Camping De Zuidduinen

Camping De Zuidduinen
6,9

53 reviews over Camping De Zuidduinen in het Nederlands

Heerlijke vakantie aan het strand

Stevens
12-10-2018

Wij hebben onwijs genoten toen we hier gekampeerd hebben met onze kinderen. Je liep zo een duintje over en was op het strand. Sanitair wordt iedere dag schoongemaakt. Volgens mij 2x per dag. Zag er verzorgd uit. Lekker een keer pizza gegeten. Broodjes in de supermarkt smaakten goed. Voor herhaling vatbaar!

Nooit meer

anoniem
14-9-2018

Verschrikkelijke camping, onvriendelijk en vies. Ik ga hier nooit meer heen!

Voor herhaling vatbaar!

Lennie
7-9-2018

We hebben een zeer prettig verblijf gehad. Het sanitair is erg schoon en wordt ook regelmatig schoongemaakt. Het is er in de avond heerlijk stil. Je hoort echt helemaal niets. De camping is centraal gelegen. De plaatsen (luxe) zijn groot en je hebt een prachtig zicht op de duinen.

Nooit meer!!

Jaap
31-8-2018

Er werd ons bij aankomst niet verteld dat het een auto vrije camping was ook werd ons niet mede gedeeld dat de caravans allemaal de zelfde kant op moesten staan.

WiFi zeer slecht

En 5 minuten douchen als HD lang haar hebt kan je de shampoo er niet uitwassen .

Prijs voor 2 nachten meer dan € 70,- super duur want camping bied niets.

Supermarkt bijna niet open.

Het enige wat goed is aan deze camping is de ligging.

Locatie goed, camping minder.....

CB
25-8-2018

Mooie entree. Prachtig gelegen camping achter de duinen. Vriendelijk ontvangst. Campingplaatsen zijn niet afgebakend waardoor alles erg open is. Er zou wat meer aandacht besteed mogen worden aan de campingplaatsen! Ondanks het feit dat wij fervente kampeerders zijn is het mij nog nooit overkomen dat iemand van de camping me komt vertellen hoe je je logement moet plaatsen ( je camper/ caravan/ tent etc. ). Wij stonden richting de zon om daar in de avond zo lang mogelijk van te mogen genieten maar kregen al rap te horen dat we de boel andersom moesten plaatsen....dan maar met de rug naar de zon ;-).Sanitair is niet toereikend. 1 douchegebouw voor de hele camping. Gevolg: 30 minuten wachten om maximaal 5 minuten onder een lauw straaltje te staan. Toiletten errug smerig (Lees: Ranzig). Restaurant op de camping is 2 dagen gesloten in hoogseizoen: Gelukkig liggen er gezellige restaurantjes op loopafstand; bijv. Strandhuys Katwijk.

wat een fijne vakantie!

Marlies
14-5-2018

Topvakantie gehad! Camping Zuidduinen is een hele fijne camping en niet alleen door het schone sanitair, maar ook door de hulpvaardige beheerder en zijn aardige medewerkers. Mijn man had een fietsongelukje gehad en moest in het weekend naar de huisartsenpost. Het was heel fijn om toen zo'n betrokken campingbeheerder te mogen ontmoeten.

Bovendien ligt deze camping op een schitterde locatie. Een duin over en je bent aan zee! In de caravan hoor je het ruisen van de golven. Wij zien uit naar onze volgende vakantie op De Zuidduinen.

Heerlijke kampeervakantie op toplocatie

Irene Koenders
12-5-2018

Wij waren met ons gezin eind april op de zuidduinen. Het was een prachtige plek in de duinen. Het strand ook dichtbij. Je liep er zo naar toe. De campingwinkel had alles wat we nodig hadden. In de horeca zat je gezellig en lekker een pizza gegeten. Vriendelijk personeel. We komen zeker een keer terug!

Nooit meer

....nkm
9-8-2017

Het Personeel is heel chagrijnig,de camping baas helemaal. Er is ook helemaal niks te doen.Ik was vorige week bij de wc's en er zat iets vies en een week later zat het er nog,er zitten ook allemaal vieze beesten in de wc's. De wifi is ook super slecht!

Een heerlijke strand vakantie gehad!

Gertrude van Gelderen
6-7-2017

Camping ligt op drie minuten lopen van een groot strand, altijd meer dan genoeg plek. Vriendelijk personeel, vaak in voor een praatje. Het aanwezige winkeltje had vrijwel alles wat wij nodig hadden, en de douches / toiletten verkeren in goede staat. Tevens dicht bij het gezellige centrum - kleine tien minuten lopen, bij voorkeur over het unieke duinpad langs de boulevard! Al met al een fijne en ontspannende vakantie gehad, zeker voor herhaling vatbaar!

Goede camping dicht bij zee

Carst
29-5-2017

Goed verzorgde camping en lekker dicht bij zee. Het is wel even een klim om over de duin heen te lopen naar het strand.

Sanitair wat gedateerd maar erg schoon. Door de wind staat iedereen met zijn rug naar de duinen, en kan het zijn dat je uitkijkt op de caravan van de achterbuurman.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Zuidduinen in Katwijk, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Zuidduinen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.