Camping De Zuidduinen

Camping De Zuidduinen
7,5

12 tips over Camping De Zuidduinen

D., 16-5-2015
De beste plekken zijn aan de westkant van de camping. Het waait nogal vaak aan de kust en daar heb je er het minste last van. Nadeel is wel dat je daar dus tegen een hele rits achterkanten van caravans aankijkt.
jacqueline67, 7-9-2014
Een echte aanrader is de Griek in het centrum van Katwijk. Prima eten voor een goede prijs en op loopafstand van de camping.
Irene, 11-8-2014
Tip: Strandspullen mee! De weerman zat er een week lang naast, terwijl wij lekker op strand lagen!

We hebben een aantal aanbieders voor De Zuidduinen voor je op een rij gezet:

grutter1, 5-8-2014
    Fietsen naar Schevingen (13 km). Fietspad loopt langs de camping en is een mooie tocht door de duinen.
    Ruud, 17-4-2014
    Duinen tussen Katwijk en Scheveningen. Heerlijk gebied om te wandelen en te fietsen.
    de Graaf, 4-12-2013
    Bekijk het mooie centrum ook eens!! Op dinsdagmiddag altijd grote markt.

Jamie, 17-9-2013
    Je loopt ook zo de boulevard op vanaf de camping, erg gezellig.
    Hendrik Jan, 27-7-2013

Kies een plek langs de rand.

Bij schemer konijntjes op de camping.

Jan, 16-4-2013
    Soldaat van Oranje, theatherhangar Katwijk! Fantastische show!
    h. bremmers, 24-7-2012
    Bij de receptie folders over de omgeving. Wij genoten deze keer van de rust. In augustus komen wij er weer en dan langer. Gaan dan zeker meer doen. Kijken er echt naar uit.

We hebben een aantal aanbieders voor De Zuidduinen voor je op een rij gezet: