Vakantiehuis

4 reviews over Vakantiehuis Logeren Aan Zee in het Nederlands

Heerlijke strandmidweek gehad

birgit
22-5-2016

Je zit in Katwijk Noord, het rustige gedeelte van het strand. Ontvangst was supervriendelijk en in het huisje wachtte ons een heerlijke zak fruit op. De inrichting is basic maar ruim voldoende. Ons huisje was erg schoon en is ook makkelijk schoon te houden. Je hebt vrij uitzicht over de zee en de ondergaande zon. Buiten staan 2 zonnebedden op je te wachten, een picknicktafel en 4 stoelen.

Wij hadden geweldig weer en waren de gehele dag buiten. Het was lekker rustig op het strand, soort groot privestrand.

Op tien minuten lopen zit een grote ah en kwartier lopen katwijk zuid met winkeltjes.

Vanaf je huisje kun je ook leuk naar Noordwijk wandelen of achter het huisje de duinen in.

Fiets mee is een aanrader, zit zelfs goede fietsenmaker in de buurt mocht je pech krijgen.

Wij gaan dit zeker vaker doen, want dit was echt een geweldig leuke week.

Enige minpunt is dat niet iedereen even goed op zijn hond let.

Gereisd met partner in mei 2016

Volop genieten aan zee!

Yanice
1-9-2015

We hebben ontzettend genoten in het strandhuisje. Heel veel geluk gehad met het weer, elke dag lekker met je voeten in het zand!

De huisjes zijn leuk en praktisch ingericht. Ook strandstoelen en windscherm zijn aanwezig.

Boulevard en centrum is op loopafstand en het winkelcentrum met supermarkt heel erg dichtbij!

Mooie ervaring die zeker het geld waard is.

Gereisd met partner in augustus 2015

geweldige ervaring.

Reint-Jan
4-10-2014

Echt een aanrader, zeker met het paviljoen Het Wantveld ernaast waar je heerlijk kunt eten en drinken.

Gereisd met partner in september 2014

2008

Toppie!

Annet
9-8-2008

Hartstikke leuke ervaring een huisje op het strand. 'sMorgens wakker worden en de zee al horen en zien, en toch de gemakken (koelkast, t.v. etc.) bij de hand.

Gereisd met partner in augustus 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Logeren Aan Zee in Katwijk, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Logeren Aan Zee zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.