Vakantiehuis

9 reviews over Vakantiehuis Logeren Aan Zee in het Nederlands

Paradijs achter de duinen

Kim
4-7-2015

Gelinkt met de service en faciliteiten van het Wantveld maakt dit vakantie oord een waar paradijs. Verscholen achter het strandpaviljoen zodat de privacy hoog is. Isaac en Michel laten hun fantastische staff hier een geweldige tijd beleven. Wij hebben alweer geboekt.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2015

Heel leuk, maar niet super!

Hans
10-9-2012

Natuurlijk, als je dit vergelijkt met de krotten, die ze vroeger aan zee hadden, is dit geweldig, Maar als je als referentie neemt een huisje van een Landal-park, moet je gewoon vaststellen, dat dit een heel stuk duurder is, en dat het huisje van 6 personen, zelfs voor ons gezin met 3 kinderen, behoorlijk krap is. En heel duur: Voor een weekend betaal je in het hoogseizoen €525. Ze kunnen het ervoor doen, want de huisjes lopen als een tierelier, maar toch...

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2012

Helemaal Super!!!

Lenny
17-4-2012

Wij hebben een weekendje gelogeerd in deze strandhuisjes en het was echt geweldig!!!

Het weer was heerlijk, s'morgens opstaan gordijnen open en uitzicht op de zee en als je s'nachts in bed ligt hoor je de zee nog. Super!!!

Alles was netjes verzorgd in het huisje en alles wat je nodig hebt is aanwezig. Wij komen zeker nog een keertje terug!

Gereisd met jonge kinderen in april 2012

Eeb belevenis

MNP1970
29-4-2011

Wat een belevenis, zo'n midweek op het strand. We hebben het enorm getroffen met het weer. Maar dan nog. Prachtig uitzicht over zee en (bijna) elke dag een zonsondergang onder het genot van een drankje en het ruisen van de zee. Boodschappen kan je in Katwijk doen, maar je kan voor je hapje en je drankje ook terecht bij het naastgelegen paviljoen het Wantveld. Erg aardige eigenaren die ook de verhuur van de huisjes runnen. Zeker voor herhaling vatbaar!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2010

wat een heerlijk uitzicht

michiel
26-4-2011

We hebben de week voor Pasen ongelooflijke mazzel gehad met het weer maar het was anders ook fantastisch geweest.

KAtwijk is een leuk dorp. Het uitzicht heerlijk.

In principe kan je al je maaltijden bestellen of nuttigen bij het naast gelegen strand paviljoen het wantveld. Goede kaart en prima bediening. Zelfs een keer vergeten kippenbouillon te kopen voor mijn risotto....even vragen daar en aan het eind van de middag kwam de chef aan met twee glazen verse kippenbouillon.

zeker voor herhaling waard.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2011

topper

jennie
24-8-2010

in 1 woord geweldig! leuke huisjes, leuk personeel, en erg proper!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2010

Super!

Fam. Veurink
23-5-2010

Hartstikke leuk, zo'n huisje op het strand. Op en top vakantie.Huisje is klein, maar compleet ingericht en gezellig. Precies goed. Voor herhaling vatbaar.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2010

Mega leuk !!!

Fam. Memelink
3-5-2010

Wij zijn hier een week geweest en hebben het super gehad!!!

Letterlijk en figuurlijk uitzicht op zee, kids hebben zich super vermaakt.

De eigenaren van de huisjes en strandtent zijn zeer vriendelijk en behulpzaam.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2009

toppertje

van der Meer
22-9-2009

In één woord geweldig. Wij hebben een weekend genoten van zon, zee, strand en een geweldig huisje. De service was uitstekend. Het eten wat wij in het strandpaviljoen besteld hadden, werd zelfs in de strandbungalow gebracht en was heerlijk. Kortom super en voor herhaling vatbaar.

Gereisd met jonge kinderen in september 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Logeren Aan Zee in Katwijk, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Logeren Aan Zee zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.