Vakantiehuis Logeren Aan Zee

Review geschreven door birgit

Heerlijke strandmidweek gehad

birgit,
22-5-2016

Je zit in Katwijk Noord, het rustige gedeelte van het strand. Ontvangst was supervriendelijk en in het huisje wachtte ons een heerlijke zak fruit op. De inrichting is basic maar ruim voldoende. Ons huisje was erg schoon en is ook makkelijk schoon te houden. Je hebt vrij uitzicht over de zee en de ondergaande zon. Buiten staan 2 zonnebedden op je te wachten, een picknicktafel en 4 stoelen.

Wij hadden geweldig weer en waren de gehele dag buiten. Het was lekker rustig op het strand, soort groot privestrand.

Op tien minuten lopen zit een grote ah en kwartier lopen katwijk zuid met winkeltjes.

Vanaf je huisje kun je ook leuk naar Noordwijk wandelen of achter het huisje de duinen in.

Fiets mee is een aanrader, zit zelfs goede fietsenmaker in de buurt mocht je pech krijgen.

Wij gaan dit zeker vaker doen, want dit was echt een geweldig leuke week.

Enige minpunt is dat niet iedereen even goed op zijn hond let.

Gereisd met partner in mei 2016