Vakantiehuis Sandtkasteeltje

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

goede ligging , zeer mooi

van hoof
23-4-2012

voorig jaar in de vakantie een weekje geweest fietsen mee genomen ,leuk huisje,je hebt alle privicy,je kan vanhier uit fieten naar de zee ongeveer 3 km ook naar noordwijk , schevingen,leiden fietsen door de duinen , kortom een leuk vakantie huisje waar je alle kanten op kan. het huisje is zeer netjes .beslist de moeitje waard

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Sandtkasteeltje in Katwijk, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Sandtkasteeltje zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Sandtkasteeltje scoort een 10 uit 10 op basis van 2 reviews.