Vakantiehuis Logeren Aan Zee

Tonen op kaart

20 reviews over Vakantiehuis Logeren Aan Zee

• 9michiel26-04-2011

wat een heerlijk uitzicht

We hebben de week voor Pasen ongelooflijke mazzel gehad met het weer maar het was anders ook fantastisch geweest. KAtwijk is een leuk dorp. Het uitzicht heerlijk. In principe kan je al je maaltijden bestellen of nuttigen bij het naast gelegen strand paviljoen het wantveld. Goede kaart en prima bediening. Zelfs een keer vergeten kippenbouillon te kopen voor mijn risotto....even vragen daar en aan het eind van de middag kwam de chef aan met twee glazen verse kippenbouillon.

zeker voor herhaling waard.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2011

• 9ubels30-03-2011

Fantastische plek!

Het is een prachticg huisje en wij hebben ons hier prima vermaakt. We gaan volgend jaar weer!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2010

• 9Annette04-09-2010

Wat een uitzicht!!

Vanmiddag thuisgekomen van een midweekje in 1 van de 10 strandhuisjes. Geweldig leuk was het om te ontwaken op het strand en om er weer naar bed te gaan. De hele dag hoor je het ruisen van de zee, heerlijk!! We waren er met 2 volwassenen en 4 kinderen. Dat ging prima. De eigenaren zijn heel vriendelijk. Zij runnen ook strandpaviljoen Het Wantveld dat naast de huisjes ligt. Daar kun je heerlijk lunchen en dineren. Het is ook mogelijk om broodjes te bestellen voor het ontbijt. Er is vlakbij een AH supermarkt. De huisjes zijn schoon en van alle gemakken voorzien. Zelfs een tv/dvd en gratis internet. Bij ieder huisje horen 4 ligbedden en een windscherm. Lekker wandelen over het strand naar Katwijk en Noordwijk. En dan dat uitzicht vanaf de huisjes, geweldig plekje!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2010

• 10jennie24-08-2010

topper

in 1 woord geweldig! leuke huisjes, leuk personeel, en erg proper!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2010

• 8Fam. Veurink23-05-2010

Super!

Hartstikke leuk, zo'n huisje op het strand. Op en top vakantie.Huisje is klein, maar compleet ingericht en gezellig. Precies goed. Voor herhaling vatbaar.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2010

• 9Fam. Memelink03-05-2010

Mega leuk !!!

Wij zijn hier een week geweest en hebben het super gehad!!! Letterlijk en figuurlijk uitzicht op zee, kids hebben zich super vermaakt.

De eigenaren van de huisjes en strandtent zijn zeer vriendelijk en behulpzaam.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2009

• 10van der Meer22-09-2009

toppertje

In één woord geweldig. Wij hebben een weekend genoten van zon, zee, strand en een geweldig huisje. De service was uitstekend. Het eten wat wij in het strandpaviljoen besteld hadden, werd zelfs in de strandbungalow gebracht en was heerlijk. Kortom super en voor herhaling vatbaar.

Gereisd met jonge kinderen in september 2009

• 10betty26-10-2008

helemaal super

in 1 woord geweldig een huisje zo midden op het strand, smorgens zo uit bed de zee zien, horen en ruiken fantastisch, de huisjes zijn mooi en goed ingericht en bovendien erg schoon. personeel is heel vriendelijk en gastvrij en het eten in het strandpaviljoen is ook erg goed en betaalbaar, dit is zeker een aanrader en voor herhaling vabaar

Gereisd met familie in oktober 2008

• 9Miranda18-08-2008

Geweldig leuk!

We hebben twee heerlijke weken gehad met onze drie kinderen (5, 3 en 1). De huisjes zijn erg comfortabel met magnetron, tv/dvd en draadloos internet. Goed overzicht over het strand vanaf de huisjes, zodat we de kinderen altijd goed in de gaten konden houden. De jongste kon gewoon zijn slaapje doen in zijn bedje, terwijl de anderen heerlijk op het strand speelden. Als het te koud was om in de zee te zwemmen was er toch van alles te doen (schelpen zoeken, kuilen graven, vliegeren). En na een regenbui konden ze meteen weer naar buiten. Het strandpaviljoen kwam de bestellingen in het huisje brengen. Wij hebben meteen weer geboekt voor 2009. Kortom, een aanrader!

Gereisd met familie in augustus 2008

• 9Annet09-08-2008

Toppie!

Hartstikke leuke ervaring een huisje op het strand. 'sMorgens wakker worden en de zee al horen en zien, en toch de gemakken (koelkast, t.v. etc.) bij de hand.

Gereisd met partner in augustus 2008

0 tips over Vakantiehuis Logeren Aan Zee

4 vragen over Vakantiehuis Logeren Aan Zee

• [email protected], 16-07-2016

Is het voor 4 volwassenen pers. groot genoeg?? En

Is het voor 4 volwassenen pers groot genoeg??? En wat is de prijs in de maand Augustus<<

• schietkatte, 23-07-2013

Waarom niet op de foto's

Als je in zo'n huisje zit, of op het strand zit naast het huisje, kijk je op schermen van hout , waar andere mensen zitten. Dus die foto's staan niet op de site ! Je kijkt dus ook niet gelijk naar de zee.

• Veerle, 18-01-2011

"wie weet of er ruimte is voor een babybed"

Kan er een kinderreisbed geplaatst worden in de kinderkamer ?

Annette, 01-02-2011

Ik denk wel dat er een bedje past maar dan kan er niemand meer zijn bed uit en er staat ook nog een trapje voor het bovenste stapelbed. Dat trapje staat wel los dus kan verwijderd worden. Ik zou de eigenaren gewoon een mail sturen en vragen hoe breed de ruimte is tussen bed en muur.

Veerle, 01-02-2011

Bedankt voor het antwoord ivm babybed. De eigenaars wisten ondertussen wel te melden dat het zeker en vast kan in de ouderkamer; de kinderkamer waren ze niet zo zeker van.

Vakantiehuis info

• Aantal personen5 tot 6