Camping De Zuidduinen

51 reviews over Camping De Zuidduinen in het Nederlands

wat een fijne vakantie!

Marlies
14-5-2018

Topvakantie gehad! Camping Zuidduinen is een hele fijne camping en niet alleen door het schone sanitair, maar ook door de hulpvaardige beheerder en zijn aardige medewerkers. Mijn man had een fietsongelukje gehad en moest in het weekend naar de huisartsenpost. Het was heel fijn om toen zo'n betrokken campingbeheerder te mogen ontmoeten.

Bovendien ligt deze camping op een schitterde locatie. Een duin over en je bent aan zee! In de caravan hoor je het ruisen van de golven. Wij zien uit naar onze volgende vakantie op De Zuidduinen.

Heerlijke kampeervakantie op toplocatie

Irene Koenders
12-5-2018

Wij waren met ons gezin eind april op de zuidduinen. Het was een prachtige plek in de duinen. Het strand ook dichtbij. Je liep er zo naar toe. De campingwinkel had alles wat we nodig hadden. In de horeca zat je gezellig en lekker een pizza gegeten. Vriendelijk personeel. We komen zeker een keer terug!

Nooit meer

....nkm
9-8-2017

Het Personeel is heel chagrijnig,de camping baas helemaal. Er is ook helemaal niks te doen.Ik was vorige week bij de wc's en er zat iets vies en een week later zat het er nog,er zitten ook allemaal vieze beesten in de wc's. De wifi is ook super slecht!

ANWB camping

Een heerlijke strand vakantie gehad!

Gertrude van Gelderen
6-7-2017

Camping ligt op drie minuten lopen van een groot strand, altijd meer dan genoeg plek. Vriendelijk personeel, vaak in voor een praatje. Het aanwezige winkeltje had vrijwel alles wat wij nodig hadden, en de douches / toiletten verkeren in goede staat. Tevens dicht bij het gezellige centrum - kleine tien minuten lopen, bij voorkeur over het unieke duinpad langs de boulevard! Al met al een fijne en ontspannende vakantie gehad, zeker voor herhaling vatbaar!

Goede camping dicht bij zee

Carst
29-5-2017

Goed verzorgde camping en lekker dicht bij zee. Het is wel even een klim om over de duin heen te lopen naar het strand.

Sanitair wat gedateerd maar erg schoon. Door de wind staat iedereen met zijn rug naar de duinen, en kan het zijn dat je uitkijkt op de caravan van de achterbuurman.

Heerlijke strandcamping

Karin
28-5-2017

Een heerlijk zonnige week op de camping gehad. Eerste dagen lekker rustig en met Hemelvaart vol maar op tijd de rust. Heel dicht bij het strand maar terug een behoorlijk steile klim in het hete zand. Mooie fiets omgeving. Op loopafstand van Katwijk. Heerlijke verse broodjes s'morgens. Duurde wel wat lang voordat iemand de stroom aan kwam sluiten. Maar met het mooie weer een heerlijke tijd gehad op deze camping gehad.

Leuke, gemoedelijke camping!

Jolanda Smit
21-5-2017

Leuke camping, aardig personeel

Lekker gegeten in het restaurant.

Komen hier zeker nog eens terug!!!

Kaal veld, weinig sfeer en duur

Gideon
14-9-2016

Kaal grasveld, plaatsen dicht op elkaar en geen enkele privacy of beschutting. Opening tent of caravan verplicht één kant op. 's Nachts felle "straatverlichting" die recht je caravan in schijnt. Medewerkers niet erg vriendelijk of behulpzaam. Sanitair beslist schoon, maar miezerig straaltje water in de douche. € 70,40 voor 2 nachten met zijn tweeën in naseizoen.

Ligging direct achter duinovergang wel fijn voor bezoek aan het strand.

echt een camping voor een strandvakantie

mulder
6-9-2016

mooi grasplaatsen, maar weinig privacy

Prma maar prijzige camping

HenK
11-7-2016

Goed: Dichtbij strand, dichtbij Katwijk aan Zee, Winkeltje prima, Wifi werkte goed, sanitair schoon, mooi fiets en wandel gebied.

Niet goed: Prijs, voor kinderen weinig speelgelegenheid, werking douche.

ANWB camping

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Zuidduinen in Katwijk, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Zuidduinen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping De Zuidduinen scoort een 7.5 uit 10 op basis van 51 reviews.