Vakantiehuis

20 reviews over Vakantiehuis Logeren Aan Zee in het Nederlands

Heerlijke strandmidweek gehad

birgit
22-5-2016

Je zit in Katwijk Noord, het rustige gedeelte van het strand. Ontvangst was supervriendelijk en in het huisje wachtte ons een heerlijke zak fruit op. De inrichting is basic maar ruim voldoende. Ons huisje was erg schoon en is ook makkelijk schoon te houden. Je hebt vrij uitzicht over de zee en de ondergaande zon. Buiten staan 2 zonnebedden op je te wachten, een picknicktafel en 4 stoelen. Wij hadden geweldig weer en waren de gehele dag buiten. Het was lekker rustig op het strand, soort groot privestrand. Op tien minuten lopen zit een grote ah en kwartier lopen katwijk zuid met winkeltjes. Vanaf je huisje kun je ook leuk naar Noordwijk wandelen of achter het huisje de duinen in. Fiets mee is een aanrader, zit zelfs goede fietsenmaker in de buurt mocht je pech krijgen. Wij gaan dit zeker vaker doen, want dit was echt een geweldig leuke week. Enige minpunt is dat niet iedereen even goed op zijn hond let.

Gereisd Met partner in Sun May 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Volop genieten aan zee!

Yanice
1-9-2015

We hebben ontzettend genoten in het strandhuisje. Heel veel geluk gehad met het weer, elke dag lekker met je voeten in het zand! De huisjes zijn leuk en praktisch ingericht. Ook strandstoelen en windscherm zijn aanwezig. Boulevard en centrum is op loopafstand en het winkelcentrum met supermarkt heel erg dichtbij! Mooie ervaring die zeker het geld waard is.

Gereisd Met partner in augustus 2015

Paradijs achter de duinen

Kim
4-7-2015

Gelinkt met de service en faciliteiten van het Wantveld maakt dit vakantie oord een waar paradijs. Verscholen achter het strandpaviljoen zodat de privacy hoog is. Isaac en Michel laten hun fantastische staff hier een geweldige tijd beleven. Wij hebben alweer geboekt.

Gereisd Met jonge kinderen in Mon Jun 29 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

geweldige ervaring.

Reint-Jan
4-10-2014

Echt een aanrader, zeker met het paviljoen Het Wantveld ernaast waar je heerlijk kunt eten en drinken.

Gereisd Met partner in september 2014

geweldig

c kaijim
9-9-2013

Heerlijke accommodatie direct aan zee

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2013

Fantastische plek

W.Dessauvagie-van Rijn
10-6-2013

Dit is voor de 3de keer dat ik-we er gebruik van hebben gemaakt. Uitzicht zee fantastisch Buurt accommodatie voor ons nvt is bekend terrein Personeel heel vriendelijk en behulpzaam Goed Goed Vorig jaar restaurant ° goed.

Gereisd Anders in juni 2013

Paradijsje

Birgit
19-10-2012

Voor het 2e jaar hier een midweekje doorgebracht. Alleen...heerlijk bijkomen, wandelen, nadenken, hardlopen...kortom Bijtanken. En er is wat mij betreft geen betere plek dan op het strand van Katwijk, in een huisje van Logeren aan Zee. Volgend jaar absoluut weer!

Gereisd Alleenreizend in september 2012

Heel leuk, maar niet super!

Hans
10-9-2012

Natuurlijk, als je dit vergelijkt met de krotten, die ze vroeger aan zee hadden, is dit geweldig, Maar als je als referentie neemt een huisje van een Landal-park, moet je gewoon vaststellen, dat dit een heel stuk duurder is, en dat het huisje van 6 personen, zelfs voor ons gezin met 3 kinderen, behoorlijk krap is. En heel duur: Voor een weekend betaal je in het hoogseizoen €525. Ze kunnen het ervoor doen, want de huisjes lopen als een tierelier, maar toch...

Gereisd Met jonge kinderen in Fri Aug 31 2012 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Helemaal Super!!!

Lenny
17-4-2012

Wij hebben een weekendje gelogeerd in deze strandhuisjes en het was echt geweldig!!! Het weer was heerlijk, s'morgens opstaan gordijnen open en uitzicht op de zee en als je s'nachts in bed ligt hoor je de zee nog. Super!!! Alles was netjes verzorgd in het huisje en alles wat je nodig hebt is aanwezig. Wij komen zeker nog een keertje terug!

Gereisd Met jonge kinderen in april 2012

Eeb belevenis

MNP1970
29-4-2011

Wat een belevenis, zo'n midweek op het strand. We hebben het enorm getroffen met het weer. Maar dan nog. Prachtig uitzicht over zee en (bijna) elke dag een zonsondergang onder het genot van een drankje en het ruisen van de zee. Boodschappen kan je in Katwijk doen, maar je kan voor je hapje en je drankje ook terecht bij het naastgelegen paviljoen het Wantveld. Erg aardige eigenaren die ook de verhuur van de huisjes runnen. Zeker voor herhaling vatbaar!

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2010

Vakantiehuis info

• Aantal personen5 tot 6

• Balkon / terrasAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Logeren Aan Zee in Katwijk, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Logeren Aan Zee zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.