Bed and Breakfast Aan Strand

Bed and Breakfast Aan Strand
9,3

9 tips over Bed and Breakfast Aan Strand

Meike, 12-3-2016
De Noordzee kamer is zeer aan te bevelen, genoeg ruimte en het uitzicht is top.
Astrid, 22-2-2016
Neem een kamer aan de voorkant van de B&B.
milian van stokkum, 30-10-2015
uitzicht vanuit de slaapkamer op de zee, heerlijk

Tom Zee, 25-2-2015
Geniet van de het strand en de zee! Deze B&B leent zich daar geweldig voor!
Martens, 24-2-2015
Het Anker is een prima opstapplaats voor een bezoek aan het historische Leiden, de bus stopt praktisch voor de deur.
LAJM van der Linden, 9-9-2014
Wij hebben deze gezocht om in de buurt te zijn van de musical Soldaat van Oranje en Corpus. Beiden zeer de moeite waard maar ook aan zee was het goed vertoeven en leuke fietsomgeving

Nell Doreleijers, 3-6-2014
Als je van de zee, strand, en fietsen houd is op deze plek 'goed toefen'.
Jan Jaap en Margreet, 28-5-2013
Fietsverhuur vlak om de hoek.
Bart en Dana Mol, 15-5-2013

't Anker heeft een zeer goede ligging, direkt aan het strand

heerlijk om een strandwandeling te maken, of fietsen in de duinen, ook zijn er leuke winkels waar je je hart op kunt halen, kortom wij hebben ons uitstekend vermaakt, ondanks dat het weer wat minder was

We zijn naar de soldaat van oranje geweest, dat is dichtbij, heerlijk om niet meer zo ver te hoeven rijden na afloop, dit pension is een echte aanrader