Vakantiehuis

3 reviews over Vakantiehuis Logeren Aan Zee in het Nederlands

geweldig

c kaijim
9-9-2013

Heerlijke accommodatie direct aan zee

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2013

Fantastische plek!

ubels
30-3-2011

Het is een prachticg huisje en wij hebben ons hier prima vermaakt.

We gaan volgend jaar weer!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2010

Wat een uitzicht!!

Annette
4-9-2010

Vanmiddag thuisgekomen van een midweekje in 1 van de 10 strandhuisjes. Geweldig leuk was het om te ontwaken op het strand en om er weer naar bed te gaan. De hele dag hoor je het ruisen van de zee, heerlijk!! We waren er met 2 volwassenen en 4 kinderen. Dat ging prima. De eigenaren zijn heel vriendelijk. Zij runnen ook strandpaviljoen Het Wantveld dat naast de huisjes ligt. Daar kun je heerlijk lunchen en dineren. Het is ook mogelijk om broodjes te bestellen voor het ontbijt. Er is vlakbij een AH supermarkt. De huisjes zijn schoon en van alle gemakken voorzien. Zelfs een tv/dvd en gratis internet. Bij ieder huisje horen 4 ligbedden en een windscherm. Lekker wandelen over het strand naar Katwijk en Noordwijk. En dan dat uitzicht vanaf de huisjes, geweldig plekje!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Logeren Aan Zee in Katwijk, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Logeren Aan Zee zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.