Vakantiehuis Logeren Aan Zee

Tonen op kaart

20 reviews over Vakantiehuis Logeren Aan Zee

• 9birgit22-05-2016

Heerlijke strandmidweek gehad

Je zit in Katwijk Noord, het rustige gedeelte van het strand. Ontvangst was supervriendelijk en in het huisje wachtte ons een heerlijke zak fruit op. De inrichting is basic maar ruim voldoende. Ons huisje was erg schoon en is ook makkelijk schoon te houden. Je hebt vrij uitzicht over de zee en de ondergaande zon. Buiten staan 2 zonnebedden op je te wachten, een picknicktafel en 4 stoelen. Wij hadden geweldig weer en waren de gehele dag buiten. Het was lekker rustig op het strand, soort groot privestrand. Op tien minuten lopen zit een grote ah en kwartier lopen katwijk zuid met winkeltjes. Vanaf je huisje kun je ook leuk naar Noordwijk wandelen of achter het huisje de duinen in. Fiets mee is een aanrader, zit zelfs goede fietsenmaker in de buurt mocht je pech krijgen. Wij gaan dit zeker vaker doen, want dit was echt een geweldig leuke week. Enige minpunt is dat niet iedereen even goed op zijn hond let.

Gereisd met partner in mei 2016

• 10Yanice01-09-2015

Volop genieten aan zee!

We hebben ontzettend genoten in het strandhuisje. Heel veel geluk gehad met het weer, elke dag lekker met je voeten in het zand! De huisjes zijn leuk en praktisch ingericht. Ook strandstoelen en windscherm zijn aanwezig. Boulevard en centrum is op loopafstand en het winkelcentrum met supermarkt heel erg dichtbij! Mooie ervaring die zeker het geld waard is.

Gereisd met partner in augustus 2015

• 10Kim04-07-2015

Paradijs achter de duinen

Gelinkt met de service en faciliteiten van het Wantveld maakt dit vakantie oord een waar paradijs. Verscholen achter het strandpaviljoen zodat de privacy hoog is. Isaac en Michel laten hun fantastische staff hier een geweldige tijd beleven. Wij hebben alweer geboekt.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2015

• 9Reint-Jan04-10-2014

geweldige ervaring.

Echt een aanrader, zeker met het paviljoen Het Wantveld ernaast waar je heerlijk kunt eten en drinken.

Gereisd met partner in september 2014

• 9c kaijim09-09-2013

geweldig

Heerlijke accommodatie direct aan zee

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2013

• 8W.Dessauvagie-van Rijn10-06-2013

Fantastische plek

Dit is voor de 3de keer dat ik-we er gebruik van hebben gemaakt. Uitzicht zee fantastisch Buurt accommodatie voor ons nvt is bekend terrein Personeel heel vriendelijk en behulpzaam Goed Goed Vorig jaar restaurant ° goed.

Gereisd in juni 2013

• 10Birgit19-10-2012

Paradijsje

Voor het 2e jaar hier een midweekje doorgebracht. Alleen...heerlijk bijkomen, wandelen, nadenken, hardlopen...kortom Bijtanken. En er is wat mij betreft geen betere plek dan op het strand van Katwijk, in een huisje van Logeren aan Zee. Volgend jaar absoluut weer!

Alleen gereisd in september 2012

• 8Hans10-09-2012

Heel leuk, maar niet super!

Natuurlijk, als je dit vergelijkt met de krotten, die ze vroeger aan zee hadden, is dit geweldig, Maar als je als referentie neemt een huisje van een Landal-park, moet je gewoon vaststellen, dat dit een heel stuk duurder is, en dat het huisje van 6 personen, zelfs voor ons gezin met 3 kinderen, behoorlijk krap is. En heel duur: Voor een weekend betaal je in het hoogseizoen €525. Ze kunnen het ervoor doen, want de huisjes lopen als een tierelier, maar toch...

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2012

• 9Lenny17-04-2012

Helemaal Super!!!

Wij hebben een weekendje gelogeerd in deze strandhuisjes en het was echt geweldig!!! Het weer was heerlijk, s'morgens opstaan gordijnen open en uitzicht op de zee en als je s'nachts in bed ligt hoor je de zee nog. Super!!! Alles was netjes verzorgd in het huisje en alles wat je nodig hebt is aanwezig. Wij komen zeker nog een keertje terug!

Gereisd met jonge kinderen in april 2012

• 9MNP197029-04-2011

Eeb belevenis

Wat een belevenis, zo'n midweek op het strand. We hebben het enorm getroffen met het weer. Maar dan nog. Prachtig uitzicht over zee en (bijna) elke dag een zonsondergang onder het genot van een drankje en het ruisen van de zee. Boodschappen kan je in Katwijk doen, maar je kan voor je hapje en je drankje ook terecht bij het naastgelegen paviljoen het Wantveld. Erg aardige eigenaren die ook de verhuur van de huisjes runnen. Zeker voor herhaling vatbaar!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2010

0 tips over Vakantiehuis Logeren Aan Zee

4 vragen over Vakantiehuis Logeren Aan Zee

• [email protected], 16-07-2016

Is het voor 4 volwassenen pers. groot genoeg?? En

Is het voor 4 volwassenen pers groot genoeg??? En wat is de prijs in de maand Augustus<<

• schietkatte, 23-07-2013

Waarom niet op de foto's

Als je in zo'n huisje zit, of op het strand zit naast het huisje, kijk je op schermen van hout , waar andere mensen zitten. Dus die foto's staan niet op de site ! Je kijkt dus ook niet gelijk naar de zee.

• Veerle, 18-01-2011

"wie weet of er ruimte is voor een babybed"

Kan er een kinderreisbed geplaatst worden in de kinderkamer ?

Annette, 01-02-2011

Ik denk wel dat er een bedje past maar dan kan er niemand meer zijn bed uit en er staat ook nog een trapje voor het bovenste stapelbed. Dat trapje staat wel los dus kan verwijderd worden. Ik zou de eigenaren gewoon een mail sturen en vragen hoe breed de ruimte is tussen bed en muur.

Veerle, 01-02-2011

Bedankt voor het antwoord ivm babybed. De eigenaars wisten ondertussen wel te melden dat het zeker en vast kan in de ouderkamer; de kinderkamer waren ze niet zo zeker van.

Vakantiehuis Logeren Aan Zee info

• Aantal personen5 tot 6