Vakantiehuis

20 reviews over Vakantiehuis Logeren Aan Zee in het Nederlands

wat een heerlijk uitzicht

michiel
26-4-2011

We hebben de week voor Pasen ongelooflijke mazzel gehad met het weer maar het was anders ook fantastisch geweest.

KAtwijk is een leuk dorp. Het uitzicht heerlijk.

In principe kan je al je maaltijden bestellen of nuttigen bij het naast gelegen strand paviljoen het wantveld. Goede kaart en prima bediening. Zelfs een keer vergeten kippenbouillon te kopen voor mijn risotto....even vragen daar en aan het eind van de middag kwam de chef aan met twee glazen verse kippenbouillon.

zeker voor herhaling waard.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2011

Fantastische plek!

ubels
30-3-2011

Het is een prachticg huisje en wij hebben ons hier prima vermaakt.

We gaan volgend jaar weer!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2010

Wat een uitzicht!!

Annette
4-9-2010

Vanmiddag thuisgekomen van een midweekje in 1 van de 10 strandhuisjes. Geweldig leuk was het om te ontwaken op het strand en om er weer naar bed te gaan. De hele dag hoor je het ruisen van de zee, heerlijk!! We waren er met 2 volwassenen en 4 kinderen. Dat ging prima. De eigenaren zijn heel vriendelijk. Zij runnen ook strandpaviljoen Het Wantveld dat naast de huisjes ligt. Daar kun je heerlijk lunchen en dineren. Het is ook mogelijk om broodjes te bestellen voor het ontbijt. Er is vlakbij een AH supermarkt. De huisjes zijn schoon en van alle gemakken voorzien. Zelfs een tv/dvd en gratis internet. Bij ieder huisje horen 4 ligbedden en een windscherm. Lekker wandelen over het strand naar Katwijk en Noordwijk. En dan dat uitzicht vanaf de huisjes, geweldig plekje!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2010

topper

jennie
24-8-2010

in 1 woord geweldig! leuke huisjes, leuk personeel, en erg proper!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2010

Super!

Fam. Veurink
23-5-2010

Hartstikke leuk, zo'n huisje op het strand. Op en top vakantie.Huisje is klein, maar compleet ingericht en gezellig. Precies goed. Voor herhaling vatbaar.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2010

Mega leuk !!!

Fam. Memelink
3-5-2010

Wij zijn hier een week geweest en hebben het super gehad!!!

Letterlijk en figuurlijk uitzicht op zee, kids hebben zich super vermaakt.

De eigenaren van de huisjes en strandtent zijn zeer vriendelijk en behulpzaam.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2009

toppertje

van der Meer
22-9-2009

In één woord geweldig. Wij hebben een weekend genoten van zon, zee, strand en een geweldig huisje. De service was uitstekend. Het eten wat wij in het strandpaviljoen besteld hadden, werd zelfs in de strandbungalow gebracht en was heerlijk. Kortom super en voor herhaling vatbaar.

Gereisd met jonge kinderen in september 2009
2008

helemaal super

betty
26-10-2008

in 1 woord geweldig

een huisje zo midden op het strand, smorgens zo uit bed de zee zien, horen en ruiken fantastisch, de huisjes zijn mooi en goed ingericht en bovendien erg schoon. personeel is heel vriendelijk en gastvrij en het eten in het strandpaviljoen is ook erg goed en betaalbaar, dit is zeker een aanrader en voor herhaling vabaar

Gereisd familie in oktober 2008

Geweldig leuk!

Miranda
18-8-2008

We hebben twee heerlijke weken gehad met onze drie kinderen (5, 3 en 1). De huisjes zijn erg comfortabel met magnetron, tv/dvd en draadloos internet. Goed overzicht over het strand vanaf de huisjes, zodat we de kinderen altijd goed in de gaten konden houden. De jongste kon gewoon zijn slaapje doen in zijn bedje, terwijl de anderen heerlijk op het strand speelden. Als het te koud was om in de zee te zwemmen was er toch van alles te doen (schelpen zoeken, kuilen graven, vliegeren). En na een regenbui konden ze meteen weer naar buiten. Het strandpaviljoen kwam de bestellingen in het huisje brengen. Wij hebben meteen weer geboekt voor 2009. Kortom, een aanrader!

Gereisd familie in augustus 2008

Toppie!

Annet
9-8-2008

Hartstikke leuke ervaring een huisje op het strand. 'sMorgens wakker worden en de zee al horen en zien, en toch de gemakken (koelkast, t.v. etc.) bij de hand.

Gereisd met partner in augustus 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Logeren Aan Zee in Katwijk, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Logeren Aan Zee zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.