Vakantiehuis

helemaal super

betty
26-10-2008

in 1 woord geweldig

een huisje zo midden op het strand, smorgens zo uit bed de zee zien, horen en ruiken fantastisch, de huisjes zijn mooi en goed ingericht en bovendien erg schoon. personeel is heel vriendelijk en gastvrij en het eten in het strandpaviljoen is ook erg goed en betaalbaar, dit is zeker een aanrader en voor herhaling vabaar

Gereisd familie in oktober 2008

Geweldig leuk!

Miranda
18-8-2008

We hebben twee heerlijke weken gehad met onze drie kinderen (5, 3 en 1). De huisjes zijn erg comfortabel met magnetron, tv/dvd en draadloos internet. Goed overzicht over het strand vanaf de huisjes, zodat we de kinderen altijd goed in de gaten konden houden. De jongste kon gewoon zijn slaapje doen in zijn bedje, terwijl de anderen heerlijk op het strand speelden. Als het te koud was om in de zee te zwemmen was er toch van alles te doen (schelpen zoeken, kuilen graven, vliegeren). En na een regenbui konden ze meteen weer naar buiten. Het strandpaviljoen kwam de bestellingen in het huisje brengen. Wij hebben meteen weer geboekt voor 2009. Kortom, een aanrader!

Gereisd familie in augustus 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Logeren Aan Zee in Katwijk, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Logeren Aan Zee zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.