4 vragen over Vakantiehuis Logeren Aan Zee

• [email protected], 16-07-2016

Is het voor 4 volwassenen pers. groot genoeg?? En

Is het voor 4 volwassenen pers groot genoeg??? En wat is de prijs in de maand Augustus<<

• schietkatte, 23-07-2013

Waarom niet op de foto's

Als je in zo'n huisje zit, of op het strand zit naast het huisje, kijk je op schermen van hout , waar andere mensen zitten. Dus die foto's staan niet op de site ! Je kijkt dus ook niet gelijk naar de zee.

• Veerle, 18-01-2011

"wie weet of er ruimte is voor een babybed"

Kan er een kinderreisbed geplaatst worden in de kinderkamer ?

Annette, 01-02-2011

Ik denk wel dat er een bedje past maar dan kan er niemand meer zijn bed uit en er staat ook nog een trapje voor het bovenste stapelbed. Dat trapje staat wel los dus kan verwijderd worden. Ik zou de eigenaren gewoon een mail sturen en vragen hoe breed de ruimte is tussen bed en muur.

Veerle, 01-02-2011

Bedankt voor het antwoord ivm babybed. De eigenaars wisten ondertussen wel te melden dat het zeker en vast kan in de ouderkamer; de kinderkamer waren ze niet zo zeker van.

• Karin, 29-04-2009

Weekend Logeren aan Zee

Ik heb net geboekt voor een weekend in de maand juli, dat duurt dus nog even. Ik was blij te zien dat de beoordelingen goed zijn. behalve dan de prijs-kwaliteitsverhouding. Ik moet eerlijk bekennen dat ik mezelf afgevraagd heb of ik niet gek ben om voor een weekend €540 te betalen!!! Het is een beetje impulsief gegaan, ook omdat dit me altijd al leuk geleken heeft, lekker de zonsondergang zien vanaf je veranda met een lekker drankje!! Wat dát betreft weet ik nu al dat het een eenmalige ervaring zal zijn, want eerlijk is eerlijk, het is eigenlijk peperduur. Maar ik heb er reuze zin in en zal dan ook mijn ervaringen hier op dit forum plaatsen!

Annemieke, 07-11-2012

Peperduur maar absoluut zijn geld meer dan waard!!! Wanneer kun je nog op het strand slapen en genieten van storm (wij hadden windkracht 7) en prachtig weer, een mooie zonsopgang en ondergang... Heerlijk vond ik het!! Ik zat er samen met een vriendin in mei 2011 en heb spijt dat ik het afgelopen jaar niet ben geweest.. Volgend jaar ga ik weer!!! In het buitenland ben je ook zo een hoop geld kwijt en als je met zijn tweeen bent en het bedrag deelt valt het toch best mee???

Geniet ervan!!!

Hans, 10-09-2012

Inderdaad heel duur en wat mij betreft niet OK