Vakantiehuis

1 review over Vakantiehuis Logeren Aan Zee in het Nederlands

Paradijsje

Birgit
19-10-2012

Voor het 2e jaar hier een midweekje doorgebracht. Alleen...heerlijk bijkomen, wandelen, nadenken, hardlopen...kortom Bijtanken. En er is wat mij betreft geen betere plek dan op het strand van Katwijk, in een huisje van Logeren aan Zee. Volgend jaar absoluut weer!

Gereisd alleenreizend in september 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Logeren Aan Zee in Katwijk, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Logeren Aan Zee zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.