Vakantiehuis Logeren Aan Zee

9,2

4 reacties Vakantiehuis Logeren Aan Zee

Is het voor 4 volwassenen pers. groot genoeg?? En

mariahoeben@hotmail.com, 16-7-2016

Is het voor 4 volwassenen pers groot genoeg???

En wat is de prijs in de maand Augustus<<

0 reacties

Waarom niet op de foto's

schietkatte, 23-7-2013
Als je in zo'n huisje zit, of op het strand zit naast het huisje, kijk je op schermen van hout , waar andere mensen zitten. Dus die foto's staan niet op de site ! Je kijkt dus ook niet gelijk naar de zee.
0 reacties
Kan er een kinderreisbed geplaatst worden in de kinderkamer ?
2 reacties

Weekend Logeren aan Zee

Karin, 29-4-2009
Ik heb net geboekt voor een weekend in de maand juli, dat duurt dus nog even. Ik was blij te zien dat de beoordelingen goed zijn. behalve dan de prijs-kwaliteitsverhouding. Ik moet eerlijk bekennen dat ik mezelf afgevraagd heb of ik niet gek ben om voor een weekend €540 te betalen!!! Het is een beetje impulsief gegaan, ook omdat dit me altijd al leuk geleken heeft, lekker de zonsondergang zien vanaf je veranda met een lekker drankje!! Wat dát betreft weet ik nu al dat het een eenmalige ervaring zal zijn, want eerlijk is eerlijk, het is eigenlijk peperduur. Maar ik heb er reuze zin in en zal dan ook mijn ervaringen hier op dit forum plaatsen!
2 reacties