontvangst te nemen. Liever niet volledig op de rijbaan i.v.m. het blokkeren van de straat. Daarna hadden we alle tijd voor een heel persoonlijke ontvangst en kregen veel informatie en kortingsvouchers voor lekkere restaurants en konden met een kaart van het hotel gratis het museum bezoeken. Parkeergarage is prima geregeld (gratis van hotel) en heel dichtbij.

• kr1959, 13-03-2015

Eten bij het wapen van Kattuk.